Nu kunnen we los

Moderator: mods
Was toch Blind? Vertonghen haalde die bal van de lijn.Benji schreef:Wat een eikels, Vermeer/Vertonghen
Idd. Maar het was puur een fout van VermeerJöhnk schreef:Was toch Blind? Vertonghen haalde die bal van de lijn.Benji schreef:Wat een eikels, Vermeer/Vertonghen
Ja, dat zag ik later ook, waarvoor mijn oprechte excuses aan Jan en mijn oprechte achteraf-boosheid op Blind.Jöhnk schreef:Was toch Blind? Vertonghen haalde die bal van de lijn.Benji schreef:Wat een eikels, Vermeer/Vertonghen
Wie is volgende week de tegenstander?Ajaciedjuh schreef:Er is rust bij Ajax; werkt meteen uit bij het eerste elftal
NEC thuisToppie schreef:Wie is volgende week de tegenstander?Ajaciedjuh schreef:Er is rust bij Ajax; werkt meteen uit bij het eerste elftal
De Jong vond ik niet zo slecht. Sulejmani en Eriksen inderdaad wel. En Vermeer is rijp voor de bank. Sterkste spelers aan Ajax kant vond ik het centrale duo achterin en Aissati. Je beste voetballers moeten in de as staan. Aissati heeft rust aan de bal en creeert goed ruimte voor Jan en Toby. Gewoon laten staan een paar wedstrijden. Ik ben niet bang voor zijn fysieke tekortkomingen. Hoe meer jezelf de bal hebt en kan domineren, hoe minder duels je hoeft aan te gaan. Als Jansen terug is zou ik Eriksen in de spits zetten a la Messi en op het middenveld spelen met De Jong-Aissati-Jansen.999 schreef:Laatste tien minuten liep iedereen bij AJAX met hun tong op de schoen.Eriksen met de week slechter, desondanks weer zo'n rare wissel van de Boer.Aisatti kan wel voetballen, tenminste als hij niet te veel druk van de tegenstander ondervind.De Jong en Sulejmani waren op vakantie, Vermeer red en kost je bijna de overwinning. .. .
Mwah, Eriksen beschikt nog steeds niet over enig constant scorend vermogen en denk dat Eriksen hetzelfde gaat doen als de Jong en dat is niet te vinden zijn op de spitspositie, heb je weer geen aanspeelpunt... En laten we niet vergeten dat Nac het je wel heel gemakkelijk maakt, en zag je weer hetzelfde euvel van eerdere jaren, bij het minste geringste opportunistisch gebal zakt bijna het gehele elftal door hun hoeven ... Maar goed Frank heeft zijn overwinning .. nu komt het goed ..Trab schreef:De Jong vond ik niet zo slecht. Sulejmani en Eriksen inderdaad wel. En Vermeer is rijp voor de bank. Sterkste spelers aan Ajax kant vond ik het centrale duo achterin en Aissati. Je beste voetballers moeten in de as staan. Aissati heeft rust aan de bal en creeert goed ruimte voor Jan en Toby. Gewoon laten staan een paar wedstrijden. Ik ben niet bang voor zijn fysieke tekortkomingen. Hoe meer jezelf de bal hebt en kan domineren, hoe minder duels je hoeft aan te gaan. Als Jansen terug is zou ik Eriksen in de spits zetten a la Messi en op het middenveld spelen met De Jong-Aissati-Jansen.999 schreef:Laatste tien minuten liep iedereen bij AJAX met hun tong op de schoen.Eriksen met de week slechter, desondanks weer zo'n rare wissel van de Boer.Aisatti kan wel voetballen, tenminste als hij niet te veel druk van de tegenstander ondervind.De Jong en Sulejmani waren op vakantie, Vermeer red en kost je bijna de overwinning. .. .
Gregory zal er tegen Man. United wel weer bij zijn. Dan zal Anita op 6 spelen.Trab schreef:De Jong vond ik niet zo slecht. Sulejmani en Eriksen inderdaad wel. En Vermeer is rijp voor de bank. Sterkste spelers aan Ajax kant vond ik het centrale duo achterin en Aissati. Je beste voetballers moeten in de as staan. Aissati heeft rust aan de bal en creeert goed ruimte voor Jan en Toby. Gewoon laten staan een paar wedstrijden. Ik ben niet bang voor zijn fysieke tekortkomingen. Hoe meer jezelf de bal hebt en kan domineren, hoe minder duels je hoeft aan te gaan. Als Jansen terug is zou ik Eriksen in de spits zetten a la Messi en op het middenveld spelen met De Jong-Aissati-Jansen.999 schreef:Laatste tien minuten liep iedereen bij AJAX met hun tong op de schoen.Eriksen met de week slechter, desondanks weer zo'n rare wissel van de Boer.Aisatti kan wel voetballen, tenminste als hij niet te veel druk van de tegenstander ondervind.De Jong en Sulejmani waren op vakantie, Vermeer red en kost je bijna de overwinning. .. .
Ik wil voetbal in de as van het veld. Geen corrigerende spelers als Enoh en Anita. Gewoon Aissatti laten staan en Anita linksback.Ajaciedjuh schreef: Gregory zal er tegen Man. United wel weer bij zijn. Dan zal Anita op 6 spelen.