Ajax - Vitesse 26-08-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Zuidema

Re: Ajax - Vitesse 26-08-2011

Bericht door Zuidema » za aug 27, 2011 9:46 am

Trab schreef: Dat ben ik helemaal met je eens, maar juist daarom zou ik graag zien dat Ajax de tegenstander op de eigen helft opjaagt en dwingt tot fouten. Dat gebeurde niet. Ajax zakte bij balbezit van de tegenstander in tot rond de middenlijn. Dat vind ik jammer. Vorig jaar hadden we De Zeeuw die beheerste dat perfect.
Inderdaad. Ajax speelde sowieso in de eerste periode van Frank ook veel meer met gegroepeerde forechecking met alle gevolgen van dien voor de tegenstander. Na verloop van tijd werd dat steeds verder ingeperkt. Een bewuste keuze van Frank? Misschien omdat het teveel energie vreet en je aan het eind op apegapen ligt? Maar dan schiet je dus weer in het andere uiterste als je zoiets loslaat. Forechecking is immers een machtig en overrompelend wapen, geweldig juist als je dat als ploeg in je bagage hebt zitten. Alleen, geen enkele ploeg houdt dat een hele wedstrijd vol. De oplossing is dan ook dat je na balherovering soms even gaat temporiseren, een soort van rustpauze inlast met het balletje wat rap laten rondgaan zonder al te veel loopwerk, om dan ineens het gaspedaal weer met vlijmscherp aanvalswerk in te drukken. Ajax 71-73 beheerste dat bijna tot in de perfectie. Ik weet het, andere tijden, maar de patronen zijn wat mij betreft nog steeds zeer valide.

PS
Jammer dat we je zo weinig meer zien na een wedstrijd, Trab. Je tactische wedstrijdanalyses van vroegah vond ik altijd een geweldig stukje werk. Was steeds weer genieten wat mij betreft hoe je boel dan messcherp en duidelijk ontleedde inclusief de oorzaken waarom iets verkeerd dan wel goed was gegaan. Heel interessant en vaak ook leerzaam. Mis dat best wel.

joey
Erelid

Bericht door joey » za aug 27, 2011 10:02 am

Ja, het modteam van AT zou Trab met onmiddellijke ingang een contract voor onbepaalde tijd moeten geven. Ik heb niets van de wedstrijd van gisteravond gezien, maar dat hoeft ook niet - ik lees gewoon even de posts van Trab en ik weet meteen hoe het gegaan is. :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » za aug 27, 2011 10:03 am

Dat is allemaal waar, Zuidema, maar daar gaat tijd overheen. Niet dat ik denk dat deze ploeg dat niveau gaat halen, maar het Ajax van van Gaal werd het jaar voor de uefacup winst nog weggespeeld bij Parma. Zo'n proces waarin een team wordt gebouwd dat in wezen als 'één organisme' functioneert duurt even en komt heel nauw. Er is veel aan te merken, maar er zijn ook bemoedigende tekenen. Sulejmani is daarbij denk ik wel een probleem, onze nieuwe Suarez leeft slechts bij momenten op.
I think I lost my fucking headache

Zuidema

Bericht door Zuidema » za aug 27, 2011 10:23 am

LucaS schreef:Zo'n proces waarin een team wordt gebouwd dat in wezen als 'één organisme' functioneert duurt even en komt heel nauw.
Klopt. Het probleem daarbij is dan ook nog niet eens het forechecken op zich. Dat is een ploeg redelijk rap eigen te maken, zeker als je een paar voorgangers in je team hebt. Het probleem is dat een groep moet aanvoelen wanneer en hoe ze moeten temporiseren, om daarna weer dat gaspedaal in te drukken. Dát vergt vooral een flinke bak tijd, voordat een team zich dat heeft eigen gemaakt. Ik hoop echt dat we dat weer terug krijgen. Want die forechecking en temporisering is wat mij betreft heel erg des Ajax. Naast natuurlijk de 4-3-3 in een goede balans van teamplayers en individuele klasbakken.

Le T.

Bericht door Le T. » za aug 27, 2011 11:14 am

Trab schreef:
Le T. schreef: Ik roep ook al tijden dat dominantie niet een doel op zichzelf is, en het er om gaat hoe je die gebruikt om kansen uit te spelen, maar juist daarin zag ik gisteren een positieve ontwikkeling. De 1e helft kom je gewoon een keer of 5 gevaarlijk voor de goal vanuit balbezit, niet vanuit de omschakeling. We gingen in mineur de rust in omdat Vitesse op het laatst nog gevaarlijk was, maar aanvallend was het niet meer zo zorgwekkend. Niet dat het goed was, het was beter.
Ik vond de 1e helft zwak. In zo'n kolkende arena moet je de tegenstander bij de strot pakken, opjagen, onder druk zetten. Net als vorig jaar tegen twente thuis. Niks van dat alles. Ajax liet zich inzakken en bouwde veels te traag op. Waar die 5 uitgespeelde kansen vandaan komen is mijn een raadsel. Ik heb maar 1 goede kans geteld en dat was die van Boerrigter. Kijk als die clown in de goal een bal loslaat na een schot van 20 meter afstand en Sulejmani krijgt een kans in de rebound, dan vind ik dan niet echt de verdienste van Ajax.
Ik vind de zwakte van Ajax sinds De Boer het uitspelen van kansen vanuit balbezit, en dus niet vanuit de omschakeling. Eindeloos gebrei wat door toeval en fouten van de tegenstander tot een kans leidt. Daarin zag ik gisteren verbetering, geen klasse, wel verbetering. Volgens mij heeft Sightorsson nog 2 keer op goal kunnen schieten en waren er ook nog wat combinaties die net niet lukten, wat ik niet zo heel erg vind. Als je dominant voetbalt moet je gewoon veel creeeren ipv te zeuren dat elke halve kans erin moet. Dat de "uitslag veel hoger had kunnen uitvallen" is iets wat je na bijna elke wedstrijd kunt zeggen van een ploeg goed dominant voetbalt, 10 mogelijkheden 2 goals is een vrij normale verhouding.
De enige die gevaar stichtte in de 1e helft was Boerrigter. Al was die vder struijk wel erg zwak. Maar goed, de voorzetten van Boerrigter waren prima. Voor de rest in de 1e helft: het hele middenveld onzichtbaar, sulejmani onzichtbaar en achterin hadden ze het maar moeilijk met die ene spits.
Bij Boerrigter heb ik ook een beetje het idee dat hij een manier heeft om tot een voorzet te komen, en dat zo'n tegenstander dat dan doorkrijgt, en dan heeft hij niet veel andere mogelijkheden meer. Hij heeft ook wat moeite met de explosieve beweging en dan het licht en fijntjes raken van de bal (is ook moeilijk). Wat ik wel weer heel prettig aan hem vind is dat hij er niet voorbij hoeft om een voorzet te geven. Als er een gaatje is in de passen van zijn directe tegenstander dan zwiept hij hem er gewoon langs, zuiver en hard. Je moet de man niet helemaal willen passeren als dat niet nodig is.
Le T. schreef: Motm vond ik Sightorsson. Had kort na rust een fase met een paar keer onnodig balverlies maar zijn in de bal komen en vasthouden is juist heel belangrijk voor de dominantie, en dat doet hij goed. Hij combineert dat dan ook nog met het zijn van lastpak in de zestien, scherpte voor de goal, afmaken en meedoen in snelle combinaties. Het is geen lichtvoetige ballerina maar hij gebruikt de lengte van zijn passen en zijn reach heel slim en daar kan ik wel van genieten.
Sigtorsson is een prima spits, maar ik denk dat hij nog beter zou renderen met een echte 10 achter zich. Hij is het sterkst in het strafschopgebied, niet ergens op het middenveld.
Voor elke speler geldt dat hij het gevaarlijkst is in het strafschopgebied, dat is de gevaarlijkste plek op het veld. Voetbal wordt nou eenmaal gespeeld op een voetbalveld en daar is de zestien slechts een klein deel van, tactiek, positiespel en passing dienen er juist toe om een speler de bal in de zestien te laten hebben, maar dat is ook het moeilijkste van voetbal. Als je goed voetbalt lukt je dat vaak, als je niet goed voetbalt niet of nauwelijks. Dus als Sightorsson vaak in de zestien is met bal dan gaat het inderdaad goed, maar dat wil niet zeggen dat het goed gaat door Sightorsson vaak in de zestien te laten zijn, want als de bal daar niet komt heb je daar weinig aan. Tegen een beetje tegenstander kun je geen dominant voetbal spelen met een balletjesafwachter in de zestien, in mijn optiek is dat een versimpeling waarmee we jaren gebombardeerd zijn omdat die in een behoefte voorziet, maar die niet hoort bij Ajaxvoetbal. In Ajaxvoetbal heb je een in de bal komende spits nodig om het driemansmiddenveld opties te geven zodat je het spel richting zestien kunt trekken.

Op zich zie ik het ook wel zitten om zo'n type sterke statische spits die in de bal komt dicht in de buurt te laten spelen van een beweeglijke 10 zodat ze samen kort kunnen combineren. Maar ik zie Eriksen dat voorlopig nog niet kunnen, dat lijkt me meer iets voor Serero. En de punt naar achteren heeft ook zo zijn voordelen.
Le T. schreef: Erissen had 2 schitterende acties, maar ik vond hem voor de rest ook een verademing tov eigenlijk al een hele lange tijd. Hij speelde nog steeds wel eens postbode en het is nog steeds geen speler die een paar passes vooruit denkt en het spel dirigeert met kleine tikjes en de dreiging van een actie, maar hij was vinnig en af en toe zelfs goochem. Al met al een goede wedstrijd van hem en daarvoor moet ik lang terug.
De 1e helft was Erikssen onzichtbaar. De 2e helft maakte hij het verschil. Hij was vanaf minuut aktiever, kwam meer achter de spits en dan zie je dat Ajax veel gevaarlijker wordt. De eerste 25 minuten na rust heb ik dan ook genoten.
Hij ging niet teveel lopen met de bal, leed wienig balverlies en hield het simpel, dat vond ik al winst. Maar ik vraag me af of het wel een spelmaker kan worden. Wat ik eigenlijk nog het meeste mis en daar heeft hij heel veel mee te maken is goals en kansen waarbij je moet kiezen uit 3 spelers om de credits aan te geven. Het komt bijna allemaal van 1 of 2 spelers, voorzet-doelpoging, 1-2tje, assist/goal, bij goed combinatievoetbal zijn er vaak 3 of 4 passes en acties achter elkaar die beslissend zijn voor de totstandkoming van de goal en dan zit de spelmaker vaak niet bij de laatste 2 passes.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Zuidema

Bericht door Zuidema » za aug 27, 2011 11:23 am

Trab schreef: In mijn beleving probeert De Boer geforceerd 4-3-3 met de punt naar achteren te spelen omdat Johan er een voorstander van is en omdat Barcelona ook zo speelt.
Grote vraag is dan: waarom is Johan er zo'n groot voorstander van? Hij kan als orakel op zijn berg erg vervelend zijn, maar 'enig' inzicht in het voetbalspelletje kan hem toch niet ontzegd worden.
Hij vergeet echter 1 ding: Barcelona speelt helemaal geen 4-3-3 maar een soort 4-4-2 met Messi in de punt naar voren op het middenveld. Sigthorsson is een heel ander type dan Messi en het heeft dan ook weinig zin hem a la Messi in te laten zakken.

Johan heeft bij Barend en Van Dorp wel eens uitgelegd hoe dat zit met een ruit op een middenveld bij 4-3-3. Afhankelijk van de kwaliteiten van de spits kan je kiezen voor een wat teruggetrokken spits en 2 diepstaande vleugelspelers. Een rol die hij zelf graag vervulde (vooral tegen een star en log verdedigingscentrum) en die Messi dus ook min of meer vervult. Hij (of Messi) staan dan voorin in die ruit. Of je hebt een diepe spits die vooral in de 16 is te vinden tussen de vleugelspelers. Hij noemde toen Marco van Basten als groot voorbeeld, omdat vooral in de 16 Marco's kwaliteiten liggen, aldus Johan.

Die jongen verspeelt veels te veel kracht met al dat inzakken.
Mee eens. En gezien het voorgaande zou je dat gemakkelijk moeten kunnen corrigeren met wat aanwijzingen.
Hij is op zijn sterkst in het strafschopgebied dus is het veel handiger om met een vaste 10 achter hem te spelen zodat hij dichter bij het strafschopgebied kan blijven.
Is een 10 echt noodzakelijk om Sigi wat meer in en rond de 16 te houden? Zonder een vaste 10 hou je verder toch ook de ruimte open van achteruit om hem direct aan te kunnen spelen. Een 10 zou de directe bereikbaarheid toch weer kunnen belemmeren, waardoor de rol van dreh- & angelpunkt voorin wordt beperkt?
Ik zou dan ook opteren voor Eriksen op 10. Hoeft Eriksen ook minder verdedigend werk te doen en kan die zich focussen op zijn specialiteit: de steekbal.
Ik blijf het lastig vinden met Eriksen. Die jongen laat bij momenten zien wat voor een geweldig talent het is. Maar is hij wel een echte 10? Hij mist toch die diepgang in de 16 zoals een Litmanen of een Bergkamp (inclusief passeeractie) en is ook niet bepaald een sluipschutter met het gevoel voor waar ie moet staan/lopen in de 16, loerend op zijn kansjes. Niet onbelangrijke eigenschappen voor een 10 bij Ajax. Wel denk ik ook dat hij zoals hij nu speelt het best tot zijn recht komt in de buurt van de 16 als de man van de slimme passjes. Daar is ie een meester in. Alhoewel hij hier en daar het moment ook nog wel eens wil missen. Maar Christian is bloedjong, er is nog tijd hem daarin te laten ontwikkelen met een goede begeleiding.
Als controlerende spelers Anita en Janssen. Komt Janssen ook weer wat meer voor de goal. Zoals hij nu speelt heeft hij 0,0 waarde voor Ajax. Vertonghen en Toby kunnen dan lekker inschuiven want er staat dan geen man meer voor ze.
Het gekke is dus dat voorstanders van 4-1-2-3 dat kennelijk als een nadeel zien. 2 controleurs zouden bijvoorbeeld de opkomende backs in de weg zitten. Waarmee je bij dit Ajax dus de opkomende kwaliteiten van Vd Wiel en Boilesen/Anita zou belemmeren.

Ik zou wel blij zijn met wat assistentie van Anita bij Janssen. Maar de aansluiting naar voren blijft minimaal. Ook dan zit Janssen nog veel te ver naar achteren op een plek, waar eerder zijn beperkingen dan zijn kwaliteiten naar boven komen.
Extra voordeel van het spelen met een echte 10 is dat je eerder druk kan zetten op de verdediging van de tegenstander.
Dat vraag ik me af. Bij balverlies tijdens een aanval zullen waarschijnlijk 4 man voorin uit positie staan. Die moeten dan omschakelen en proberen de uitbrekende verdedigers in te dammen. Dat lijkt me lastig, je bent altijd een pas te laat. Volgens mij sta je dan beter met 2 diep staande halfspelers in een 4-1-2-3. Sowieso zal bij dat druk zetten het hele team mee moeten doen. Een compact blok, ver naar voren, doordekkend en met een achterste lijn met heel veel ruimte in de rug. Hebben we daar de spelers eigenlijk wel voor?

Wakker worden Frank!
Graag. Ik vrees dat Frank nu een pad volgt waarmee hij uiteindelijk zijn eigen graf graaft. En dat zie ik niet graag gebeuren bij hem.
Laatst gewijzigd door Zuidema op za aug 27, 2011 11:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 27, 2011 11:29 am

Ik vind Eriksen ook geen echte '10'. Meer een spelbepaler.

Mij lijkt dat je met Eriksen - Anita (punt naar achteren) - Janssen een lekker middenveld hebt. Eriksen en Janssen kunnen de buitenspelers en de spits bedienen. En zelf in schotpositie komen.

Anita kan poetsen en met z'n enorme snelheid veel balverlies in een vroegtijdig stadium corrigeren. Zoals Trab opmerkte: van druk zetten bij balverlies is geen sprake. Gaat met dit middenveld sowieso niet lukken...

Siem speelt bovendien errug matig en Sulejmani blijft kwakkelen. Dus ik hoop op een aanpassing door FdB van het middenveld en op iemand voor de rechterkant.

Maar ik denk dat FdB op de huidige voet doorgaat. Hij is niet iemand die het per wedstrijd omgooit. En dat verdient natuurlijk respect. Maar wanneer het moeizaam blijft gaan, moet je 'omdenken' op bepaald moment natuurlijk...

Zuidema

Bericht door Zuidema » za aug 27, 2011 11:44 am

wimpey schreef: Mij lijkt dat je met Eriksen - Anita (punt naar achteren) - Janssen een lekker middenveld hebt. Eriksen en Janssen kunnen de buitenspelers en de spits bedienen. En zelf in schotpositie komen.
Ik denk dat dat ook het beste is. Anita kan dan nog naar links of naar rechts schuiven om ruimte te maken voor een inschuivende Alderweireld of Vertonghen. En Vd Wiel en Boilesen kunnen ook gemakkelijker opkomen. Maar je houdt wel dat probleem met de dynamiek van de halfspelers. Tot de 16 komen Eriksen en Janssen nog wel, maar dieper gaan ze niet of amper. En een of meer van die plotseling verschijnende sluipschutters rond Sigi in de 16 is best wel lekker en verrassend. Daar zit voor mij ook steeds een belangrijke crux. Een 10 zou dat inderdaad kunnen oplossen, maar dat heeft weer nadelen in de rest van het veld. De buitenspelers zie ik dat ook niet echt compenseren. En de middenvelders missen de eigenschappen om die 'opengevallen' 10-rol goed in te vullen. Het is steeds allemaal net niet.
Maar ik denk dat FdB op de huidige voet doorgaat. Hij is niet iemand die het per wedstrijd omgooit. En dat verdient natuurlijk respect. Maar wanneer het moeizaam blijft gaan, moet je 'omdenken' op bepaald moment natuurlijk...
Oh zeker. En hier en daar past ie op den duur ook wel iets aan. Denk bv aan de wissel El Ham-Siem in het slot van de competitie. Aad de Mos had het gisteren bij Studio Ajax over ijkpunten om te zien waar Ajax nu precies staat en of er zaken gecorrigeerd moeten worden. Wat dat betreft komen er de komende 2 maanden een heel rijtje ijkpunten op Frank af.
Laatst gewijzigd door Zuidema op za aug 27, 2011 2:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za aug 27, 2011 1:02 pm

Volgens mij gaat het pas gebeuren als De Jong een keertje geblesseerd raakt, en De Boer dan noodgedwongen met het gewenste elftal de wedstrijd ingaat. Als het dan opeens opvallend beter en soepeler gaat lopen, zal hij moeilijk terug kunnen gaan. Sulejmani naar de bank lijkt me ook een noodzakelijke zet. Voorlopig Ebecilio daar laten ballen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 27, 2011 2:01 pm

Wat een bar slechte wedstrijd was dit zeg. Frank de Boer moet orde op zaken gaan stellen, want dit kan zo niet langer. Met name De Jong, Sulejmani en Anita verzwakken dit elftal enorm met hun matige spel. Janssen als controleur blijft geen succes.

Zo heel snel is Anita trouwens niet hoor, de conclusie na gisteravond is eerder dat Chanturia niet bijster snel is. Chanturia speelde sowieso een zeer slechte pot, raakte geen knikker. Mag toch hopen dat Frank de Boer zich hierdoor geen zand in de ogen laat strooien maar dat toptalent Boileses gauw wordt klaargestoomd richting Champions League vorm. Deze jongen op de bank laten verpieteren zou Ajax Europees gaan opbreken.

Versterking voor het middenveld is een must!

Ideaal die blunder van Vertonghen op het eind, en mooi was de terechte reactie van Vermeer. Die overigens een uitstekende wedstrijd speelde. Geinteresseerde clubs zullen nu voor Jantje wel afgehaakt zijn. Dit soort fouten wordt in de top niet geaccepteerd.

Het was mooi om te zien trouwens hoe Van der Wiel en Sightorsson met elkaar omgaan, voetballend maar ook als mensen. Na de wedstrijd keken ze elkaar bijna als een verliefd stel in de ogen, zo gelukkig zijn ze met elkaar. Ik snap het wel, de chemie tussen die twee is schitterend en gaat ze beiden vroeg of laat een mooie transfer naar een Europese topclub opleveren. En Ajax weer de titel, hopelijk.
Ajax!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » za aug 27, 2011 2:29 pm

Bar slecht? Ik heb een heerlijke tweede helft gezien met prachtige goals.

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 27, 2011 3:17 pm

El Clavo schreef:Bar slecht? Ik heb een heerlijke tweede helft gezien met prachtige goals.
2e helft was gewoon lekker. Eerste helft bagger.

Vitesse was m.u.v. Bony trouwens niets.

Le T.

Bericht door Le T. » za aug 27, 2011 3:18 pm

wimpey schreef:Ik vind Eriksen ook geen echte '10'. Meer een spelbepaler.
Dus je vindt hem slecht?

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 27, 2011 3:26 pm

Le T. schreef:
Dus je vindt hem slecht?
Jij hebt jezelf om de e.o.a. reden ingeprent dat Eriksen er niet zoveel van kan? Omdat je vrind Jol geen plek voor hem heeft en FdB wél? :confused.gif:
wimpey schreef: Echt, zonder die jongen is het AFC Einheitswurst.
Als antwoord op je vraag.

Le T.

Bericht door Le T. » za aug 27, 2011 4:30 pm

wimpey schreef:
Le T. schreef:
Dus je vindt hem slecht?
Jij hebt jezelf om de e.o.a. reden ingeprent dat Eriksen er niet zoveel van kan? Omdat je vrind Jol geen plek voor hem heeft en FdB wél? :confused.gif:
wimpey schreef: Echt, zonder die jongen is het AFC Einheitswurst.
Als antwoord op je vraag.
Als hij spelbepaler is, en het spel is kut, dan lijkt mij dat het bepalen van het spel niet helemaal goed is gegaan. Of staat het spel los van de spelbepaler volgens jou? En wat maakt hem dan een spelbepaler?

Ik vind dat hij heel veel talent heeft, maar ik vond hem gisteren voor het eerst in vele wedstrijden weer eens aardig spelen. Ik zou graag zien dat hij het spel zou maken, maar dat doet hij niet. Jol heeft Eriksen gebracht maar ook weer op zijn plek gezet toen hij weken achter elkaar zwak presteerde. Dat vind ik prima, ook grote talenten moeten presteren om een basisplaats te behouden.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za aug 27, 2011 4:33 pm

Vermeer was weer niet veel, een poging om zijn eigen fouten goed te maken wordt zolangzamerhand een trademark van hem.
YNWA

Zabski

Bericht door Zabski » za aug 27, 2011 4:53 pm

Bedoel je dat doelpunt ? Vond ik meer een fout van Vertonghen... Verder kan ik me in Nederland geen betere keeper voorstellen dan Kenneth.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za aug 27, 2011 5:07 pm

Nee uit die vrije trap van Hofs die in de 5 meter valt. Door zijn gebrek aan lengte komt hij er niet uit waardoor de bal ingekopt kan worden. Meer geluk dan wijsheid haalt hij die al eruit maar als hij zijn werk in eerste instantie goed gedaan had was het niet nodig geweest.

Nu hebben ze de keeper van NEC voor 4 miljoen gehaald, zoveel vertrouwen hebben ze in die 'net niet' Vermeer.
YNWA

999

Bericht door 999 » za aug 27, 2011 5:59 pm

Maar die keeper van NEC komt er bij zulke ballen ook niet uit .. ( en zelfs de Steek liet bij zulke ballen regelmatig verstek gaan ) ..
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 27, 2011 7:37 pm

InnerHarbour schreef:Nee uit die vrije trap van Hofs die in de 5 meter valt. Door zijn gebrek aan lengte komt hij er niet uit waardoor de bal ingekopt kan worden. Meer geluk dan wijsheid haalt hij die al eruit maar als hij zijn werk in eerste instantie goed gedaan had was het niet nodig geweest.
In de 56e minuut bedoel je? Die bal viel niet in de 5 meter, ook een andere keeper was daar zeer waarschijnlijk niet bij gekomen.
Ajax!

Lionel

Bericht door Lionel » zo aug 28, 2011 8:33 am

Inderdaad. Onzin ook om de redding als geluk te bestempelen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 28, 2011 10:34 am

Giacomo Puccini schreef:
InnerHarbour schreef:Nee uit die vrije trap van Hofs die in de 5 meter valt. Door zijn gebrek aan lengte komt hij er niet uit waardoor de bal ingekopt kan worden. Meer geluk dan wijsheid haalt hij die al eruit maar als hij zijn werk in eerste instantie goed gedaan had was het niet nodig geweest.
In de 56e minuut bedoel je? Die bal viel niet in de 5 meter, ook een andere keeper was daar zeer waarschijnlijk niet bij gekomen.
Nou dicht genoeg bij de 5 meter, een beetje keeper komt eruit en stompt die bal weg, alleen het juffershondje Vermeer niet, die blijft al bibberend op zijn lijn staan in de hoop dat ze die bal tegen hem aanschieten.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 29, 2011 2:05 pm

:drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Fregge

Bericht door Fregge » ma aug 29, 2011 4:01 pm

Weet niet aar ik 't het beste kan plaatsen, gaat namelijk om een issue in 't systeem. Dus even hier. Wil jullie opinie daar over wel weten. Maar Ajax zoekt een (naar mijn mening) 'Boerigter voor de rechterkant'. Een speler met een actie, een goede voorzet, redelijk tot goed linkerbeen en ook overzicht. Zouden Ebecilio en Ozbilliz dit niet kunnen?

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 29, 2011 4:10 pm

Een rechterbeen lijkt me dan.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie