Ajax-De Graafschap 4-2-2011

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

GangstaRiB
Berichten: 16895
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax-De Graafschap 4-2-2011

Bericht door GangstaRiB » ma feb 07, 2011 9:28 pm

wimpey schreef:
Trab schreef: De afgelopen 7 jaar hebben ook geen kampioenschap opgeleverd.
Hetgeen menig trainer de kop heeft gekost. En terecht. Ook op FdB zal kritiek neerdalen wanneer hij niet minimaal 2e wordt.

Ajax is nog altijd geen proeflokaal, Trab. Of een versnelde cursus voor rookie-trainers. Blind en Sulejmani spelen als papkindjes. Om verder te komen als team moet weerbaarheid aan de dag gelegd worden.
Kan De Boer er iets aan doen? Hij zal ook op 2 gedachten hinken: help je je club die in de moeilijkheden zit of is het gevaar op mislukking te groot?

Hij heeft voor het eerste gekozen, maar hij wordt aardig in de steek gelaten door z'n leidinggevenden die maar geen technisch beleid op poten krijgen. De Boer is misschien een uitstekende trainer, maar met dit materiaal wordt ook Van Gaal of Mourinho geen kampioen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-De Graafschap 4-2-2011

Bericht door joey » ma feb 07, 2011 9:40 pm

GangstaRiB schreef:Hij heeft voor het eerste gekozen, maar hij wordt aardig in de steek gelaten door z'n leidinggevenden die maar geen technisch beleid op poten krijgen.
Dat wist hij toch? Maar dat gaat -hopelijk- veranderen. Als Cruijff het voor het zeggen krijgt, gaat gekozen worden voor continuïteit. Dan zijn de dagen van de opportunisten geteld.

De Boer is misschien een uitstekende trainer, maar met dit materiaal wordt ook Van Gaal of Mourinho geen kampioen.
Ik denk het wel. Ik denk dat De Boer (nog) lang geen Van Gaal of Mourinho is.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16895
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Ajax-De Graafschap 4-2-2011

Bericht door GangstaRiB » ma feb 07, 2011 9:43 pm

joey schreef:
GangstaRiB schreef:Hij heeft voor het eerste gekozen, maar hij wordt aardig in de steek gelaten door z'n leidinggevenden die maar geen technisch beleid op poten krijgen.
Dat wist hij toch? Maar dat gaat -hopelijk- veranderen. Als Cruijff het voor het zeggen krijgt, gaat gekozen worden voor continuïteit. Dan zijn de dagen van de opportunisten geteld.

De Boer is misschien een uitstekende trainer, maar met dit materiaal wordt ook Van Gaal of Mourinho geen kampioen.
Ik denk het wel. Ik denk dat De Boer (nog) lang geen Van Gaal of Mourinho is.
Ik weet niet of de Boer dat wist. De Boer was een versterking beloofd indien er sterkhouders zouden vertrekken... enfin.. dat verhaal is bekend... De Boer is wat dat betreft gepiepeld en hij moet nu met een veredeld jeugdelftal kampioen zien te worden en als het hem niet lukt, zal de hoon op em neerdalen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax-De Graafschap 4-2-2011

Bericht door joey » ma feb 07, 2011 9:49 pm

Ach, dan zal hij de eerste niet zijn. Zlatan werd ook vlak voor het sluiten van de transfermarkt verkocht zonder dat er een vervanger kwam, bijvoorbeeld. En Sneijder vertrok een paar dagen voor een cruciale CL-wedstrijd. Met alle gevolgen van dien. Zo werkt het nou eenmaal.

Ajax moet verkopen als er een goed bod komt. Zo is het nu eenmaal.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie