NAC-Ajax 30-01-2011
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: NAC-Ajax 30-01-2011
???LucaS schreef:Gefeliciteerd Wimpey en ZSOG, genieten van de 2-1 nederlaag van fey, als we het seizoen weer op 1 punt van twente eindigen
Dan heeft Ajax het weer laten liggen idd. Moeten we kampioen worden op basis van het puntverlies van de anderen? On Ajaxwaardig om zo te denken.
Met Amoah erbij had Ajax de nul niet gehouden. Onze Belgen en backs maakten weer een zeer shaky indruk.999 schreef:Slap zooitje ,,
Waar slaat het theater Leonardo volgend weekend zijn tenten op? Misschien kijk ik dan wel effe. Die man is een klucht op zich.
Als we dit seizoen nog kampioen willen worden is het inmiddels wel onze enige kans.Zlatan Son of God schreef:???LucaS schreef:Gefeliciteerd Wimpey en ZSOG, genieten van de 2-1 nederlaag van fey, als we het seizoen weer op 1 punt van twente eindigen
Dan heeft Ajax het weer laten liggen idd. Moeten we kampioen worden op basis van het puntverlies van de anderen? On Ajaxwaardig om zo te denken.
Nil volentibus arduum
Enoh?? Heerlijk als balafpakker maar in balbezit zo zwak... die pass achteruit recht in de voeten van LeoAjaciedjuh schreef:Slechte wedstrijd, goed resultaat. MOTM: Enoh (op 1 momentje na). Niet gedacht dat ik dat nog zou schrijven: goed dat El H. terug is voor Ajax.

Motm voor mij eriksen. Verdeeld het spel goed, overzicht prima.
- Daily Blind
Ajax speelt nog tegen beide. ze moeten beide nog tegen elkaar.. Dus alles is nog mogelijk!Marillion schreef:Als we dit seizoen nog kampioen willen worden is het inmiddels wel onze enige kans.Zlatan Son of God schreef:???LucaS schreef:Gefeliciteerd Wimpey en ZSOG, genieten van de 2-1 nederlaag van fey, als we het seizoen weer op 1 punt van twente eindigen
Had Ajax maar niet zo bar en boos moeten spelen en zoveel punten laten liggen.LucaS schreef:Gefeliciteerd Wimpey en ZSOG, genieten van de 2-1 nederlaag van fey, als we het seizoen weer op 1 punt van twente eindigen
Ik ga toch echt niet hopen dat de kakkies in de strijd tegen degradatie lucht krijgen. Die moeten hun eigen problemen maar oplossen.
Bovendien is het zaak dat Twente dat vreselijke psv in de nek blijft hijgen.
MOTM: EH. Eriksen 2e. Voor het overige grijze muizen.
Wat was dit matig zeg. Blind was wederom een gevaar voor z'n ploeg. Al het gevaar kwam van zijn kant. 

True. En met het spel van vanmiddag maak ik me ook bar weinig illusies.wimpey schreef:Had Ajax maar niet zo bar en boos moeten spelen en zoveel punten laten liggen.LucaS schreef:Gefeliciteerd Wimpey en ZSOG, genieten van de 2-1 nederlaag van fey, als we het seizoen weer op 1 punt van twente eindigen
Interesseert mij niks. F. is voltooid verleden tijd, we hebben met Psv en Twente te maken.Ik ga toch echt niet hopen dat de kakkies in de strijd tegen degradatie lucht krijgen. Die moeten hun eigen problemen maar oplossen.
Ok, daar heb je wel een punt. Lijkt me ook het enige voordeeltje dan.Bovendien is het zaak dat Twente dat vreselijke psv in de nek blijft hijgen.
Boilesen is comingCdE schreef:Wat was dit matig zeg. Blind was wederom een gevaar voor z'n ploeg. Al het gevaar kwam van zijn kant.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Nee. Voorzover er een FdB effect was, was het er in December 2010. In 2011 heb ik heel weinig redelijk voetbal van Ajax gezien.Zuidema schreef: True. En met het spel van vanmiddag maak ik me ook bar weinig illusies.
Gelukkig is El Ham er weer bij. Een ontegenzeggelijke kwaliteitsimpuls. Iemand waarbij Eriksen de bal kwijt kan.
Stond continu op een meter of 10 te dekken.CdE schreef:Wat was dit matig zeg. Blind was wederom een gevaar voor z'n ploeg. Al het gevaar kwam van zijn kant.
Ik zou Mertens en Dost lekker laten waaien, de problemen liggen op LB en het middenveld. Is ook niets nieuws trouwens.
- Daily Blind
Blind per direct op de tribune zetten. Wat een dramatische speler.De Dominee schreef:Boilesen is comingCdE schreef:Wat was dit matig zeg. Blind was wederom een gevaar voor z'n ploeg. Al het gevaar kwam van zijn kant.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij kan je alleen maar kampioen worden door puntverlies van anderen.Zlatan Son of God schreef: Moeten we kampioen worden op basis van het puntverlies van de anderen?
Zuidema schreef:Ik kan me vergissen, maar volgens mij kan je alleen maar kampioen worden door puntverlies van anderen.Zlatan Son of God schreef: Moeten we kampioen worden op basis van het puntverlies van de anderen?

Blij met de punten ...
Ik hoop het. Want ik krijg niet de indruk dat Ajax nog een linksback aan gaat trekken. En nog 13 wedstrijden Blind gaat ons punten kosten.De Dominee schreef:Boilesen is comingCdE schreef:Wat was dit matig zeg. Blind was wederom een gevaar voor z'n ploeg. Al het gevaar kwam van zijn kant.
-
Er is nog een berg werk te verzetten, want het obligate rondtikken van Ajax zorgt alleen voor schijnoverwicht. Zodra een tegenstander fel op de huid gaat zitten, vallen een hele hoop Ajacieden door de mand.
3-0 winnen, met op beslissende momenten de hulp van NAC.
De Boer gaat met deze selectie (zelfs al koop je een Dost) geen kampioen worden. Er lopen teveel zwakke schakels. Als De Boer en het bestuur dat niet zien, vrees ik het ergste.
3-0 winnen, met op beslissende momenten de hulp van NAC.
De Boer gaat met deze selectie (zelfs al koop je een Dost) geen kampioen worden. Er lopen teveel zwakke schakels. Als De Boer en het bestuur dat niet zien, vrees ik het ergste.
Whitey on the moon.
Sorry, ZsoG. Ben gewoon flink pissed over het spel van Ajax. Ik begrijp wel wat je wilt zeggen. Ik wil ook niets liever dan dat Ajax met superieur spel en met glans en overtuiging kampioen wordt, met maling aan de anderen. Helaas zijn we daar lichtjaren van verwijderd. Als we al ooit weer eens op dat level komen.
- InnerHarbour
Zowel Psv als Twente verliezen in Breda. Wij winnen eigenlijk met twee vingers in de neus en nog doen ze hier niets anders dan kankeren. Tis niet goed of het deugt niet. 

YNWA
Vertonghen, v/d Wiel, Stekelenburg, El Hamdaoui, Sulejmani...
Prima voetballers voor Nederlandse begrippen.
Overigens mis ik Emanuelson nu al.
Prima voetballers voor Nederlandse begrippen.
Overigens mis ik Emanuelson nu al.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik ga er niet van uit - en dan zien we het wel. Ik hoop dat we weer een mooie topclub in Nederland worden. Moet haalbaar zijn.Zuidema schreef:Als we al ooit weer eens op dat level komen.
Anyway.
In vier dagen tijd twee keer van NAC winnen, beide keren met drie goals verschil, en dat zonder echte afmakers in het team (de invalbeurt van El Hamdaoui daargelaten). Dat is toch best netjes.
K.
Still alive...
Kan Bergkamp niet met de jongens trainen op afmaken of wat ik zou toejuichen is bijv. Litmanen of Kluivert naar Amsterdam halen.
Ik geloof nooit zo in dat trainen op afmaken. Het is een mentale kwestie om op het beslissende moment de juiste keus te maken, wetende dat je geen herkansing krijgt. Dat gevoel heb je op een training nooit.