Juventus - AFC Ajax 25-2-2010
Moderator: mods
Re: Juventus - AFC Ajax 25-2-2010
Nou, heb in ieder geval geen slaappil nodig zo....
Gewoon maatje te groot en wij veel netniet spelers
Gewoon maatje te groot en wij veel netniet spelers
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
We hebben de wedstrijd in de thuiswedstrijd tegen Anderlecht verloren. Die spelen nu tegen HSV. En HSV was ook voor Ajax wel te pakken geweest.Ajaciedjuh schreef:De wedstrijd hebben we in Amsterdam verloren.
- Jinne
- Site Admin
Leek er op alsof ie een oud pillenpotje van Torricelli had gevonden.wimpey schreef:Die Melo is echt een mafkees. Was gewoon hands.
Zelf nooit het geloof gehad dat er een stunt in zat vandaag. Een goede doelkans hebben we ook niet gehad. Terug naar de competitie!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Die gast is echt helemaal de weg kwijt. Viel me vorig jaar tegen Fiorentina ook al op. Totaal waus.Jinne schreef: Leek er op alsof ie een oud pillenpotje van Torricelli had gevonden.
wimpey schreef:Over en uit. Kansloze zaak. Concentreren op de HCE dan maar. Daar valt nog wel wat te halen PSV en Twente ziende.
NL stelt Europees niets meer voor...
De Belgen hebben 2 of misschien 3 clubs die wel verder gaan wel vreemd
Ik heb me vooral geërgerd aan de scheidsen, die er voor Jan Lul stonden en partijdig waren. Maar nog meer aan een slap Ajax. Ik heb geen één keer bespeurd dat ze het vertrouwen hadden in deze wedstrijd. Vooral Jan Vertonghen en Pantelic en vd Wiel speelden ongeinspireerd van 'oh ja dit is Juventus, hier kunnen we toch niet van winnen'. vd Wiel die na zijn doelpunt een paar weken geleden, denkt dat hij nu elke wedstrijd moet scoren en de bal tot in de treuren bij zich houdt. En Jol is me tegengevallen. Dat Ajax zonder vertrouwen en gogme het veld op stapte, en dat hij Sulejmani voor een onervaren Suk wisselt en daarna zijn andere ervaren spits Pantelic er uit haalt. Hij had Eriksen er uit moeten halen voor Emanuelson en misschien wel daarna Vertonghen voor Suk en alles op alles spelen.
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Off topic
Voor degene die EL2 hebben de verlenging tussen Club en Valencia begint zo.
Voor degene die EL2 hebben de verlenging tussen Club en Valencia begint zo.
Ik snap Jol niet. Je hebt niks te verliezen in de 2e helft. Waarom dan 4 man achterin houden tegenover 2 spitsen en wachten tot de 77e minuut voordat je vleugelspelers brengt? Speel gewoon alles of niks. Drie man achterin, 1 doorschuiven naar het middenveld en 2 vleugelspelers erin. Tot de 77e minuut waren we vleugellam en creerden we niks. Met het inbrengen van Rommedahl ontstonden toch kansjes. Jammer dat zijn voortzetting vaak zo beroerd is.
- SylvievdVaart
Te laat vleugels gebracht en alles op de aanval gespeeld. Veel spelers bleven ook onder hun niveau, de meest simpele ballen gingen mis.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Beetje laf gecoachd, ja. 1e helft was een aanfluiting, 2e helft, na ja, aanvaardbaar. Ajax (Jol) heeft het niet echt geprobeerd. Spelen en coachen met poep in de broek.SylvievdVaart schreef:Te laat vleugels gebracht en alles op de aanval gespeeld. Veel spelers bleven ook onder hun niveau, de meest simpele ballen gingen mis.
Wat mij betreft is Jol volgend seizoen trainer van Wolfsburg. Ik kan niet warm worden van de manier waarop ie Ajax laat spelen.
Wat een lul die Van Hooydonk. "Ik heb de eerste wedstrijd niet gezien....." Bereid je eens voor lamlul!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat een zeldzaam kansloos potje, zeg. Amper een kans gezien van onze kant. Ja eentje in 85ste minuut ofzo. Nee dit Ajax was heel, heel, matig. Schrijnend hoe weinig we klaar wisten te spelen. Middenveld was - - (behalve Enoh) en over de aanval hoeven we het niet te hebben. Chiellini komt niet meer bij van het lachen zo simpel als het was.
Waar is Lindgren eigenlijk gebleven?
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Ajaciedjuh
Genee, wat een eikel. Altijd met een negatieve insteek naar Ajax toe (interviews en columns).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jol was bang voor een blamage, Trab.Trab schreef:Ik snap Jol niet. Je hebt niks te verliezen in de 2e helft. Waarom dan 4 man achterin houden tegenover 2 spitsen en wachten tot de 77e minuut voordat je vleugelspelers brengt? Speel gewoon alles of niks.
Geen verrassing, Ajax heeft nooit uitzicht gehad op de volgende ronde. Een kansloze zaak.
Met de uitslag ben ik tevreden, want in de eerste helft leek de wedstrijd uit te lopen op een veegpartij. Gelukkig geloofde Juventus het in de tweede helft wel. Iedereen heeft kunnen zien dat het niveauverschil behoorlijk was. Ajax was zwak in het positiespel en met name in de passing. En individueel heeft Juventus aanmerkelijk meer klasse. Wat is die Diego toch een klasbak.

Veel spelers van Ajax zijn leuk voor de HCE, maar niet voor dit soort wedstrijden. Pantelic: pfff. Sulejmani: ach. ach. Enoh:

Waarom kwam Urby er niet eerder in? Of liever gezegd, waarom startte hij niet?

Het stinkt aan alle kanten!
Je bent me net voor! Inderdaad zeg, hij probeert allerlei zaken Van Hooijdonck in de mond te leggen.Ajaciedjuh schreef:Genee, wat een eikel. Altijd met een negatieve insteek naar Ajax toe (interviews en columns).
"Zo'n verhaal als van Suk, dat kan eigenlijk niet hé?"
"Vd Wiel zou in de interesse van Juve staan, maar dat kon je niet echt zien aan zijn spel he?"
"Pantelic was niet wat hé? "
"Waarom Sulejmani niet laten staan he?"
"Waarom niet eerder Emanuelson er in he?"
"Waarom niet eerder Rommedahl he?"
"Is Eriksen niet een beetje te jong he?"
Petje af voor Pierre, hij lulde niet meer. Maar ik heb die Genee nog nooit zo goedkoop mee gemaakt!
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
- SylvievdVaart
Niet voor dit soort wedstrijden? Ajax was thuis veel beter dan Juventus, en over twee wedstrijden heeft Ajax ook meer kansen gehad.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- peter
Jol verdient inderdaad een dikke min. Ajax had hier in de tweede helft gewoon met Urby en Rommedahl moeten spelen. Dit was hopeloos zo.
Verder snap ik ook niet helemaal waarom Suk er in kwam, hoor. Die jongen heeft geen idee wat hij moet doen op dit niveau. Lekker in Jong Ajax laten spelen en toegroeien naar het niveau.
Verder snap ik ook niet helemaal waarom Suk er in kwam, hoor. Die jongen heeft geen idee wat hij moet doen op dit niveau. Lekker in Jong Ajax laten spelen en toegroeien naar het niveau.
Nee hoor. Echt niet, Sylvie. Ajax is over twee wedstrijden gezien volstrekt kansloos geweest. Juventus heeft nooit echt diep hoeven gaan.SylvievdVaart schreef:Niet voor dit soort wedstrijden? Ajax was thuis veel beter dan Juventus, en over twee wedstrijden heeft Ajax ook meer kansen gehad.
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
Inderdaad, Juventus wist dat de Jong de bal op de paal zou schieten en dat Suk niet een stapje naar achter zet waardoor Rommedahl hem die bal makkelijk kan geven.
Ik vind Jol ook de schuldige hier. Hij had Emanuelson eerder er in moeten zetten voor Erikssen. Of Emanuelson in de basis en dan later Eriksen er eventueel in. Aan zijn commentaar te horen, geloofde hij er van te voren er zelf ook niet in. En dat was aan de ploeg ook wel te merken.
Je zou maar support van Juve zijn; dit is gewoon schandalig. Kom je naar het stadion, die niet voor niets bijna leeg is, en dan besluit je club 'we hoeven niet winnen, dus laten we rustig aan doen'. Bah, ik mag toch hopen dat een vd Wiel of een andere Ajacied niet naar de Italiaanse competitie gaat. Bah, bah, geen wonder dat de Italiaanse competitie in verval is.
Je zou maar support van Juve zijn; dit is gewoon schandalig. Kom je naar het stadion, die niet voor niets bijna leeg is, en dan besluit je club 'we hoeven niet winnen, dus laten we rustig aan doen'. Bah, ik mag toch hopen dat een vd Wiel of een andere Ajacied niet naar de Italiaanse competitie gaat. Bah, bah, geen wonder dat de Italiaanse competitie in verval is.
Tja, zo zie je maar dat niet altijd de beste wint.Twee Vertonghen momentjes nekken je in de thuiswedstrijd waar AJAX een puike pot voetbal speelde.In de uitwedstrijd heb je mazzel dat je niet met 2 - 0 gaat rusten.
En dan nog krijg je in de tweede helft wat momementjes waar je je slagje kan slaan.Maar dat vereist dan wel dat beetje extra wat Juventus dan wel heeft.Dat maakt het verschil.
Je ziet ook dat zo'n Juventus stik de moord heeft aan het publiek.Moet het met verdedigen, dan doen ze het met verdedigen.Afijn, leuk voor de jonkies in het elftal, zo'n ervaring.Eriksen was de tweede helft redelijk aanwezig.De meerwaarde van Suk ?.Zeggen jullie het maar, ik zie het vooralsnog niet.
Erg is wel om te zien hoe ONZE internationals gebruik maken van de ruimte die ze krijgen, zeker in de eerste helft, maar meestal was het vervolg drie keer niks.Simpele voorzetten kwamen niet aan.Onnodig gedraaf van Vertonghen en v.d. Wiel en dat terwijl er aan de zijkantn wel de mogelijkheden lagen.
Afijn, het zou mooi zijn geweest .. maar eigenlijk wisten we het voor de wedstrijd al wel .. zeker tegen een Itaiaanse ploeg ...
En dan nog krijg je in de tweede helft wat momementjes waar je je slagje kan slaan.Maar dat vereist dan wel dat beetje extra wat Juventus dan wel heeft.Dat maakt het verschil.
Je ziet ook dat zo'n Juventus stik de moord heeft aan het publiek.Moet het met verdedigen, dan doen ze het met verdedigen.Afijn, leuk voor de jonkies in het elftal, zo'n ervaring.Eriksen was de tweede helft redelijk aanwezig.De meerwaarde van Suk ?.Zeggen jullie het maar, ik zie het vooralsnog niet.
Erg is wel om te zien hoe ONZE internationals gebruik maken van de ruimte die ze krijgen, zeker in de eerste helft, maar meestal was het vervolg drie keer niks.Simpele voorzetten kwamen niet aan.Onnodig gedraaf van Vertonghen en v.d. Wiel en dat terwijl er aan de zijkantn wel de mogelijkheden lagen.
Afijn, het zou mooi zijn geweest .. maar eigenlijk wisten we het voor de wedstrijd al wel .. zeker tegen een Itaiaanse ploeg ...
Laatst gewijzigd door 999 op do feb 25, 2010 11:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- peter
Wat is dat nou voor rare redenering olafski? Ajax gezien tegen Anderlecht? Dat is pas schandalig...oh nee dat is anders. 

Vooraf was Jol afgeschoten als hij Eriksen er niet ingezet had. Achteraf praten is altijd makkelijk!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!