Wat heeft die band er mee te maken ?.Toch helemaal niks .. Of wil je beweren dat als je iemand maar een band om zijn arm doet hij veel meer de combinatie en met beleid gaat voetballen ?..Ramona schreef:Daarom heeft hij ook die band om z'n arm...999 schreef:Maar ben ik dan weer de enige die vind dat Suarez anders voetbald als vorig seizoen, veel meer met beleid en in de combinatie ?. ( al was ie vandaag op momenten te nadrukkelijk op zoek naar zijn eerste goal ) ...
Ajax - RKC Waalwijk 08-08-2009
Moderator: mods
Re: Ajax - RKC Waalwijk 08-08-2009
Blij met de punten ...
Wanneer verlost Jol Urby eens definitief uit zijn lijden? Slechtste man van het veld vandaag. Urby eruit en Aissati laten staan, Enoh en De Zeeuw erachter en je zult zien dat het beter loopt.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ik zou het omdraaien... heeft hij zich wellicht ontwikkeld en mag hij daarom een band dragen?999 schreef:Wat heeft die band er mee te maken ?.Toch helemaal niks .. Of wil je beweren dat als je iemand maar een band om zijn arm doet hij veel meer de combinatie en met beleid gaat voetballen ?..Ramona schreef:Daarom heeft hij ook die band om z'n arm...999 schreef:Maar ben ik dan weer de enige die vind dat Suarez anders voetbald als vorig seizoen, veel meer met beleid en in de combinatie ?. ( al was ie vandaag op momenten te nadrukkelijk op zoek naar zijn eerste goal ) ...
Nu, ik denk eerder dat de trainers hem laten inzien dat ie anders moet voetballen .. dat het ook anders kan .. want anders zou ik nog wat ( achterhoedespelers ) zo'n band onder hun shirtje laten dragen ..Jesse schreef:Klopt. Minder rare acties. De band lijkt hem goed te doen.999 schreef:Maar ben ik dan weer de enige die vind dat Suarez anders voetbald als vorig seizoen, veel meer met beleid en in de combinatie ?. ( al was ie vandaag op momenten te nadrukkelijk op zoek naar zijn eerste goal ) ...
Blij met de punten ...
Ik denk dat die band er wel degelijk wat te maken mee heeft. Het is een teken van vertrouwen en Jol geeft Suarez meer verantwoordelijkheid. Daardoor probeert hij meer met beleid te voetballen en maakt hij minder rare acties.999 schreef:Wat heeft die band er mee te maken ?.Toch helemaal niks .. Of wil je beweren dat als je iemand maar een band om zijn arm doet hij veel meer de combinatie en met beleid gaat voetballen ?..Ramona schreef:Daarom heeft hij ook die band om z'n arm...999 schreef:Maar ben ik dan weer de enige die vind dat Suarez anders voetbald als vorig seizoen, veel meer met beleid en in de combinatie ?. ( al was ie vandaag op momenten te nadrukkelijk op zoek naar zijn eerste goal ) ...
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij heeft zich opeens ontwikkeld en is tot de conclusie gekomen dat ie ook anders kan voetballen ?.Denk eerder de hand van de trainers ..Ramona schreef:Ik zou het omdraaien... heeft hij zich wellicht ontwikkeld en mag hij daarom een band dragen?999 schreef:Wat heeft die band er mee te maken ?.Toch helemaal niks .. Of wil je beweren dat als je iemand maar een band om zijn arm doet hij veel meer de combinatie en met beleid gaat voetballen ?..Ramona schreef:
Daarom heeft hij ook die band om z'n arm...
Blij met de punten ...
Vorig seizoen had ie ook in enkele wedstrijden die band om zijn arm, zonder enig resultaat .. ik houdt het op de visie van de technische staf, die hem ( en andere ) duidelijk maken dat het ook anders kan, dat je dan voor jezelf en je team veel meer ( afspeel ) mogelijkheden creert ..Jesse schreef:Ik denk dat die band er wel degelijk wat te maken mee heeft. Het is een teken van vertrouwen en Jol geeft Suarez meer verantwoordelijkheid. Daardoor probeert hij meer met beleid te voetballen en maakt hij minder rare acties.999 schreef:Wat heeft die band er mee te maken ?.Toch helemaal niks .. Of wil je beweren dat als je iemand maar een band om zijn arm doet hij veel meer de combinatie en met beleid gaat voetballen ?..Ramona schreef:
Daarom heeft hij ook die band om z'n arm...
Blij met de punten ...
Atouba is een betere back dan Vertonghen. Die jongen is na die dijk van een 1e seizoenshelft van vorig jaar in 2009 niet vooruit te branden. Sowieso was de linkerkant zowel defensief als offensief zwak. Vertonghen loom en Urby... op z'n Urby's.Ajaciedjuh schreef: Kan ik me helemaal in vinden, alleen vind ik het wel opvallend dat jij Atouba erin praat![]()
Zeker. Al maak je het de defensie al een stuk makkelijker door niet met die ruit op het middenveld te spelen. Ajax pleegt zo roofbouw op De Zeeuw. Die moest nog eens extra aan de bak door dat alibi-voetbal van Aisatti.Nu maar hopen dat Ajax nog echte knaken gaat uitgeven voor een 'beest' van een verdediger.
- SylvievdVaart
Met je eens, maar ik héb me toch een potje dood zitten ergeren aan Suarez tot aan de penalty (maar goed, aan wie niet?). Daarna was het veel beter, inclusief het prachtige doelpunt. En mogen we blijven hopen dat hij dit seizoen nog bij Ajax speelt.joey schreef:Die jongen doet van alles fout, maar hij is de hele wedstrijd bezig en hij is voortdurend gevaarlijk. En hij scoort uiteindelijk toch, dat is zijn beloning.
Rommelpot was ik in eerste helft aardig beu, de tweede helft was al stukken beter. Toch blijft het wisselvallig. En Cvita, ongelofelijk hoe weinig beweging er in die man zit, zelfs tijdens balbezit van Ajax. What's with that?
Demy de Zeeuw, wat lekker om zo'n vechtertje in het elftal te hebben.
En Luuk maar juichen tijdens het doelpunt va RKC

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ook nog na die schop van jou tegen zijn enkels en je De herdertje lagen bij nahachten gezang ?.SylvievdVaart schreef:Met je eens, maar ik héb me toch een potje dood zitten ergeren aan Suarez tot aan de penalty (maar goed, aan wie niet?). Daarna was het veel beter, inclusief het prachtige doelpunt. En mogen we blijven hopen dat hij dit seizoen nog bij Ajax speelt.joey schreef:Die jongen doet van alles fout, maar hij is de hele wedstrijd bezig en hij is voortdurend gevaarlijk. En hij scoort uiteindelijk toch, dat is zijn beloning.
Rommelpot was ik in eerste helft aardig beu, de tweede helft was al stukken beter. Toch blijft het wisselvallig. En Cvita, ongelofelijk hoe weinig beweging er in die man zit, zelfs tijdens balbezit van Ajax. What's with that?
Demy de Zeeuw, wat lekker om zo'n vechtertje in het elftal te hebben.
En Luuk maar juichen tijdens het doelpunt va RKC

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Nee, een keiharde draai om zijn oren, terwijl ik keihard 'Suarez' in zijn oor schreeuwde, deed hem even stil krijgen.999 schreef:Ook nog na die klap van jou en je De herdertje lagen bij nahachten gezang ?.
Vervolgens moedigde hij Suarez zó hard aan, dat hij prompt drie doelpunten maakte.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Is het nou een klap of een schop, Voets? 

Echte liefde doet soms pijn .. ( bij hem dan toch )SylvievdVaart schreef:Nee, een keiharde draai om zijn oren, terwijl ik keihard 'Suarez' in zijn oor schreeuwde, deed hem even stil krijgen.999 schreef:Ook nog na die klap van jou en je De herdertje lagen bij nahachten gezang ?.
Vervolgens moedigde hij Suarez zó hard aan, dat hij prompt drie doelpunten maakte.

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
'999 schreef:Echte liefde doet soms pijn .. ( bij hem dan toch )SylvievdVaart schreef:Nee, een keiharde draai om zijn oren, terwijl ik keihard 'Suarez' in zijn oor schreeuwde, deed hem even stil krijgen.999 schreef:Ook nog na die klap van jou en je De herdertje lagen bij nahachten gezang ?.
Precies. Zelfs voor Suarez kruipt hij door het stof. Het is tóch onze aanvoerder, he?

- Ajaciedjuh
Interview Jol (EredivisieLive) kun je duidelijk horen dat hij ervaring achterin wil halen en een aanspeelpunt voorin. Gerucht van de verdediger van Dervite is niet juist.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ze mogen wel opschieten. Volgende week wacht PSV en daarna Slovan Bratislava.Ajaciedjuh schreef:Interview Jol (EredivisieLive) kun je duidelijk horen dat hij ervaring achterin wil halen en een aanspeelpunt voorin. Gerucht van de verdediger van Dervite is niet juist.
luuk heeft het boze oog,niet ik.SylvievdVaart schreef:En Luuk maar juichen tijdens het doelpunt va RKC
daarom verliest Ajax als jullie hier kijken. [maar alles voor een soepie hè] ...dus volgende week?
- SylvievdVaart
PSV-Ajax bij je kijken? Dat is goed. Maar we hebben wel eventjes getwijfeld, hoor. Er moet toch écht worden gewonnen van Eindhoven!Donkey Shot schreef:luuk heeft het boze oog,niet ik.SylvievdVaart schreef:En Luuk maar juichen tijdens het doelpunt va RKC
daarom verliest Ajax als jullie hier kijken. [maar alles voor een soepie hè] ...dus volgende week?

Goh, nooit gedacht dat Luuk zo gevoelig was voor autoriteit en hierarchie...SylvievdVaart schreef:
Zelfs voor Suarez kruipt hij door het stof. Het is tóch onze aanvoerder, he?

Die verdediger mag niets kosten, zoveel werd uit Jol's woorden wel duidelijk.Ajaciedjuh schreef:Interview Jol (EredivisieLive) kun je duidelijk horen dat hij ervaring achterin wil halen en een aanspeelpunt voorin. Gerucht van de verdediger van Dervite is niet juist.
Aisatti na z'n wissel spoorloos verdwenen.

morgen verspeeld psv weer minstens 2 punten, m.a.w. de druk ligt in Eindhoven', syl
- SylvievdVaart
Je hebt ook helemaal gelijk, Doc!
-
- AT Toto winner 15/16
Wat zeg je Neefkens?.. eh Voetske, ik vind het vooral heel veel hetzelfde als vorig jaar, vond het niks bijzonders, verdediging overtuigd me ook niet.999 schreef:Verder staat AJAX niet slecht te voetballen ..
kwaliteit achterin krijgt Ajax alleen met 3 nieuwe aankopen.
Ik ben heel erg gevoelig voor de autoriteit van Syl, Zuidema!
Ik vind het jammer dat mijn tweede cluppie wordt genaaid door zo'n walgelijke schwalbe van Suarez. Wij zaten op één lijn en zagen het perfect. Het was dus geen penalty en geen rode kaart. Zonder die schwalbe had RKC uitzicht op een gelijkspel. Ik kan er wel inkomen wat Voets zegt, maar RKC is wel veruit de zwakste ploeg van de eredivisie. Daar alleen maar via naaiwerk van de scheids van weten te winnen, das niet best.
Hoewel Suarez een vreselijke klootzak is, heb ik uiteraard wel van zijn tweede goal genoten.
Ik vind het jammer dat mijn tweede cluppie wordt genaaid door zo'n walgelijke schwalbe van Suarez. Wij zaten op één lijn en zagen het perfect. Het was dus geen penalty en geen rode kaart. Zonder die schwalbe had RKC uitzicht op een gelijkspel. Ik kan er wel inkomen wat Voets zegt, maar RKC is wel veruit de zwakste ploeg van de eredivisie. Daar alleen maar via naaiwerk van de scheids van weten te winnen, das niet best.
Hoewel Suarez een vreselijke klootzak is, heb ik uiteraard wel van zijn tweede goal genoten.
I think I lost my fucking headache