AFC Ajax - Panathinaikos 15 augustus 2024 (20.15 uur)

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Yopii

Re: AFC Ajax - Panathinaikos 15 augustus 2024 (20.15 uur)

Bericht door Yopii » vr aug 16, 2024 9:27 am

Mano schreef:
vr aug 16, 2024 8:13 am
Brobbey en Baas schoten em echt slecht in.
Traore dacht even de ster te worden met een bal in de kruising, terwijl hij geen pepernoot raakt, dus die overschat zijn eigen kunnen.
Je snapt het niet, hè: van die 34 pingels waren er zeker tien tot vijftien slecht ingeschoten. Slap, door het midden of in een baan om de aarde. Zo moeilijk kan het niet zijn: mik in elk geval op de hoek. :confused.gif:

Brobbey miste zelfs twee keer, dat geloof je toch niet? Die jongen heeft niet de beste traptechniek, maar dan nog mag dit niet gebeuren. :1evil.gif:

Vijf matchpoints, niet te geloven, en dan moet uitgerekend Gaaei ons redden. Wat een scenario.

Geloofden jullie er tijdens die strafschopserie nog in? Ik dacht: daar gaan we weer. Mevrouw Yopii heeft de televisie zelfs uitgezet, omdat ze het niet meer kon aanzien. :smallgrin.gif:

Wat de wedstrijd betreft, die was erg matig. Ajax zakte in de verlenging ook door de ondergrens. Had vooral met de wissels te maken, die pakten slecht uit.

Is Traoré trouwens echt 28?

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr aug 16, 2024 9:34 am

Yopii schreef:
Mano schreef:
vr aug 16, 2024 8:13 am
Brobbey en Baas schoten em echt slecht in.
Traore dacht even de ster te worden met een bal in de kruising, terwijl hij geen pepernoot raakt, dus die overschat zijn eigen kunnen.
Je snapt het niet, hè: van die 34 pingels waren er zeker tien tot vijftien slecht ingeschoten. Slap, door het midden of in een baan om de aarde. Zo moeilijk kan het niet zijn: mik in elk geval op de hoek. :confused.gif:

Brobbey miste zelfs twee keer, dat geloof je toch niet? Die jongen heeft niet de beste traptechniek, maar dan nog mag dit niet gebeuren. :1evil.gif:

Vijf matchpoints, niet te geloven, en dan moet uitgerekend Gaaei ons redden. Wat een scenario.

Geloofden jullie er tijdens die strafschopserie nog in? Ik dacht: daar gaan we weer. Mevrouw Yopii heeft de televisie zelfs uitgezet, omdat ze het niet meer kon aanzien. :smallgrin.gif:

Wat de wedstrijd betreft, die was erg matig. Ajax zakte in de verlenging ook door de ondergrens. Had vooral met de wissels te maken, die pakten slecht uit.

Is Traoré trouwens echt 28?
Niks mis met de wissels. Gaaei en Bergwijn schoten er ieder 2 binnen Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 16, 2024 9:39 am

Bij die strafschop van Gaaei had ik wel vertrouwen in tegenstelling tot onze eerdere kansen. Die jongen heeft namelijk een prima trap. Dit in tegenstelling tot onze spitsen.

Baas was ik ook erg onzeker over. Die jongen speelde natuurlijk sowieso een enorm moeizame wedstrijd met een paar flinke fouten. Dat moest natuurlijk ook een keer gebeuren. Hij speelt pas net op deze positie en is niet ineens een zekerheidje. Hopelijk leert 'ie ervan.

Verder eens met Thijs. Dit is Europees gewoon ons niveau. Er gaan af en toe dingen mis en bij de tegenstander is dat niet anders. Het was eigenlijk verschrikkelijk maar door die legendarische strafschoppen serie (de langste in een UEFA wedstrijd) ga je dit jezelf voor de rest van je leven herinneren.
Nil volentibus arduum

Yopii

Bericht door Yopii » vr aug 16, 2024 9:42 am

Niks mis met de wissels. Gaaei en Bergwijn schoten er ieder 2 binnen
Hahaha, Brobbey daarentegen...:baaa.gif:

Denk je trouwens al anders over Sutalo? Ik vond hem prima, gisteravond.

Baas daarentegen was erg zwak.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr aug 16, 2024 9:47 am

Yopii schreef:
Niks mis met de wissels. Gaaei en Bergwijn schoten er ieder 2 binnen
Hahaha, Brobbey daarentegen...:baaa.gif:

Denk je trouwens al anders over Sutalo? Ik vond hem prima, gisteravond.

Baas daarentegen was erg zwak.
Zeker. Sutalo speelt eindelijk met vertrouwen. Had ik echt niet meer verwacht. Geef ik eerlijk toe en ik ben er alleen maar blij om.

Yopii

Bericht door Yopii » vr aug 16, 2024 9:57 am

Ik ben er ook blij mee, eindelijk krijgen we de Sutalo van Zagreb te zien.

Misschien werkte het met hem en Hato niet goed. Dat is dan uitstekend gezien van Farioli.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 16, 2024 10:02 am

Ik denk dat het vooral beter gaat doordat ze de ruimtes defensief veel kleiner houden. Vorig seizoen wist hij niet meer of hij het gat links of rechts moest dichten. Dan maak je een paar keer de verkeerde keuze en op enig moment is het gedaan met je vertrouwen. Daar komt dan ook bij dat taal kennelijk een probleem was (is?) en dat de verwachtingen hoog zijn. Hij was één van de spelers die het moest doen.

Nu staat de defensie veel meer solide. Het elftal zakt op tijd in en Henderson maakt de ruimtes in het centrum veel kleiner. Daardoor is het voor Sutalo makkelijker geworden. Met een paar goede wedstrijden neemt dan het vertrouwen juist weer toe.

Ik ben wel enorm blij dat zijn strafschop er in ging overigens. Dat zou nou net weer zo'n vervelend moment kunnen zijn waardoor je weer in een dip raakt.
Nil volentibus arduum

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr aug 16, 2024 10:11 am

Yopii schreef:Ik ben er ook blij mee, eindelijk krijgen we de Sutalo van Zagreb te zien.

Misschien werkte het met hem en Hato niet goed. Dat is dan uitstekend gezien van Farioli.
Ik heb hem bij Zagreb nooit aan het werk gezien. Wel op het EK en toen vond ik hem niet denderend. Ik denk zeker dat Farioli er een hand in heeft. Hij geeft hem vertrouwen en het staat achterin wat compacter. Hij dwingt hem ook meer risico in z’n spel te leggen. Vorig seizoen was hij alleen maar aan het afschuiven. Maar goed, de speler moet het uiteindelijk zelf doen en gelukkig doet hij dat. Hopelijk wordt hij alleen maar beter Afbeelding

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr aug 16, 2024 10:22 am

Zelfs met deze matige ploeg had Ajax er drie of vier in moeten leggen. Het is ongelofelijk hoe slap en ongeconcentreerd ze voor de goal zijn. Die bal die Godts via de twee palen miste vlak voor de tegengoal. Ik heb dat nog nooit gezien bij Ajax van een speler met goede techniek.

De manier waarop Bergwijn en Brobbey invielen ... Denk je dat je laat in de wedstrijd frisse energie inbrengt, krijg je dit soort gelanterfanter. En dat terwijl Brobbey keihard kan sleuren. Bergwijn wilde de aanvoerdersband niet van Henderson. Dat lijkt me ook een first. Heel vreemd. Tenzij hij al bij de uitgang staat.

Pasveer is een pluspunt. Nauwelijks tegengoals, mede doordat hij de verdediging goed coacht. Een megaverschil met vorig seizoen toen de goals Ajax regelmatig om de oren vlogen. Daar pak je punten.

Je ziet verder dat Sutalo en Gaaei nu ze geen nieuwelingen meer zijn wel met zelfvertrouwen spelen.

Verdedigend staat het dus beter. Maar aanvallend...
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr aug 16, 2024 10:54 am

Monkey Tonk schreef:Zelfs met deze matige ploeg had Ajax er drie of vier in moeten leggen. Het is ongelofelijk hoe slap en ongeconcentreerd ze voor de goal zijn. Die bal die Godts via de twee palen miste vlak voor de tegengoal. Ik heb dat nog nooit gezien bij Ajax van een speler met goede techniek.

De manier waarop Bergwijn en Brobbey invielen ... Denk je dat je laat in de wedstrijd frisse energie inbrengt, krijg je dit soort gelanterfanter. En dat terwijl Brobbey keihard kan sleuren. Bergwijn wilde de aanvoerdersband niet van Henderson. Dat lijkt me ook een first. Heel vreemd. Tenzij hij al bij de uitgang staat.

Pasveer is een pluspunt. Nauwelijks tegengoals, mede doordat hij de verdediging goed coacht. Een megaverschil met vorig seizoen toen de goals Ajax regelmatig om de oren vlogen. Daar pak je punten.

Je ziet verder dat Sutalo en Gaaei nu ze geen nieuwelingen meer zijn wel met zelfvertrouwen spelen.

Verdedigend staat het dus beter. Maar aanvallend...
Ja die bal van Godts was echt slecht. Het is toch raar want in de penalty serie is hij heel koelbloedig, maar in de wedstrijd vaak wild als hij voor de goal komt.
Waar het bij Godts nog soms te druistig is in de afwerking, is het bij Forbs pure onkunde. Staat hij in vrije positie om te schieten, pegelt ie hem richting cornervlag.
Brobbey en Bergwijn staan niet voor niks nog niet in de basis. Kennelijk is Farioli nog niet overtuigd van hun fitheid. En dat vinden ze niet leuk als je ziet hoe ze invallen.

Yopii

Bericht door Yopii » vr aug 16, 2024 10:58 am

Ik verbaas me keer op keer over de onprofessionele houding van voetballers.

Een penalty kun je automatiseren. Vijf passen, bam, linksonder. Vijf passen en bam, rechtsonder. Het is onzin dat hier niet op te trainen valt.
Bij andere sporten zie je dat ook onder grote druk sporters precies de juiste keuzes maken: bij de start van de sprint, tussen de horden, enz. Elke voetballer zou een penalty erin moeten kunnen schieten, of in elk geval de bal in de hoek moeten kunnen schieten.

Zelfde geldt voor keepers, vaak kennen ze zelf de voorkeurshoek van hun tegenstander niet eens:
Voor elke penalty heeft de goalie even oogcontact met Gorter. 'Jay heeft goede tactieken bij het stoppen van penalty's. We hadden afgesproken dat ik zelf een hoek zou kiezen als we over een speler van Panathinaikos geen informatie hadden. Als Jay honderd procent zeker was, mocht hij het bepalen.'
Dus als Gorter was vertrokken waren we wellicht uitgeschakeld? :confused.gif:
Bij Ajax hebben ze videoanalisten, die laat je die dingen toch even uitzoeken? :confused.gif:

Voetballers zijn kuddedieren, ze zijn zo onzelfstandig. Volgens Farioli is er 'een beetje' op strafschoppen geoefend. Hoezo, een beetje? Financieel hangt er zoveel vanaf.
Waar het bij Godts nog soms te druistig is in de afwerking, is het bij Forbs pure onkunde.
Ik zag vorig jaar beelden van Forbs uit Engeland, daarop leek hij juist koelbloedig. :confused.gif:
Laatst gewijzigd door Yopii op vr aug 16, 2024 11:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 16, 2024 10:59 am

Een goede vaste trap op doel is sowieso weinig spelers gegeven. Taylor kan het vrij aardig (nog niet constant genoeg) maar je zag bijvoorbeeld in de eerste helft ook Fitz Jim een keer schieten. Ja, die bal stop ik dus ook.

Leer Brobbey goed trappen en hij maakt vijf tot tien doelpunten extra in een seizoen.
Nil volentibus arduum

columbus

AFC Ajax - Panathinaikos 15 augustus 2024 (20.15 uur)

Bericht door columbus » vr aug 16, 2024 11:08 am

Het wordt wel heel simpel gemaakt allemaal. In theorie is alles makkelijk. Druk, zenuwen, twijfel zijn elementen die dubbel zwaar meetellen. Dan kan je nog zo vaak geoefend hebben maar er zal altijd een stemmetje zijn die zegt “als je mist lig je er uit”. Zeker als je ook nog eens voor de tweede keer op mag wordt het doel kleiner en kleiner.

Ik bekijk de reeks wat positiever. Pasveer pakt er gewoon 5 en de verguisde Gaaie stuurt de keeper naar de verkeerde hoek. Verder waren ondanks de missers alle penalty’s prima ingeschoten. Het duurde alleen wat lang tot Ajax de trekker over haalde

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 16, 2024 11:15 am

Ik ben het wel eens met de constatering van Yopi. Veel spelers doen maar wat bij een strafschop. Dit is overigens geen specifiek Ajax probleem maar iets wat je in het voetbal heel veel ziet.

Heitinga riep hier nog niet zolang geleden dat Ajax niet op strafschoppen trainde want dat had geen zin. En ik denk dat zomaar de helft van de veelal conservatieve voetbalwereld er min of meer zo in staat. Dan krijg je dat gelul dat je spanning niet kunt nabootsen en zo.

Een goede aanloop, een vaste trap hoog in een hoek. Concentratie en focus. Er is zoveel prima te trainen.
Nil volentibus arduum

elliquido

Bericht door elliquido » vr aug 16, 2024 11:21 am

Marillion schreef:
vr aug 16, 2024 10:59 am
Een goede vaste trap op doel is sowieso weinig spelers gegeven. Taylor kan het vrij aardig (nog niet constant genoeg) maar je zag bijvoorbeeld in de eerste helft ook Fitz Jim een keer schieten. Ja, die bal stop ik dus ook.

Leer Brobbey goed trappen en hij maakt vijf tot tien doelpunten extra in een seizoen.
Goed trappen is een kwestie van balans en timing
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano

Bericht door Mano » vr aug 16, 2024 11:22 am

Yopii schreef:
vr aug 16, 2024 10:58 am

Een penalty kun je automatiseren. Vijf passen, bam, linksonder. Vijf passen en bam, rechtsonder. Het is onzin dat hier niet op te trainen valt.
Bij andere sporten zie je dat ook onder grote druk sporters precies de juiste keuzes maken: bij de start van de sprint, tussen de horden, enz. Elke voetballer zou een penalty erin moeten kunnen schieten, of in elk geval de bal in de hoek moeten kunnen schieten.

Zelfde geldt voor keepers, vaak kennen ze zelf de voorkeurshoek van hun tegenstander niet eens:

Niet mee eens, dit was UNIEK. 23 pingels.
Je hebt 3 spelers die goeie pingels moeten kunnen nemen. De overige trainen het sporadisch.
Als ik de bal op de stip leg voor Baas en vraag of hij deze 10x in de linkerbovenhoek wil schieten, doet hij dat echt wel minimaal 8x (op de training)

Nu staat er een keeper, is het de winnende in een vol stadion, doet ie het nooit in een wedstrijd en heeft ie 120min in de benen. Oh en de linkerbovenhoek is niet zijn enige keuze, hij kan nog 20 keuzes maken.
Hij besluit: Hard links naast de keeper te schieten.

Niet links genoeg en bij zijn aanloop telegrafeert hij zijn hoek. BOEM keeper zit er tussen!

Bergwijn die het wel vaker doet, schiet hem in de hoek en keeper zit goed. Maar bal zit strak in de hoek en net snel genoeg.
kantje boord, maar hij zat wel. Waarschijnlijk door de vele training en doordat hij vaker in die positie heeft gestaan.

Zaken zijn te trainen maar een pingel houdt iets ongrijpbaars.
Ik heb liever dat alle corners getraind worden. Dat ballen aankomen ipv niet eens de eerste paal halen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

999

Bericht door 999 » vr aug 16, 2024 11:27 am

wimpey schreef:
do aug 15, 2024 11:07 pm
Ajax Rules schreef:
do aug 15, 2024 10:56 pm
Een nieuwe ondergrens?

Dit team is toch op alle fronten al stukken beter dan vorig seizoen? Ik vind dat er in twee maanden echt al veel is bereikt. En ook dat ze vanavond best met 3-0 hadden kunnen winnen.
Defensief, organisatorisch, mentaal en collectief is het inderdaad beter dan vorig seizoen. Qua aanvalsspel was dit echter wel degelijk een nieuwe ondergrens. Ajax speelde tegen een zeer zwakke ploeg en legde desondanks amper een vlot lopende aanval neer.

Van de veldspelers haalde enkel Sutalo een ruime voldoende. Berghuis was redelijk. Vreemd dat die jongen na nog geen uur compleet leeg is. Wat doen die lui op vakantie? :confused.gif:

Valt Farioli trouwens niet aan te rekenen. De man roeit met de riemen die ie heeft en klaagt niet. Alleen halen die riemen amper het water. Forbs, Akpom, Taylor, Henderson (hoe heeft die dan zolang bij het grote Liverpool kunnen spelen?), Fitz-Jim, Baas, Rensch: dat is armoe troef. En hun vervangers waren ook heel slecht. Voor dit gezelschap is iedere pot een struggle.
Precies dat is dus gewoon het probleem.Kwaliteit dus. En met dat gegeven vraag me dus af waar wil Farioli naar toe ?.Wat gaat de volgende stap worden met deze kwaliteits en creatief arme spelers ... Of blijft het bij wat we nu zien, beter defensief blok omdat Farioli daar constant op hamert , en dan maar " gokken " op de veredelde omschakeling. Gisteren ook weer ( en ik zeg niet dat het dan een goal is ) Taylor rukt op ( overigens legt ook niemand van de Grieken hem een strobreed in de weg ) Berghuis staat op recht helemaal vrij , maar geeft een shitbal aan Forbs. Wat je bij deze spelers ziet, en dat is elk seizoen, van de keuze die ze moeten maken maken ze van de 10 keer 9 foute keuzes.Je kan zelfs , als je de keuze niet ziet het effe simpel houden b.v. ..

Maar ook Brobbey b.v., valt in en we zien weer de "oude " Brobbey, hangend in de tegenstander , weer het gevecht aan gaan.Kom eens een keer los van zo'n verdediger.Zo bepert allemaal. En eigenlijk zagen we bij zijn pingels hoe het gesteld is met zijn " techniek " :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 16, 2024 11:29 am

Ja, dit was uniek. Weet je wat ook uniek was? Die tweede strafschop van Brobbey. :smallgrin.gif:

Die jongen heeft al met enige regelmaat een strafschop gemist. Kennelijk wil hij ze als spits dus wel graag nemen. Is het teveel gevraagd om er dan ook op te trainen?
Nil volentibus arduum

999

Bericht door 999 » vr aug 16, 2024 11:35 am

Mano schreef:
vr aug 16, 2024 11:22 am
Yopii schreef:
vr aug 16, 2024 10:58 am

Niet mee eens, dit was UNIEK. 23 pingels.
Je hebt 3 spelers die goeie pingels moeten kunnen nemen. De overige trainen het sporadisch.
Als ik de bal op de stip leg voor Baas en vraag of hij deze 10x in de linkerbovenhoek wil schieten, doet hij dat echt wel minimaal 8x (op de training)

Nu staat er een keeper, is het de winnende in een vol stadion, doet ie het nooit in een wedstrijd en heeft ie 120min in de benen. Oh en de linkerbovenhoek is niet zijn enige keuze, hij kan nog 20 keuzes maken.
Hij besluit: Hard links naast de keeper te schieten.

Niet links genoeg en bij zijn aanloop telegrafeert hij zijn hoek. BOEM keeper zit er tussen!

Bergwijn die het wel vaker doet, schiet hem in de hoek en keeper zit goed. Maar bal zit strak in de hoek en net snel genoeg.
kantje boord, maar hij zat wel. Waarschijnlijk door de vele training en doordat hij vaker in die positie heeft gestaan.

Zaken zijn te trainen maar een pingel houdt iets ongrijpbaars.
Ik heb liever dat alle corners getraind worden. Dat ballen aankomen ipv niet eens de eerste paal halen
Maar dat maakt toch helemaal niks uit ? .Je kan er toch op trainen. En verder gewoon afwachten of dat het helpt ? .Kwartiertje of zo. Train je ook je keeper. Gewoon op trainen, wij deden het tenminste wel vroeger, en het maakte je wat zekerder in alles, leer ze ook eens naar de keeper te kijken, die meestal de eerste beweging maakt .Is dat een garantie dat je ze er dan 1 - 1 in schiet, nee natuurlijk niet .
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » vr aug 16, 2024 11:37 am

Marillion schreef:
vr aug 16, 2024 11:29 am
Ja, dit was uniek. Weet je wat ook uniek was? Die tweede strafschop van Brobbey. :smallgrin.gif:

Die jongen heeft al met enige regelmaat een strafschop gemist. Kennelijk wil hij ze als spits dus wel graag nemen. Is het teveel gevraagd om er dan ook op te trainen?
Ze zijn de bal nog aan het zoeken :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

columbus

Bericht door columbus » vr aug 16, 2024 11:40 am

Marillion schreef:Ik ben het wel eens met de constatering van Yopi. Veel spelers doen maar wat bij een strafschop. Dit is overigens geen specifiek Ajax probleem maar iets wat je in het voetbal heel veel ziet.

Heitinga riep hier nog niet zolang geleden dat Ajax niet op strafschoppen trainde want dat had geen zin. En ik denk dat zomaar de helft van de veelal conservatieve voetbalwereld er min of meer zo in staat. Dan krijg je dat gelul dat je spanning niet kunt nabootsen en zo.

Een goede aanloop, een vaste trap hoog in een hoek. Concentratie en focus. Er is zoveel prima te trainen.
Dat je een heleboel kan trainen is zeker waar. Dat Heitinga dat allemaal niet nodig vond is wel
typisch. Maar als het alleen maar trainbaar zou zijn zou er nooit meer een penalty gemist worden. Maar zelfs de beste spelers hebben wel eens gemist.

De penalty’s van gisteren waren allemaal goed ingeschoten. De missers waren of te wild (Brobbey), te laconiek (Traore) of stond stijf van de zenuwen (Baas)

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » vr aug 16, 2024 11:55 am

999 schreef:
Marillion schreef:

Volgens ‘El Sierd’ had hij een vliegtuig geraakt op weg naar Schiphol Afbeelding

Yopii

Bericht door Yopii » vr aug 16, 2024 11:55 am

Nee hoor, er waren veel zwakke pingels bij. Slapjes voor het midden, zodat de keeper nog met een been de bal kon stoppen, bijvoorbeeld, of niet genoeg in de hoek.
Maar als het alleen maar trainbaar zou zijn zou er nooit meer een penalty gemist worden. Maar zelfs de beste spelers hebben wel eens gemist.
Dat komt doordat het in het voetbal niet gebruikelijk is om te trainen op 'mindset', om dat vreselijke woord te gebruiken. Je kunt wel degelijk je omgeving buitensluiten. Stel je bent sprinter op de Olympische Spelen, hebt vier jaar getraind voor dit moment, een miljard mensen kijkt naar je - je móet goed starten. Hoe zenuwachtig ben je dan? Als je dan gaat denken: o jee, straks ben ik te laat weg, dan is het gebeurd, dan gebeurt dat ook. Diepe concentratie is vanzelfsprekend voor sprinters, daar oefenen ze elke dag op.

Bij voetballers zie je ze dom naar die stip lopen, hun kop op onweer... gaan ze achter die bal staan en dan twijfelen ze nog. Komt er een balletje door het midden, dan is het tenminste tussen de palen. Oeps, de keeper steekt een been uit, shit happens.

Een ander punt is dat Brobbey na twaalf jaar (of zo) Ajax-opleiding nog steeds niet goed kan trappen. Ook dat is trainbaar.

Het eigenaardige is dat de meeste profvoetballers zeggen dat ze Ronaldo bewonderen om zijn arbeidsethos, maar dat ze daar niet de conclusie uit trekken dat ze het zelf ook zo zouden kunnen doen. De reden lijkt me vrij simpel: voetballers worden bewonderd om heel weinig, soms zelfs maar om één mooi schot of één leuke actie.
Weet je wat ook uniek was? Die tweede strafschop van Brobbey.
Ik zou me doodschamen, wat een afgang. Ajax zal er maar door uitgeschakeld worden. :excited.gif:
Laatst gewijzigd door Yopii op vr aug 16, 2024 11:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » vr aug 16, 2024 11:56 am

Trab schreef:
vr aug 16, 2024 11:55 am
999 schreef:
Marillion schreef:

Volgens ‘El Sierd’ had hij een vliegtuig geraakt op weg naar Schiphol Afbeelding

Afbeelding
Blij met de punten ...

Yopii

Bericht door Yopii » vr aug 16, 2024 11:59 am

Lach maar.

Een bal in de motor, je zult als passagier daardoor om het leven komen... :hypocrite.gif:

Plaats reactie