Ik ben benieuwd hoe het centrum er straks uit gaat zien als Sutalo nog komt. Hij en Medic zijn toch allebei RCV?
Hebben we twee waardeloze backs en drie sterke CV's.
Moderator: mods
Haha ja dat is toch geen probleem. Tot 15 jaar geleden deed niemand daar moeilijk over.
Ik geloof dat ook niet. Zeker omdat het probleem op de backs groter is kwalitatief.
Zie ik ook zo. We hebben geen Duracell-backs. Die heb je specifiek binnen deze selectie wél nodig, want qua diepgang zonder bal is het niet veel.
Zou me niet verbazen wanneer ze Forbs ook als optie op LB zien. Mislintat denkt er goed over na, met z'n koppeltjes...De Dominee schreef: ↑wo aug 16, 2023 10:07 amJammer dat Brighton met Barco aan de haal lijkt te gaan. Gaaei op RB is wel zo'n type als Wimpey omschrijft volgens mij.
Graag! Strak plan.wimpey schreef: ↑wo aug 16, 2023 9:46 amZie ik ook zo. We hebben geen Duracell-backs. Die heb je specifiek binnen deze selectie wél nodig, want qua diepgang zonder bal is het niet veel.
Ze zetten Vos in JA ook niet zomaar op CV, lijkt me. Je hebt die Turk nog, die wellicht ooit nog eens fit wordt. En Rensch kan ook eventueel centraal. Ze zullen er alles aan doen om de miskoop-backs van 2022 te dumpen. En daarvoor backs met diepgang en power te halen.
Dat zou denk ik kunnen werken. Ik hoop dan wel dat ze het hier van tevoren over hebben gehad met de speler. Anders kan ik me voorstellen dat hij zich wat genaaid voelt.