Nu afwachten wat de concurrentie doet.
Moderator: mods
Dit was nog triester dan tegen Benfica.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za apr 02, 2022 5:05 pmNiet voor de eerste keer in recente tijden zie ik Berghuis in kansrijke positie een loeislechte eerste aanname hebben waardoor hij niet tot een schot komt. Ergerlijk.
Veel hoge ballen, maar op de kopbal na, Grun geen kans gehad.
En gewoon terecht. Niet met twee vingers in de neus maar toch wel terecht gewonnen. Berghuis mijn man of the match, moet zich meer belonen maar speelde primaAjaciedjuh schreef:Progressie ….. van 3-2 overwinningen naar 3-1![]()
My God. Ik heb vanaf minuut 55 zitten kijken, maar bloody hell, wat een wanstaltig niveau. Twee keer toch dat hij in centrum zestien een kansrijke situatie verprutst (zat op klein scherm zo der geluid te kijken). Hij scoort die derde aardig, maar dat gestuntel in de zestien is ergerlijk. Sowieso: Ajax paar halve kansjes in dat half uur dat ik keek, naast die counter in de extra minuten.Marillion schreef:Berghuis inderdaad: nu weer. Heeft deze wedstrijd al zeker 4 keer in kansrijke positie een hele slechte aanname of een enorme afzwaaier. Wat is dat nou? Zo wisselvallig die gast.
Na een paar seizoen slappe billen, zijn ze inmiddels helaas weer helemaal afgetraind…Yopii schreef:Kan jij blijven zitten, Marillion? Dat lukt mij niet.
Weekend Cees zal zijn billen weer getraind hebben, neem ik aan. En hij niet alleen.
Nee, als ze zo spelen niet. Zo kom ik wel gelijk aan m'n beweging.
Inderdaad. Zou het dan toch nog goedkomen?
Berghuis MOTM…? Het was gisteren 1 april hoor.columbus schreef:En gewoon terecht. Niet met twee vingers in de neus maar toch wel terecht gewonnen. Berghuis mijn man of the match, moet zich meer belonen maar speelde primaAjaciedjuh schreef:Progressie ….. van 3-2 overwinningen naar 3-1![]()
Mwah.
Omdat hij vlak daarvoor ook geen geel gaf aan Timber denk ik.Zeux schreef:Hoe kan het eigenlijk dat Van Hintum Brobbey van achteren haakt bij een (kansrijke) uitbraak en niet eens geel krijgt?
Dat is vloeken in de kerk bij Ten Hag.. Blind blijft altijd staan..Ajaciedjuh schreef: ↑za apr 02, 2022 5:46 pmOndanks dat ik vond dat Alvarez niet heel geweldig inviel (verloor voor zijn doen veel luchtduels), kwam er met Alvarez en Nico wel meer grip. Dat is toch wel lekker als die erin staan als zoveel ballen voor de pot worden gegooid.