Ik heb het teruggekeken , maar das niet zozeer mijn ‘buikje’ (al ben ik wel wat aangekomen) maar meer het jackje dat bol staat.

Moderator: mods
Ik heb het teruggekeken , maar das niet zozeer mijn ‘buikje’ (al ben ik wel wat aangekomen) maar meer het jackje dat bol staat.
Nu nog je filmpje dat Alvarez komt aanlopen. :-)
Het azijn wordt wel in een heel groot glas opgediend.
Dat gebeurt toch ontzettend vaak in de grotere wedstrijden?GangstaRiB schreef: ↑zo apr 25, 2021 4:31 pmWaar was AZ de tweede helft? Serieus... 2 weken rust gehad maar volledig weggepoetst door Ajax. Wat een verschil.
Waarschijnlijk vragen ze waar ze kunnen tekenen.
Ik ben erg benieuwd naar de selectie voor volgend seizoen.
Gravenberch was zeker goed, het oogt allemaal zo makkelijk. En in interviews komt hij ook als een leuke gast over. Vond vandaag de zuid Amerikanen en Klaassen ook erg goed. Wat je zegt, de manier waarop Ajax zich terug weer te knokken is echt goed. En dan de fitheid, buitengewoon knap. Ook mooi toen eenmaal de 1-0 binnen was dat AZ er totaal niet meer in geloofdewimpey schreef:Gravenberch was na rust wel errug goed he.![]()
Maar het begon met het invechten in deze pot. Daar hadden die kids van AZ geen antwoord op. Ik zie AZ nog wel 2e worden trouwens.
Anyway, mooi dat de titel binnen is. Ajax kan veel sneller schakelen dan de rest. De planning zullen ze klaar hebben, kunnen ze nu al gaan concretiseren.
wimpey schreef:Gravenberch was na rust wel errug goed he.![]()
Maar het begon met het invechten in deze pot. Daar hadden die kids van AZ geen antwoord op. Ik zie AZ nog wel 2e worden trouwens.
De (mentale) fitheid en het je in de wedstrijd knokken --ook door gewoonweg beter te voetballen dan voor rust, Gravenberch was voor rust namelijk echt niet goed en Martinez maakte ook domme fouten-- zijn erg positieve aspecten.columbus schreef: ↑zo apr 25, 2021 9:07 pm
Gravenberch was zeker goed, het oogt allemaal zo makkelijk. En in interviews komt hij ook als een leuke gast over. Vond vandaag de zuid Amerikanen en Klaassen ook erg goed. Wat je zegt, de manier waarop Ajax zich terug weer te knokken is echt goed. En dan de fitheid, buitengewoon knap.
Kijk die Edson tekeer gaan haha
Dat ie de bal met z'n linker achter z'n standbeen langs BMI wilde halen, dat dat mislukte en dat Klaassen zo de 1-0 kon maken, dat vergeven we 'm maar.