Moderator: mods
Kwestie van teveel voetbal in de achterste lijn. Blind/De Jong remember. Snap niet dat Ten Hag dit dan weer doet.El Clavo schreef:Blind en Sinkgraven zijn compleet door het ijs gezakt gister, kansloos.Wat een wanvertoning.
Je moet inderdaad eens terugkijken wat er allemaal verkeerd gaat bij Ajax voorafgaand aan de tegendoelpunten. Dat is werkelijk verschrikkelijk.Alexander schreef:...Ajax speelde ook ongelofelijk zwak, een beetje zoals de eerste pot van het seizoen tegen Heracles. Totaal geen scherpte. Hele wedstrijd nauwelijks druk op de bal gezien. Wat hebben ze in deze voorbereiding eigenlijk gedaan?....
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wöber verkopen omdat je Sinkgraven nog hebt.. (slaat met hoofd tegen de muur).
Iedere keer?Alexander schreef:Schrikbarend inderdaad. Makkelijk om alles op de (inderdaad) dramatische Sinkgraven en Lamprou af te schuiven, maar het probleem was natuurlijk meer dan dat. Ziyech liep te schutteren, Schone en Blind waren allesbehalve messcherp. Zorgwekkend dat Ten Hag het iedere keer niet voor elkaar krijgt.
Ik vraag me ieder jaar serieus af wat het nut is van die trainingskampen. Prima om een aantal dagen weg te gaan, maar die tripjes naar de zon lijken me nutteloos als je de week erna weer in 3 graden staat de spelen inderdaad.wimpey schreef: Tadic mist pingel, Dolberg weer niet gezien en Ziyech was vooral boos en nam teveel hooi op z'n vork. Dit was echt een schrikbarend slechte teamprestatie. Je kunt naar Qatar en Florida vliegen, maar dat lijkt weinig zin te hebben wanneer je in NL aan de bak moet bij temperaturen rond het vriespunt.
Dus Ajax had met de vijfde keeper moeten spelen? (Onana, Van Leer, Lamprou, Kotarski). Dit vind ik echt 'achteraf-gelul'.wimpey schreef: Ik lees dat Kotarski geblesseerd was. Dan had gisteren niet Kotarski, maar iedereen behalve Lamprou moeten keepen.