Heeft er toch geen ruk mee te maken ... Een voetballer mag toch dat risico nemen.Kijk als het GEEN overtreding zou zijn geweest het je een punt.Maar nu niet.Javiskamp schreef:Ja... snap ik en ben ik het helemal mee eens ... maar ik vind het risico te groot terwijl hij de bal gewoon had kunnen wegperen...Iniesta schreef:Als hij niet wordt gehaakt, heeft ie die bal op tijd weg en heeft ie het dus perfect getimed
Als een verdediger dat zoiets doet en een tegendoelpunt daardoor krijgt vind ik het net zo een lul.
Nijhuis zegt nu dat hij het niet had gezien ... en komt daar mee weg. Dat had Onana niet moeten hoeven overkomen.
FC Groningen - Ajax 05-03-2017
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 05-03-2017
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Hier kon je op wachten. Bosz had eerder moeten ingrijpen, hij heeft een prima selectie tot zijn beschikking maar heeft blijkbaar veel vertrouwen in Veltman, Traore, etc. Benieuwd of hij vanaf nu wel maatregelen durft te nemen, al vrees ik dat Kopenhagen ons eerst nog een lesje moet leren.
Ajax!
Gelukkig fluit Naaihuis Kopenhagen niet 

Dat lijkt me l;ogisch dat Onana en de rest niet protesteerde, want dan krijg je van Bassie geel.En dat het spel door ging, tja, hoe verzin je het ...Nijhuis: 'dit was echt niet te zien in het veld'
5 maart 2017 -
Na het zien van de tv-beelden beaamde Bas Nijhuis bij Fox Sports. dat er aan het doelpunt van FC Groningen een overtreding op Andre Onana voorafging. 'In het veld zag ik dat Linssen de bal veroverde en vervolgens scoorde. Er was ook geen protest van de doelman en het spel ging door. Het was niet te zien in het veld. Ik fluit voor wat ik zie, en dit was echt niet te zien.'
Blij met de punten ...
Stel nou... aanvallerheeft vrije kans op scoren... doet dat niet en speelt nog een mannetje uit die hem vervolgens vasthoudt...aanvaller valt maar geen overtreding gegeven...
Wat dan?
Dan had hij dat niet mieten doen en de bal er in moeten schieten (proberen) en jiet jog eens moeten uitkappen...
Maar nogmaals... we worden het niet eens met elkaar... ook goed...
Wat dan?
Dan had hij dat niet mieten doen en de bal er in moeten schieten (proberen) en jiet jog eens moeten uitkappen...

Je zet jezelf voor schut ...Javiskamp schreef:Stel nou... aanvallerheeft vrije kans op scoren... doet dat niet en speelt nog een mannetje uit die hem vervolgens vasthoudt...aanvaller valt maar geen overtreding gegeven...
Wat dan?
Blij met de punten ...
-
Dat is het punt. Als Onana had blijven liggen na die tackle, dan had het er anders uitgezien. Nu krabbelde hij gelijk op, en dan lijkt het alsof ie z'n blunder wilde herstellen.999 schreef:Dat lijkt me l;ogisch dat Onana en de rest niet protesteerde, want dan krijg je van Bassie geel.En dat het spel door ging, tja, hoe verzin je het ...Nijhuis: 'dit was echt niet te zien in het veld'
5 maart 2017 -
Na het zien van de tv-beelden beaamde Bas Nijhuis bij Fox Sports. dat er aan het doelpunt van FC Groningen een overtreding op Andre Onana voorafging. 'In het veld zag ik dat Linssen de bal veroverde en vervolgens scoorde. Er was ook geen protest van de doelman en het spel ging door. Het was niet te zien in het veld. Ik fluit voor wat ik zie, en dit was echt niet te zien.'
Maar goed, het is nu eenmaal gebeurd. Ik zag in de samenvatting net wat overtredingen op Ajacieden waaronder die heupworp op Sanchez.... Liep die Nijhuis in de wolken ofzo?

Whitey on the moon.
Tuurlijk is het gebeurd, en tuurlijk moet AJAX naar zichzelf kijken, maar zoals je zegt zoals Nijhuis tegen overtredingen aankijkt kan echt niet ... maar goed dat roep ik al een tijdje ..GangstaRiB schreef:Dat is het punt. Als Onana had blijven liggen na die tackle, dan had het er anders uitgezien. Nu krabbelde hij gelijk op, en dan lijkt het alsof ie z'n blunder wilde herstellen.999 schreef:Dat lijkt me l;ogisch dat Onana en de rest niet protesteerde, want dan krijg je van Bassie geel.En dat het spel door ging, tja, hoe verzin je het ...Nijhuis: 'dit was echt niet te zien in het veld'
5 maart 2017 -
Maar goed, het is nu eenmaal gebeurd. Ik zag in de samenvatting net wat overtredingen op Ajacieden waaronder die heupworp op Sanchez.... Liep die Nijhuis in de wolken ofzo?![]()
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 05, 2017 6:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
NEC snapt tenminste wat te doen als er wat op het spel staat...
Ik denk dat niet allern Neres maar het hele elftal een jaartje moet wennen aan het Ajax spel...
Een weekje Hyballa zal geen overbodige luxe voor ze zijn
Ik denk dat niet allern Neres maar het hele elftal een jaartje moet wennen aan het Ajax spel...
-
Now you can goJaviskamp schreef:NEC snapt tenminste wat te doen als er wat op het spel staat...
Whitey on the moon.
Nee dankje, ik pas voor 5 wedstrijden achter elkaar verliezen ..Javiskamp schreef:NEC snapt tenminste wat te doen als er wat op het spel staat...
Blij met de punten ...
Je went er vanzelf aan 999...
Komt met ajax op deze maniet ook wel goed... wennen aan cruciale ounten verspelen
Ik verlies liever 5x achter elkaar en degradeer niet... dan tegen de degradant punten verspelen waardoor je geen kampioen wordt
Komt met ajax op deze maniet ook wel goed... wennen aan cruciale ounten verspelen
Ik verlies liever 5x achter elkaar en degradeer niet... dan tegen de degradant punten verspelen waardoor je geen kampioen wordt
Degradatie of zo?Javiskamp schreef:NEC snapt tenminste wat te doen als er wat op het spel staat...
Wollt ihr den totalen Mensch?
Yep...maar nu niet meer verwcht ik... dus ze hebben vooralsnog aan hun verplichting voldaan... niet degraderen... dat lukt zo een pruts team dus...Le T. schreef:Degradatie of zo?Javiskamp schreef:NEC snapt tenminste wat te doen als er wat op het spel staat...
Nu moet dat team van Ajax dus ook asn hun verplichtingen voldoen... beter zijn dan Feyenoord
Zeer teleurstellend dat we niet maximaal profiteren maar een halve misstap begaan. Nu is er in Rotterdam nog sprake van opluchting aan het einde van de dag. Het is wel lekker dat als wij de klassieker winnen, zij zich nu geen gelijkspel meer kunnen profiteren. Want dat was door het veel betere doelsaldo tot vandaag nog wel het geval.
Volgende speelronde een iets andere dynamiek. Die lange reeks zonder puntenverlies is aan beide kanten van tafel. Wat doet dat met het vertrouwen?
Volgende speelronde een iets andere dynamiek. Die lange reeks zonder puntenverlies is aan beide kanten van tafel. Wat doet dat met het vertrouwen?
Nil volentibus arduum
Ach, eerst maar eens de wedstrijden er voor winnen ... daarna komen ook nog lastige wedstrijden ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Nijhuis is in zn eigen succes gaan geloven. Hij mag met zn gladgestreken koppie lekker bij talkshows aanschuiven, bij VI, en krijgt daar allerlei veren in zn reet. Hij is even het populairsre jongetje van de klas en kan tussen neus en lippen door nog lekker reclame maken voor zn bakkerszaak. De werkelijkheid is dat hij aan het doorslaan is in het door laten spelen en niet zo gauw meer fluiten. Hij had vanmiddag moeten fluiten voor die overtreding op Onana en Ajax had minimaal 1 penalty moeten hebben.999 schreef:Tja, je speelt niet gelijk door Nijhuis, maar zijn fluiten heeft wel degelijk een grote invloed op deze wedstrijd ...
Precies, en spelers weten zo ook echt niet meer waar ze aan toe zijn ...
Blij met de punten ...
Dramatisch Ajax. Godverdomme, wat staan die gasten als zoutzakken te voetballen. Het wordt echt de allerhoogste tijd dat de hier bewierookte Ziyech gepasseerd wordt. Wat die jongen na de winterstop laat zien is echt ongelofelijk. Verder ga je Ghazi met de wedstrijd meer begrijpen. Lachwekkend wat die Traore presteert in Ajax 1.
-
Ajax heeft volgens mij nog niet verloren sinds de winterstop en doen we nog mee in Europa. Het is soms niet best, maar tot nu toe zijn de keuzes van Bosz te bilijken hoor.Alexander schreef:Dramatisch Ajax. Godverdomme, wat staan die gasten als zoutzakken te voetballen. Het wordt echt de allerhoogste tijd dat de hier bewierookte Ziyech gepasseerd wordt. Wat die jongen na de winterstop laat zien is echt ongelofelijk. Verder ga je Ghazi met de wedstrijd meer begrijpen. Lachwekkend wat die Traore presteert in Ajax 1.
Whitey on the moon.
Wat betreft Traore vind ik dat niet. Die had een tijd terug al op de bank gezet moeten worden.
Of het helemaal aan hemzelf ligt weet ik niet. Hij past ook gewoon niet in het systeem dat we spelen. Ik denk dat hij past in een systeem met twee spitsen, of in een rol net achter de spits.
Of het helemaal aan hemzelf ligt weet ik niet. Hij past ook gewoon niet in het systeem dat we spelen. Ik denk dat hij past in een systeem met twee spitsen, of in een rol net achter de spits.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Haha ik zie nu pas die actie op Younes in de eerste helft.... die kutscheids loopt op 5 meter afstand en ziet niet die omarming... jezus.
Whitey on the moon.