Ajax - Feyenoord 7-02-2016
Moderator: mods
Re: Ajax - Feyenoord 7-02-2016
Maar dan is het wel lekker als je er dus 15 miljoen voor krijgt.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Geen idee meer wie er in de buurt was. Die gozer had allang verder moeten zijn, is groot, sterk, behoorlijke snelheid, maar als je de verdedigers in de Nederlandse competitie nog niet dronken kan spelen.......Lionel schreef:Dan nog was hij beter dan Milik. Ajax was ook veel minder statisch dan eerder.WP_LeGeNd schreef:Bert schreef:Zeker niet alles gaat goed bij El Ghazi, maar het is wel een verademing om hem te zien in de spits in plaats van Milik.
Gevalletje poep in de ogen volgens mij... niet voor niets kreeg AEG een 4,5 van VI, de slechtste van het stel...
@ IH: Bedoel je het duel met Vermeer?
Zijn haar zat goed en misschien mag hij van de zomer weer met Ronaldo op de foto.
YNWA
- InnerHarbour
Nee heer die komt er juist niet, die glijd alleen maar verder af, subtoppertje in Turkije is zijn volgende club.
YNWA
Ik voorzie geen grote carrière voor hem. Hij heeft echt wel kans genoeg gehad om zich meer en beter te laten zien. Volgens mij heeft hij niet de juiste mentaliteit.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
InnerHarbour schreef:Nee heer die komt er juist niet, die glijd alleen maar verder af, subtoppertje in Turkije is zijn volgende club.
Precies,
Denk niet dat hij de (sub)top gaat halen. Daarvoor stagneert hij te snel en te lang. Voorzetten matig, niet echt een killer.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dit was pas zijn 3e wedstrijd op een voor hem nieuwe positie. Laten we hem even de tijd geven om te wennen, zeker omdat hij het nu al beter deed dan Milik.
Verder kan ik me nooit aan de indruk onttrekken dat de gemiddelde mening over hem net iets negatiever is omdat het een Marokkaan is, maar goed.
Verder kan ik me nooit aan de indruk onttrekken dat de gemiddelde mening over hem net iets negatiever is omdat het een Marokkaan is, maar goed.
- Jinne
- Site Admin
Hoe lang en wanneer heeft die pop van Vermeer er trouwens gehangen? Het was pas tijdens de rust dat ik hem voor het eerst zag, maar dan wel op mijn telefoon.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Van Hanegem: Klaassen was niet zo goed. Wat Kuyt liet zien, dát was pas geweldig.
Ik hoop niet alte lang en dat die kerel daar e ht strafrechtelijk voor wordt bestraft...Jinne schreef:Hoe lang en wanneer heeft die pop van Vermeer er trouwens gehangen? Het was pas tijdens de rust dat ik hem voor het eerst zag, maar dan wel op mijn telefoon.
Mafketels ... Totaal herzenloos... Dat soort types
Ik was anders ook wel te spreken over het optreden van Dominee Dirk.Jöhnk schreef:Van Hanegem: Klaassen was niet zo goed. Wat Kuyt liet zien, dát was pas geweldig.

Nil volentibus arduum
Van mij had Kenneth Vermeer nog veel harder mogen worden aangepakt. Zoals bijvoorbeeld in Barcelona waar ze met varkenskoppen gooien naar gespuis. Vermeer is eerst via een luizenstreek voor weinig naar Rotterdam verkast, loopt daarna met Fuck 020 rond en denkt dan rustig een wedstrijdje te kunnen gaan keepen in de Arena. Dat ging gelukkig effe niet door. Hulde aan vak 410!
Vermeer heeft zich bij Ajax altijd netjes opgesteld en heeft een aandeel gehad in de kampioenschappen toen hij als eerste keeper onder de lat stond. Daarmee heeft hij in positieve zin alvast meer betekent voor Ajax dan die halve zool die met die pop onze club in diskrediet heeft gebracht. Ik had liever gehad dat hij als product van de Ajax opleiding niet uitgerekend naar Rotterdam was vertrokken. Maar dat was op zich natuurlijk zijn goed recht.
Reken er verder maar op dat dit voorval weer op de stapel met incidenten gaat die er voor zorgt dat er geen uitsupporters meer aanwezig mogen zijn bij de klassieker.
Reken er verder maar op dat dit voorval weer op de stapel met incidenten gaat die er voor zorgt dat er geen uitsupporters meer aanwezig mogen zijn bij de klassieker.
Nil volentibus arduum
Zou goed kunnen want die kringloop keeper van ze haalt het nog in zijn hoofd ook om aangifte tegen Ajax te doen. De omgekeerde wereld; niet de vervuiler wordt bestraft maar de persoon die daar tegen ageert.Marillion schreef:Reken er verder maar op dat dit voorval weer op de stapel met incidenten gaat die er voor zorgt dat er geen uitsupporters meer aanwezig mogen zijn bij de klassieker.
Ben je nu zo simpel of vind je het leuk om zo simpel te reageren op een internetforum?
Iniesta schreef:Ben je nu zo simpel of vind je het leuk om zo simpel te reageren op een internetforum?

Korreltje zand in je vagina? Heb je dat vaker als iemand het niet met je eens is?
-
- AT Toto winner 15/16
Kenneth NSB, van Godenzoon naar hoerenzoon.
- InnerHarbour
Ik begrijp niet zo goed waarom ze boos op Vermeer zijn, nu kost die te kleine, onrustige lijnkeeper Feyenoord punten, mooi toch.
YNWA
Zo'n opmerking is niet eerlijk ten opzichte van de Neanderthalers.
Kenneth Vermeer, ging van de ene club naar de andere. Bedankt voor een mooie rol bij 3 landstitels, Kenneth. Het ga je goed.brigade zuid schreef:Kenneth NSB, van Godenzoon naar hoerenzoon.