Loting voorronde Europa League
Moderator: mods
Re: Loting voorronde Europa League
niet legaal.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het is weer bijzonder weinig.
Wat heeft Sinkgraven vandaag? Die is echt HEEL slecht.
Wat heeft Sinkgraven vandaag? Die is echt HEEL slecht.
Je hebt ook niet het gevoel dat ze gaan scoren op dit moment.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Het is niet om aan te gluren. In dit tempo creëer je echt nul komma nul... Echt vreselijk! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik Ajax een normale goed uitgespeelde kans heb creëren in plaats van teren op een toevalstreffer.
Op dit moment? Op deze manier scoren ze heel 2015 niet meer.zeux schreef:Je hebt ook niet het gevoel dat ze gaan scoren op dit moment.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat is dit nu weer? Bijna rust en nog geen voorsprong? Ik ben de wedstrijd niet aan het kijken maar heb wel een bedragje staan op een overwinning voor Ajax met handicap 0-1. Ik ging ervan uit dat het tegen een cluppie met begroting van een Topklasser niet al teveel moeite moest zijn. Maar blijkbaar heb ik Ajax nog steeds te hoog ingeschaald terwijl ik al niet veel lager kan gaan. Vuile stumperds.
Hey, ik probeer nog een beetje positief te blijven!Khraa schreef:Op dit moment? Op deze manier scoren ze heel 2015 niet meer.zeux schreef:Je hebt ook niet het gevoel dat ze gaan scoren op dit moment.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Niet eens een eigen topic voor deze wedstrijd? Talk about onderschatting! Dan dus ook niet klagen als Ajax het rustigjes aan doet.
Als ze verliezen is het dus de schuld van Thijs!Dubbel schreef:Niet eens een eigen topic voor deze wedstrijd? Talk about onderschatting! Dan dus ook niet klagen als Ajax het rustigjes aan doet.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Het is een schande dit Ajax.. het is dat ik ziek thuis zit, anders had ik lekker weg gegaan
Weer op zoek naar een Interim coach..
Zo, dat was weer een lekker helftje dwangbuisvoetbal.
Ik zou Gudelj wisselen voor Schöne. Gudelj komt niet tot zijn recht in de kleine ruimte.
Ik zou Gudelj wisselen voor Schöne. Gudelj komt niet tot zijn recht in de kleine ruimte.
- Monkey Tonk
Eredivisie stelt niets meer voor. Het verval lijkt meer op een vrije val. Nog een wonder dat er zoveel mensen op de wedstrijden afkomen, maar dat is straks ook afgelopen, en dan wens je dat je geen woonwijk over de heilige grond van de Meer had gebouwd.
Jablonec. Haha. FdB wil de kwartfinale halen? Of was dat de halve? De halve zool dan.
Jablonec. Haha. FdB wil de kwartfinale halen? Of was dat de halve? De halve zool dan.
Ja, het leeft niet en niemand neemt die club Jablonec serieus. "Je suis Thijs".zeux schreef:Als ze verliezen is het dus de schuld van Thijs!
Perez vindt Gudelj volgens mij niet zo'n goede voetballer. 

DIe klote Fransoos fluit alles tegen. 

Checkt iemand van de staf af en toe of Dennis nog wel leeft? 

1x een aanval met vaart...
Was juist effe weg. Hoe kwam dit?
een keer een aanval met een keer raken. Klaassen komt in redelijk kansloze positie, maar een domme Tsjech is te laat met zijn been zetten en raakt Klaassen in het strafschopgebied.
- SylvievdVaart
Het is zo nikserig. Er lijkt geen enkel idee achter te zitten.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Thanks. Een lucky dus?Khraa schreef:een keer een aanval met een keer raken. Klaassen komt in redelijk kansloze positie, maar een domme Tsjech is te laat met zijn been zetten en raakt Klaassen in het strafschopgebied.
Mwah, was mooi uitgespeeld, maar de Tsjech had nooit die actie daar mogen maken.
Two touch football. Traag en omslachtig.
Tete, Riedewald en een beetje Dijks ruim voldoende... Verder...?
Enige lichtpuntje was de kort invalbeurt van Cerny. Eindelijk iemand met snelheid en die een actie durft te maken.