Het lijkt erop dat toeval en geblesseerden ertoe leiden dat FdB een elftal weet op te stellen dat wél redelijk kan spelen. Zodra hij weer de beschikking heeft over z'n eigen aankopen en talenten gaat het mis. Andersen... die is er nog lang niet klaar voor en Sig loopt doelloos rond.999 schreef:Blind bakte er niet veel van vandaag, Veldman als enige een beetje.Al stond juist hij te snurken bij de 1 - 1.wimpey schreef:Ik was volgens mij zeer kritisch op FdB na Milan.999 schreef: Maar goed, als je dus een keertje wat kritiek hebt op Frank krijg je meteen Wimpey achter je aan ...
Kritiek aan het adres van Daley is voor enkele AT-ers een 'no go'. Die denken dat die jongen by default goed speelt. Niet dus, hij was tegen Milan en vandaag kut. Dat stel ik vast en post dat. Like it or not.
Mijn kritiek dat de Boer eens moet stoppen met steeds maar weer het elftal door elkaar te gooien, juist nadat het voor de wedstrijd tegen Milaan eindelijk, ik herhaal eindelijk een beetje leek te gaan lopen lijkt me toch terecht.De Boer is tig maanden bezig geweest om het elftal op de rails te krijgen, Sig en Poulsen zijn weg, Blind op het middenveld, zelfs Fischer kwam weer beetje bij beetje in zijn " goede " doen en en Bojan minuten laten maken,en zie.En wat doet de Boer een heel beetje bangig tegen Milaan en nu tegen Cambuur met een kul smoes.Het elftal weer door elkaar gooien.Is het toevel dat steeds nadat de Boer met weer een " vondst " komt het elftal er geen ruk van kan ?.Mijn mening is dat dat niet is, en dat schrijf ik dus op het conto van de Boer ... Als ik dat niet mag dan stel ik voor dat jij het woordje Blind noooooit meer gebruikt op dit forum :) ..
Hij heeft precies hetzelfde gedaan bij Anita en Janssen.