Dijks krijgt hier de assist.

Moderator: mods
We gaan het wiel opnieuw uitvinden?Rishi schreef:Frank moet Derk voortaan op rechts zetten. 90 minuten.
En daarna?Ajaciedjuh schreef:Niet onverwachts met deze opstelling, maar tot de 0-1 was het zwaar onverdiend.
Seizoen is over voor Ajax daarvan ben ik overtuigd.
Daahaag. Heerlijk voor het vertrouwen zo'n 0-3 afslachting.Peter schreef:Vertrouwen kweken. Ajax speelt aardig, maar pakt geen punten/wedstrijden. Als je er nu voor kiest om een compleet B-elftal op te stellen, dan neem je weer een risico. Sterker nog, ik denk dat je dan niet wint.
Dan een trainer halen die het 4 - 8 systeem gaat spelen.Zeux schreef:En daarna?Ajaciedjuh schreef:Niet onverwachts met deze opstelling, maar tot de 0-1 was het zwaar onverdiend.
Seizoen is over voor Ajax daarvan ben ik overtuigd.
Debuteerde vorig seizoen pas in Ajax-1.Zeux schreef:Ik krijg het idee dat Van Rhijn het de afgelopen jaren te makkelijk heeft gehad.
Voetbal leer je van mensen die zelf niet zo goed konden voetballen.BTW Leuk dat Altidore Piet Keur noemt als iemand die hem heeft geleerd om te finishen.
Ik hoop dat hij zich inhoudt. Klagen over de arbitrage lijkt me na zo'n schertsvertoning geen goed idee. Geef Serero, Lukoki e.c. maar de wind van voren.Zeux schreef:Frank is pispispislink.
Beetje laat.
Bij Ajax oefenen ze met Bergkamp op afmaken...wimpey schreef:Voetbal leer je van mensen die zelf niet zo goed konden voetballen.BTW Leuk dat Altidore Piet Keur noemt als iemand die hem heeft geleerd om te finishen.
Je hebt (helaas) volledig gelijk gekregen. En welke garanties hebben we nu voor zaterdag??Peter schreef:Daahaag. Heerlijk voor het vertrouwen zo'n 0-3 afslachting.Peter schreef:Vertrouwen kweken. Ajax speelt aardig, maar pakt geen punten/wedstrijden. Als je er nu voor kiest om een compleet B-elftal op te stellen, dan neem je weer een risico. Sterker nog, ik denk dat je dan niet wint.
Er viel vandaag weinig af te werken. Serero en Lukoki een paar keer, maar die krijten niet op tijd.Jabu schreef: Bij Ajax oefenen ze met Bergkamp op afmaken...
Nö.Jabu schreef:Hebben jullie echt nog het idee dat dit Ajax in de huidige vorm een serie resultaten gaat neerzetten waarmee je mee kan doen om het kampioenschap?
En Van Rhijn krijgt toch les in verdedigen van Jaap Stam?Jabu schreef:
Bij Ajax oefenen ze met Bergkamp op afmaken...