Heracles Almelo - Ajax 20-10-2012

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Rednose

Re: Heracles Almelo - Ajax 20-10-2012

Bericht door Rednose » ma okt 22, 2012 8:46 pm

De tragedie is eigenlijk dat er door De Boer (en de rest van dat hart) gewoon een kompleet verkeerde inschatting is gemaakt van de kwaliteit die er nu rondloopt. Hij heeft heel veel ervaring laten gaan en gokt dan op de groei van de relatief minder ervaren spelers.
Het transfer beleid van afgelopen zomer was natuurlijk een lachertje. Je beste spelers verkopen (en wegpesten) en een stel tweedehandsjes en vlieggewichten voor een fijn prijsje binnen halen....leuk hoor.
Heeft hij voldoende inzicht in de mentaliteit van spelers? Ik ben bang van niet. Hij lijkt te geilen op leuke technische spelers die braaf doen wat hij zegt, maar met watjes win je de oorlog niet.
Nou ja, hij heeft er wel voor gezorgd dat Ajax twee keer kampioen is geworden en hij doet aldoende de nodige ervaring op.
Tja....en net als hij het echt begint te snappen ......wordt ie weggekocht.....wedden?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Heracles Almelo - Ajax 20-10-2012

Bericht door Cruijff » wo okt 24, 2012 1:30 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan hier serieus van janken. 1-3 niet kunnen thuis brengen met nog 10 minuutjes te voetballen, dat kun je alleen maar opzichtig falen noemen. Ook al werd Babel's goal ten onrechte afgekeurd, dan nóg mag je dit niet weggeven. Enkel en alleen omdat dit een net forum is en ik in essentie een nette vent, zal ik nu geen scheldsuperlatieven en verwensingen over de selectie posten.
+1

Wat een f*cking dramatisch gepruts weer!

Plaats reactie