Moderator: mods
Jammer dan dat je ook nog eens steeds sneller moet denken des te meer snelheid je hebtKilroy schreef:Lukoki is niet alleen verschrikkelijk snel, hij is ook verschrikkelijk dom.
Soms wel, maar soms helemaal niet!!!Jabu schreef:Jammer dan dat je ook nog eens steeds sneller moet denken des te meer snelheid je hebtKilroy schreef:Lukoki is niet alleen verschrikkelijk snel, hij is ook verschrikkelijk dom.
Wat een geweldige speler en wat een fantastisch gebaar naar Kolbeinn om hem te laten scoren ipv zelf te scoren.Mr. Ajax schreef:Wat een held Theo!
Vandaag was hij niet goed, punt.Toppie schreef:Die Lukoki is helemaal niks
Krijgen er 5 om de oren in Heerenveen.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Als Wimpey nu nog even voorspelt dat we het in Heerenveen bijzonder moeilijk gaan krijgen, zie ik het helemaal zitten!
Is ook al met de wedstrijd tegen Heerenveen bezig: "... Assaidi was ziek...".Toppie schreef: Kolbein
Dat lijkt me ook. Daarna krijg je De G. en Groningen thuis.LucaS schreef:Nu winnen bij Heerenveen en dan kan het bijna niet meer mis.
Sig op rechts?elliquido schreef:Heerlijke middag,
Kleine elliquido kan later in zijn leven terugkijken op zijn debuutwedstrijd met een 6-0. Ouderwets !
Eriksen vond ik geweldig spelen. Liep heel veel gaatjes dicht, continue aanspeelbaar en dreigend. (lucky) goal en een briljante assist. Ik heb het idee dat hij fitter is nu zijn programma niet zo zwaar is.
Janssen heeft meer gevoel in zijn linkervoet dan alle andere voeten op het veld. Was ook zeer actief vandaag.
Ben overigens benieuwd hoe Frank het luxeprobleem gaat oplossen op het middenveld als Sig terugkomt. janssen, anita, eriksen , de jong ? , of dan toch eriksen linksbuiten ?