Ajax - Dinamo Zagreb 02-11-2011
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Ajax - Dinamo Zagreb 02-11-2011
Het klopt toch?
0-0 is nog niet 100% zeker, maar waarschijnlijk wel.
0-0 is nog niet 100% zeker, maar waarschijnlijk wel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dat is niet hetzelfde als 'we hebben waarschijnlijk aan een punt voldoende'
I think I lost my fucking headache
Niet? Ik lees het als hetzelfde.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik ook. 1-1 en hoger en we zijn door. 0-0 en we zijn hoogstwaarschijnlijk - vanwege het doelsaldo - door.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Zlatan Son of God schreef:Lukoki is rechts en Ebecilio is links! Dus heel normaal toch?!Mr. Ajax schreef:Opvallend dat Lukoki erin komt en niet Ebecilio.
Ebecilio is tweebenig, maar van origine een rechtspoot natuurlijk. Heeft ook al vaak genoeg op rechts gespeeld of ingevallen. Ik vond het opvallend omdat het erop leek dat Lukoki Ebecilio heeft voorbijgestreefd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hoezo niét?LucaS schreef:Dat is niet hetzelfde als 'we hebben waarschijnlijk aan een punt voldoende'
IK GELOOF!!!!!!
Het klopt echt precies wat FdB zegt.
Je hebt zeker aan een punt voldoende, tenzij het 0-0 is, dan wordt het doelsaldo van belang. Dat is toch echt wat anders dan wat de Boer zegt.
Dus je hebt niet 'zeker' aan een punt voldoende. Hangt van de score af.LucaS schreef:Je hebt zeker aan een punt voldoende, tenzij het 0-0 is,
Conclusie: je hebt waarschijnlijk aan een punt voldoende.

De Boer heeft weet ik hoeveel jaar ervaring in de Europacup. Die weet heus wel hoe het werkt.
Wat een geneuzel... met hoeveel mieren hebben jullie vandaag al geslachtsgemeenschap gehad?
Nee, je hebt niet waarschijnlijk aan een punt voldoende, je hebt zeker aan een punt voldoende, tenzij het 0-0 is.Jöhnk schreef:Dus je hebt niet 'zeker' aan een punt voldoende. Hangt van de score af.LucaS schreef:Je hebt zeker aan een punt voldoende, tenzij het 0-0 is,
De Boer heeft weet ik hoeveel jaar ervaring in de Europacup. Die weet heus wel hoe het werkt.
- Ajaciedjuh
Cruijff schreef:Wat een geneuzel... met hoeveel mieren hebben jullie vandaag al geslachtsgemeenschap gehad?

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Haha, je zit gewoon te klooijen volgens mij. Ik kan me niet voorstellen dat je het echt niet begrijpt.LucaS schreef:Nee, je hebt niet waarschijnlijk aan een punt voldoende, je hebt zeker aan een punt voldoende, tenzij het 0-0 is.Jöhnk schreef:Dus je hebt niet 'zeker' aan een punt voldoende. Hangt van de score af.LucaS schreef:Je hebt zeker aan een punt voldoende, tenzij het 0-0 is,

Of jij begrijpt het niet. De opmerking klopt niet.
Verrek, nou je het zegt... Oké, ik zal mijn 'maren' voortaan wat varieren.Duke schreef:Klopt. Mij viel het vooral bij Zuidema op.

Laatst gewijzigd door Zuidema op do nov 03, 2011 4:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat lijkt me sterk.LucaS schreef:Of jij begrijpt het niet. De opmerking klopt niet.

Iets is niet zeker als er een tenzij is.
Tja, het is gewoon niet waar dat een gelijkspel (onbepaald dus) waarschijnlijk genoeg is. Een gelijkspel met doelpunten is genoeg, een gelijkspel zonder doelpunten is niet genoeg.
Een gelijkspel zonder doelpunten is waarschijnlijk genoeg. Het doelsaldo is immers zo goed dat de kans niet groot is dat Lyon dat inhaalt. Omdat die kans groot is is het waarschijnlijk.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Huh? Een gelijkspel zonder doelpunten is niet genoeg? Hoe weet je dat? 

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ajax - Dinamo Zagreb 02-11-2011
Dat is alleen niet genoeg als Lyon aan het eind van de rit een beter doelsaldo heeft. Op dit moment is dat van ons aanmerkelijk beter; de marge is 7 doelpunten verschil. Waar onderling resultaat bij 0-0 gelijk is, komt het dan dus aan op niet al te dik verliezen tegen Madrid en hopen dat Lyon niet al te dik wint bij Zagreb. Kortom: bij 0-0 ben je nog niet door, maar zet je wel een heel forse stap in de richting van de knock out fase van de CL vanwege het aanzienlijke verschil in doelsaldo.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Volgende wedstrijd is een gelijkspel van 0-0 niet genoeg om te kwalificeren. Lijkt me vrij voor de hand liggend.Jöhnk schreef:Huh? Een gelijkspel zonder doelpunten is niet genoeg? Hoe weet je dat?
Niet absoluut genoeg, wel waarschijnlijk.
Zeker, het enige gelijkspel dat waarschijnlijk genoeg zal blijken.
Shit, dacht ik even dat ze met 4-0 hadden gewonnen......was het dan toch 0-4?999 schreef:Ben ik de enige die bijna de gehele wedstrijd AJAX spelers de bal heb zien aannemen met het gezicht naar het eigen doel toe ..

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!