Die mag op het lijstje met Cvita, Silva en Wielaert niet ontbreken. Opzouten met die gast.D_skilled schreef:Inderdaad. Ronduit lachwekkend die gast. Kan na deze wedstrijd weer voorlopig de stal in.wimpey schreef:Die Donald...
Ajax - N.E.C. 11-12-09
Moderator: mods
Re: Ajax - N.E.C. 11-12-09
Ik zou Vertonghen wisselen. Die kunnen we in Breda echt niet missen.
Probleem is dat Jol wel wat in hem ziet.wimpey schreef:Die mag op het lijstje met Cvita, Silva en Wielaert niet ontbreken. Opzouten met die gast.D_skilled schreef:Inderdaad. Ronduit lachwekkend die gast. Kan na deze wedstrijd weer voorlopig de stal in.wimpey schreef:Die Donald...
-
NEC kwam totaan de 2-0 erg gevaarlijk richting goal van Ajax.....
Het middenveld is vandaag (en tegen Utrecht) het slechtst. De Zeeuw houd het niet simpel en Donald is een lachertje.
Het middenveld is vandaag (en tegen Utrecht) het slechtst. De Zeeuw houd het niet simpel en Donald is een lachertje.
Whitey on the moon.
Jol lijkt steeds meer op ten Cate, which spells disaster.jamie schreef: Probleem is dat Jol wel wat in hem ziet.
Yep! Dit middenveld is (pas) functioneel om de tegenstander op te jagen, het spel maken? Hò maar...GangstaRiB schreef:NEC kwam totaan de 2-0 erg gevaarlijk richting goal van Ajax.....
Dat volg ik even niet...wimpey schreef:Jol lijkt steeds meer op ten Cate, which spells disaster.jamie schreef: Probleem is dat Jol wel wat in hem ziet.

Laatst gewijzigd door Starring op vr dec 11, 2009 10:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
wimpey schreef:Jol lijkt steeds meer op ten Cate, which spells disaster.jamie schreef: Probleem is dat Jol wel wat in hem ziet.
Ach.. LVG had het zelfde met Wooter en Musampa. Ik snapte ook niet wat hij in die 2 zag.
-
- Giacomo Puccini
Donald is derde keus achter Enoh en Gabri, dus een beetje overdreven om Donald tot het oogappeltje van Jol te bestempelen. Hij heeft weinig keus op dit moment.
Ajax!
Suarez volgende pot gewoon in de spits. Dat gedwongen aan die zijkant spelen is gewoon helemaal niets. Maar Jol zal wel weer eigenwijs zijn om hem weer te posteren als rechtsbuiten. Met Pantelic zou ik als club zijnde overigens niet verlengen. Hij mist gewoon net die surplus aan kwaliteit. Bovendien zit Castillion eraan te komen. Die is momenteel van het niveau Pantelic. Wel echter met meer individuele kwaliteit. Kan alleen maar nog beter worden.
Laatst gewijzigd door D_skilled op vr dec 11, 2009 10:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
Gewoon moeders roti die het doet!jamie schreef:wimpey schreef:Jol lijkt steeds meer op ten Cate, which spells disaster.jamie schreef: Probleem is dat Jol wel wat in hem ziet.
Ach.. LVG had het zelfde met Wooter en Musampa. Ik snapte ook niet wat hij in die 2 zag.
- Daily Blind
Doet hij mee? hahaGangstaRiB schreef:Heeft Mickey al een bal geraakt trouwens?
Zoals ik al zei die is nog moe en moet nog bijkomen van maandag.
Dezelfde visie, uitvoering. Veel op kracht, gokkend op individu. Als team niet meer dan redelijk. Vraag me af of je er als Ajax-zijnde op die manier bovenop komt. Ik was jong t.t.v. LvG, die deed alles met het oog op het team.Starring schreef: Dat volg ik even niet...
Als manager is Jol natuurlijk superieur aan HtC. Jol lijkt me een leuke kerel om mee te werken.
-
Ik woon al lang niet meer in Nederland dus misschien snap ik je opmerking daarom nietZlatan Son of God schreef: Gewoon moeders roti die het doet!

- Ajaciedjuh
Toppertje 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
kerrie kip, aardappel en kouseband!jamie schreef:Ik woon al lang niet meer in Nederland dus misschien snap ik je opmerking daarom nietZlatan Son of God schreef: Gewoon moeders roti die het doet!Wat bedoel je?
Donald had hem voor het intikken. Verschrikkelijk dit NEC. 

Hoog rendement die jongen. Een keer iets goed doen en hij hangt meteen. 

- Giacomo Puccini
Haha, die Pothuizen ziet er nog ouder uit dan hij is! Hij lijkt wel 50!
Ajax!
- Daily Blind
Pothuizen blijft ook een stakker met zijn feyenoord tattoo op zijn rug.Giacomo Puccini schreef:Haha, die Pothuizen ziet er nog ouder uit dan hij is! Hij lijkt wel 50!
Goosens en die gast met die moeilijke naam spelen behoorlijk. Die ten Voorde was echt een van de slechtste spitsen in de HCE ooit. Kan niet anders. Vet-10's Lorenzo Davids kan er echt geen hout van.D_skilled schreef:Donald had hem voor het intikken. Verschrikkelijk dit NEC.
Hij is eigenlijk ook een aanvallende ingestelde middenvelder, die Donald. Netjes afgemaakt..
AFCA!
Micky doet weer auditie voor the invisible man.
Enfin, we winnen, het was slecht. Hopelijk kan AZ onder Dickie er een leuk weekend van maken.
Enfin, we winnen, het was slecht. Hopelijk kan AZ onder Dickie er een leuk weekend van maken.
- Daily Blind
Fezju nog wat is idd een groot talent. van Voorde speelde idd niet goed, maar is nog erg jong en heeft nog tijd nodig. is van oorsprong ook meer een vleugelspeler.wimpey schreef:Goosens en die gast met die moeilijke naam spelen behoorlijk. Die ten Voorde was echt een van de slechtste spitsen in de HCE ooit. Kan niet anders. Vet-10's Lorenzo Davids kan er echt geen hout van.D_skilled schreef:Donald had hem voor het intikken. Verschrikkelijk dit NEC.