Ajax - sc Heerenveen 22-11-2009
Moderator: mods
Re: Ajax - sc Heerenveen 22-11-2009
Ik vind dat geen serieuze vragen, Scherrer.
Wedstrijd bloedt dood. Wissel Suarez nou eens, Jol.
Bayern-Leverkusen staat nu 1-1. Is om 15.30 begonnen.
Wedstrijd bloedt dood. Wissel Suarez nou eens, Jol.
Bayern-Leverkusen staat nu 1-1. Is om 15.30 begonnen.
Het stinkt aan alle kanten!
GAAAAAAAAAAABRIIIIIIIII
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jammer, hoor. Dit is niets meer aan.
Of: Ajax vindt het wel welletjes en doet het wat rustiger aan. Daardoor komt Heereveen ook enigszins aan voetballen toe en krijgt het wat kansen.joey schreef:De tegenstander bepaalt mede hoe je speelt en hoe je kunt spelen. Dat wordt soms vergeten. Om maar eens iets te zeggen, Heerenveen laat niet langer met zijn voeten spelen en dus is het gedaan met het feestje van Ajax.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Een beetje van allebei, denk ik. Maar Heerenveen kwam wel goed uit de kleedkamer. Verhoudingsgewijs goed dan. Je ziet toch iets meer inzet bij die ploeg dan in de eerste helft.Jesse schreef:Of: Ajax vindt het wel welletjes en doet het wat rustiger aan. Daardoor komt Heereveen ook enigszins aan voetballen toe en krijgt het wat kansen.joey schreef:De tegenstander bepaalt mede hoe je speelt en hoe je kunt spelen. Dat wordt soms vergeten. Om maar eens iets te zeggen, Heerenveen laat niet langer met zijn voeten spelen en dus is het gedaan met het feestje van Ajax.
Wat denken jullie, zou er nog iets gebeuren? Of kan ik al naar Bayern overschakelen. Ik zit me nu een beetje te vervelen.

Joey, wat gedraag jij je verwend zeg! Als Vitesse een keer met 5-1 zou winnen, zou ik in het stadion op de banken staan en na afloop lekker pils gaan drinken in de kroeg.
Ik zou daar niet al te veel conclusies aan verbinden. De wedstrijd was al gespeeld.joey schreef:Een beetje van allebei, denk ik. Maar Heerenveen kwam wel goed uit de kleedkamer. Verhoudingsgewijs goed dan. Je ziet toch iets meer inzet bij die ploeg dan in de eerste helft.
Dat doe ik ook niet, Johnk.
Ik moet trouwens zeggen dat Suarez detoneert. Hij heeft duidelijk de grote vorm niet meer.
Maar jullie hebben een vechtarend, Wouter.

Ik moet trouwens zeggen dat Suarez detoneert. Hij heeft duidelijk de grote vorm niet meer.
Maar jullie hebben een vechtarend, Wouter.

Oh, deze lees ik nu pas.Samuraskinurovanya schreef:De dag dat leek het dat de Messiah neerdaalde uit de Hemelen en Ajax de handreikte, om alle problemen op te lossen... die dag zat Joey voor het raam, keek naar buiten en huilde. Dikke tranen van geluk. De enorme pijn die jarenlang wanbeleid had veroorzaakt, zakte weg en voor het eerst was er weer hope... echte hope. Niet in de vorm van omhooggevallen wonderkinderen van weleer, niet in de vorm van een aankoop, maar de Onnavolgbare... en Joey's idool zou het tij doen keren.

Tja, de lijn tussen wonderdokters en kwakzalvers is doorgaans dun.
- peter
Die ballen moeten er toch allemaal in. Man, man, man.
Ja, wij zijn niet zo verwend.
Vorig seizoen waren zelfs 4-1 en een pannenkoek al genoeg om mij om in het supportershome een feestje te vieren...
Vorig seizoen waren zelfs 4-1 en een pannenkoek al genoeg om mij om in het supportershome een feestje te vieren...

Zoiets maken jullie nooit meer mee.Wouter schreef:Ja, wij zijn niet zo verwend.

Rust bij Bayern en een fluitconcert.
Laatst gewijzigd door joey op zo nov 22, 2009 4:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
2e helft is niet al te best natuurlijk, maar Ajax had nog wel 3-4 keer moeten scoren
I think I lost my fucking headache
Tsjonge, wat een kansen zeg.
Suarez was in de eerste helft weinig te zien. De tweede helft wel, maar nu valt 'ie vooral op met het missen van heel veel kansen.
Waar zat die De Jonge zich over op te winden, trouwens?
Suarez was in de eerste helft weinig te zien. De tweede helft wel, maar nu valt 'ie vooral op met het missen van heel veel kansen.
Waar zat die De Jonge zich over op te winden, trouwens?
Laatst gewijzigd door Marijn op zo nov 22, 2009 4:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Hopelijk volgende week...De traditie is dat Vitesse tegen Ajax opeens veel beter speelt en de hoop op een Amsterdams kampioenschap wegneemt...Tradities moet je in ere houden!joey schreef:Zoiets maken jullie nooit meer mee.Wouter schreef:Ja, wij zijn niet zo verwend.

- peter
Jammerlijke tweede helft.
Hele makkelijke middag. Prima zaken.
Hele makkelijke middag. Prima zaken.
Wouter schreef:Hopelijk volgende week...De traditie is dat Vitesse tegen Ajax opeens veel beter speelt en de hoop op een Amsterdams kampioenschap wegneemt...Tradities moet je in ere houden!joey schreef:Zoiets maken jullie nooit meer mee.Wouter schreef:Ja, wij zijn niet zo verwend.
Ik word nu al bang.

Begrijpelijke 2e helft.
Aan Jol de taak om dat egocentrische weg te halen bij een aantal Ajax spelers. Hoe makkelijk die kansen werden verneukt.... ongelofelijk.
1e helft het beste Ajax sinds jaren.
Aan Jol de taak om dat egocentrische weg te halen bij een aantal Ajax spelers. Hoe makkelijk die kansen werden verneukt.... ongelofelijk.
1e helft het beste Ajax sinds jaren.
15 mei 2011.
En het slechtste Heerenveen dat ik ooit gezien heb. Dat zal wel samenhangen.
Klopt, want Ajax kan nooit meer een goede wedstrijd spelen he. Het ligt namelijk nooit aan Ajax zelf.joey schreef:En het slechtste Heerenveen dat ik ooit gezien heb. Dat zal wel samenhangen.
15 mei 2011.
Wat je wilt, Laudrup.
Ik kijk nu naar Bayern. Daar hebben de spelers iets minder ruimte.
Ik kijk nu naar Bayern. Daar hebben de spelers iets minder ruimte.
Maar leg mij eens uit waar die verbitterdheid vandaan komt Joey. Waarom kan je niet toegeven dat Ajax dit seizoen bij tijd en wijlen gewoon prima voetbal speelt? Bij het Ajax van HtC kon je dat wel namelijk.
Je klinkt nu net als een verzuurde ex-roker die na jaren gestopt te zijn nog steeds weemoedig terugdenkt aan de tijd dat hij nog wel rookte.
Je klinkt nu net als een verzuurde ex-roker die na jaren gestopt te zijn nog steeds weemoedig terugdenkt aan de tijd dat hij nog wel rookte.
15 mei 2011.
Ik vind de Nederlandse competitie steeds minder interessant, het niveau is zo verschrikkelijk laag. Ik erger me kapot aan al dat geklungel. 
Het is alsof ik nu naar de snackbar moet, terwijl ik vroeger in een goed restaurant ging eten. Dan zeggen jullie: maar onze snackbar is de beste. Dat kan wel zijn, maar het is en blijft een snackbar. Kortom, ik kan er maar niet aan wennen dat we bij Ajax niets bijzonders meer zijn, maar een modale club.

Het is alsof ik nu naar de snackbar moet, terwijl ik vroeger in een goed restaurant ging eten. Dan zeggen jullie: maar onze snackbar is de beste. Dat kan wel zijn, maar het is en blijft een snackbar. Kortom, ik kan er maar niet aan wennen dat we bij Ajax niets bijzonders meer zijn, maar een modale club.
Technisch gesproken is modaal het meest voorkomend. Ajax steekt er nog steeds bovenuit.
I think I lost my fucking headache