Top!!!
Zo wordt je kampioen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Mee eens. Al vind ik het ook te wijten aan het technisch beleid. Dat is breder dan Schreuder. Tadic, de onomstreden aanvoerder, zijn beste plek is linksbuiten. Nu hebben we daar een speler van 30 mio voor gekocht (en hij laat ook zien dat hij het niveau heeft) waardoor je bijna noodgedwongen moet gaan rouleren. Normaal gesproken koop je juist in op plekken waar je problemen ziet.
In 17 minuten voetballen mede MOTM. Je bent wel heel erg fanboy he?Ajax Rules schreef:Ook dan Brobbey.mattie schreef: ↑zo aug 21, 2022 3:35 pmAjax Rules schreef: ↑zo aug 21, 2022 3:19 pmKudus valt gedreven in. Brengt meer dan Tadic en Berghuis wmb.
Brobbey dan ?..
Kudus was met Bergwijn MOTM wmb. Zet die man een keer in de basis! Al is het maar vanuit fair management.
Wat voor type speler zou jij zoeken?Peter schreef: ↑zo aug 21, 2022 4:13 pmMee eens. Al vind ik het ook te wijten aan het technisch beleid. Dat is breder dan Schreuder. Tadic, de onomstreden aanvoerder, zijn beste plek is linksbuiten. Nu hebben we daar een speler van 30 mio voor gekocht (en hij laat ook zien dat hij het niveau heeft) waardoor je bijna noodgedwongen moet gaan rouleren. Normaal gesproken koop je juist in op plekken waar je problemen ziet.
Het is nu wel te hopen dat ze in zien dat dit Ajax specifieke kwaliteiten mist. Als ze dan bijvoorbeeld Antony vervangen voor Ziyech, dan is er collectief erg weinig slimheid in de top.
Wat vond je van Kudus?
Of de sleet komt op Blind (en Tadic). Zijn niet meer de jongste en hebben intensieve jaren achter de rug (met volop Europees voetbal op hoogste niveau). Tadic had vorig jaar al mindere wedstrijden er tussen zitten. En Blind wordt er niet sneller op...Nihad schreef:Ik vond Kudus aardig invallen.
Veel spelers haalden hun niveau vandaag niet. Tadic, Brobbey, Blind, etc. Ik denk kwestie van mentaliteit. Tegenstander is zo zwak dat je het op 40% ook wel kan.
Je zag op het moment dat Ajax ff gas gaf dat het Sparta zo uit elkaar speelden.
Volgend jaar op 10. Dit jaar rechtsbuiten vermoed ik.
Dit is inderdaad wel echt een unieke situatie. Een recordaankoop halen op de positie van zo ongeveer je beste en meest onomstreden speler.Peter schreef: ↑zo aug 21, 2022 4:13 pmMee eens. Al vind ik het ook te wijten aan het technisch beleid. Dat is breder dan Schreuder. Tadic, de onomstreden aanvoerder, zijn beste plek is linksbuiten. Nu hebben we daar een speler van 30 mio voor gekocht (en hij laat ook zien dat hij het niveau heeft) waardoor je bijna noodgedwongen moet gaan rouleren. Normaal gesproken koop je juist in op plekken waar je problemen ziet.
Het is nu wel te hopen dat ze in zien dat dit Ajax specifieke kwaliteiten mist. Als ze dan bijvoorbeeld Antony vervangen voor Ziyech, dan is er collectief erg weinig slimheid in de top.
Als Bassey centraal een vaste waarde zou worden geeft dat in ieder geval mogelijkheden.Ajax Rules schreef: ↑zo aug 21, 2022 6:33 pmIk hoop wel dat Blind en Wijndal op zijn minst gaan rouleren. Maar ben bang dat Blind vast op LB komt te zijn.
Bassey zou ik de komende vijf wedstrijden sowieso graag op zijn huidige plek zien spelen.
Klopt. Blind kan echt niet meer. Had beter naar Antwerpen kunnen gaan.Zeux schreef: ↑zo aug 21, 2022 5:37 pmOf de sleet komt op Blind (en Tadic). Zijn niet meer de jongste en hebben intensieve jaren achter de rug (met volop Europees voetbal op hoogste niveau). Tadic had vorig jaar al mindere wedstrijden er tussen zitten. En Blind wordt er niet sneller op...Nihad schreef:Ik vond Kudus aardig invallen.
Veel spelers haalden hun niveau vandaag niet. Tadic, Brobbey, Blind, etc. Ik denk kwestie van mentaliteit. Tegenstander is zo zwak dat je het op 40% ook wel kan.
Je zag op het moment dat Ajax ff gas gaf dat het Sparta zo uit elkaar speelden.