Hij vond zelf van niet

Moderator: mods
Van de Beek was wel "tien keer beter"...
Ah! Straks eens beter opletten...
Heel knap van onze staf!
Ajaciedjuh schreef: ↑zo apr 25, 2021 3:29 pmLekker dit ..... vooral voor al de azijnzeikers![]()
![]()
Dik en dik verdiend.![]()
MOTM Klaassen
Handelingsssnelheid is juist heel hoog. Je moet maar eens kijken hoe vaak Klaassen de situatie overziet en daardoor de bal altijd meteen doortikt. En ook als hij in een vol veld aan de bal komt, heeft hij altijd de rust om de juiste voortzetting te doen.
Tis met dat buikje
Zo voelde het ook dat je er naar keek. Ben benieuwd of dit de Ajax-spelers ook iets meer 'optilde'. Het was in ieder geval een geïnspireerde wedstrijd .
Ja vind ik ook. Vde Beek heeft ook een hele hoge handelingssnelheid, is misschien iets technischer, maar Klaassen levert weer veel meer arbeid.Ajaciedjuh schreef:Handelingsssnelheid is juist heel hoog. Je moet maar eens kijken hoe vaak Klaassen de situatie overziet en daardoor de bal altijd meteen doortikt. En ook als hij in een vol veld aan de bal komt, heeft hij altijd de rust om de juiste voortzetting te doen.
Zeker. Ten eerste dekte hij wel door op zijn tegenstander tot diep op hun helft. En ten tweede heeft hij ook de versnelling buitenom. Dan moet de back kiezen wat het voor onze sambavoetballers weer makkelijker maakt.Peter schreef:Mazraoui is een fijnere partner voor onze Samba voetballers dan Rensch zo lijkt het. Mazraoui heeft ook meer oog voor diepgang en weet waar hij moet lopen.
Tweede helft superieur aan AZ. Alle zogenaamde pareltjes vielen mij tegen. Wijndal kon profiteren van het zwakke optreden van Rensch in de eerste helft, maar dat werd vakkundig teniet gedaan in de tweede.
Redelijke voetballer, maar teveel in 1 tempo voor de top.Yopii schreef:Wat vinden jullie van Koopmeiners? Staat in de belangstelling van LIverpool, AS Roma en Milan, zo lees ik tot mijn verbazing. Mis ik iets?
Inderdaad, absoluut hoogtepunt dit seizoen. Wat hebben we dit gemist!
Hier ben ik voor.GangstaRiB schreef: ↑zo apr 25, 2021 4:31 pmWaar was AZ de tweede helft? Serieus... 2 weken rust gehad maar volledig weggepoetst door Ajax. Wat een verschil. Wat een karakter zit er in onze ploeg. Geweldig.
Ik zeg Emmen verliezen (ik gun het Emmen erin te blijven) en dan kampioen worden bij de kakkies.![]()
![]()