Martinez uitstekend? Hoe kun je tot zo'n conclusie komen? Aan de bal een aantal keer dom en slordig balverlies, terwijl hij verdedigend ook een aantal dikke flaters had. Ik vind het een goede speler met potentie en ben blij dat ie gehaald is, maar vandaag was het op z'n minst slecht. En ik blijf het herhalen - het is geen goed plan om met 2 onbewezen jonge nieuwelingen te beginnen centraal achterin.Ajax Rules schreef: De ploeg is nog niet fit, en nog niet compleet en tactisch nog in opbouw.
Martinez vond ik uitstekend.
Marin was uiterst ongelukkig op cruciale momenten, maar dat lijkt me toevallig. Heeft het in zich om te slagen denk ik.
Promes zie ik het nog niet zo in, maar die moet nog tijd krijgen om het te laten zien.
Schuurs was ok, niet geweldig.
Dolberg weer heel slecht, en die kun je het mneer kwalijk nemen dan Ziyech (die nog niet fit is). Tadic ook echt slecgt, maar wel weer zo belangrijk.
Dolberg, tsja... Begint op het gedweep van De Boer met Sigthorsson te lijken. Die jongen voldoet niet, ok al stel je hem nog 14 keer op. Het gaat om het best mogelijke team neerzetten, niet om het ontwikkelen van het zelfvertrouwen en vorm van Dolberg. Ik durf te stellen dat we zelfs met Traore in de spits gisteren tot beter spel en meer doelpunten waren gekomen.