FC Groningen - Ajax 21-04-2019
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 21-04-2019
Nu weet ik tenminste één moment te herinneren waarbij Higler met deze uitspraak wel gelijk had. Kan iemand met De Jong afspreken dat dit echt de laatste keer was?
Zo'n uitspraak moet je verder denk ik niet uit z'n verband trekken. Spelers en scheidsrechters praten voortdurend tegen elkaar. Dan zeg je wel eens iets wat op papier niet zo handig is.
Ik hou er altijd van als een scheidsrechter zoveel mogelijk laat voetballen (net als die Fransman tegen Juventus, geweldig gefloten!). Nu was Higler misschien een paar keer ongelukkig maar de basis van het probleem lag echt bij Ajax zelf en niet bij de scheidsrechter.
Zo'n uitspraak moet je verder denk ik niet uit z'n verband trekken. Spelers en scheidsrechters praten voortdurend tegen elkaar. Dan zeg je wel eens iets wat op papier niet zo handig is.
Ik hou er altijd van als een scheidsrechter zoveel mogelijk laat voetballen (net als die Fransman tegen Juventus, geweldig gefloten!). Nu was Higler misschien een paar keer ongelukkig maar de basis van het probleem lag echt bij Ajax zelf en niet bij de scheidsrechter.
Nil volentibus arduum
- Monkey Tonk
Zeker bizar. Dan kun je net zo goed je fluit inslikken.Duke schreef: Bizar (als het waar is).
In zo'n belangrijke wedstrijd voor het kampioenschap met zo'n nieuwe regel aankomen?
Omkoping gebeurd zeker niet in NL?
-
- AT Toto winner 15/16
Het kan niet wat Higler zegt maar ik vind ook dat Frenkie de bal eerder moet spelen, gaat vaak te ver door.
Hitler is gewoon een kut schijts en dat op.20 April 

- Monkey Tonk
Oh, dus Higler was aan het coachen? Het gaf het effe door van Ten Hag. Dan heb ik niks gezegd.
3 punten gepakt op een moeilijk pot.
Prima! de rest vergeten.
nu morgen ontspannen kijken wat Ado tegen PSV doet.
Prima! de rest vergeten.
nu morgen ontspannen kijken wat Ado tegen PSV doet.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
Schijts was de hele wedstrijd eigen regels aan het hanteren. Bas Nijhuis 2. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Tom Egbers merkt in de intro bij de samenvatting op dat Sierhuis twee competitieduels voor Ajax heeft gespeeld en dus ook zijn aandeel heeft in een eventueel kampioenschap. Nu weet ik nog het openingsduel met hem in de spits, thuis 0-0 toch tegen Heracles? Maar wie weet wat dat andere duel van hem was?
https://www.vi.nl/spelers/kaj-sierhuis/carriere
https://www.vi.nl/spelers/kaj-sierhuis/carriere
-
Ben geboren in Emmen... Maar tegen FC Emmen is Ten Hag zelf nog van dienst van als speler. Maar wel gaaf dat Emmen nu al veilig is van rechtstreeks degraderen. Ajax won toch ruim thuis tegen FC Emmen?Jinne schreef:Emmen thuis.
-
Gaf Sierhuis nog een assist?Jinne schreef:Emmen thuis.
- InnerHarbour
Echt gaat Ajax klagen over de scheidsrechter die crimineel Huntelaar direct rood moet geven maar dat niet doet en geen penalty geeft na hands van die Argentijn, mijn god wat haat ik argentijnen vandaag.
Bizar.

Bizar.
YNWA
-
3 punten. Niks meer, niks minder. Geen woorden aan vuil maken. Knap na Juventus uit. Niks meer aan doe. Dit was mijn inziens de laatste valkuil.
Whitey on the moon.
Dat kloptHistoricus schreef:Tom Egbers merkt in de intro bij de samenvatting op dat Sierhuis twee competitieduels voor Ajax heeft gespeeld en dus ook zijn aandeel heeft in een eventueel kampioenschap. Nu weet ik nog het openingsduel met hem in de spits, thuis 0-0 toch tegen Heracles?

Zelf ook naar Groningen geweest. Vanaf De Toekomst door gegaan na twee Future Cup potten dus voor het eerst 3 Ajax wedstrijden op één dag gezien. Tussen Almere en Lelystad blijft met de trein echt een heel mooi stukje, maar tyfus wat duurde dat lang zeg. Werkzaamheden dus een busrit tussen Kampen Zuid en Zwolle.
Kwam daardoor pas net na de aftrap aan maar pffff, wat was Ajax in die 1e helft slecht.
Uitvak kwam een groot deel van de wedstrijd maar weinig geluid uit. Maar echt bizar: gewoon de hele tribune aan diezelfde zijde was voor Ajax. De hele lange kant stond na het eindsignaal gewoon voor Ajax te juichen en feest te vieren.

Kwam daardoor pas net na de aftrap aan maar pffff, wat was Ajax in die 1e helft slecht.
Uitvak kwam een groot deel van de wedstrijd maar weinig geluid uit. Maar echt bizar: gewoon de hele tribune aan diezelfde zijde was voor Ajax. De hele lange kant stond na het eindsignaal gewoon voor Ajax te juichen en feest te vieren.
Toch knap dat Tom Egberts dat zegt wanneer Henry Schut presenteert.Historicus schreef:Tom Egbers merkt in de intro bij de samenvatting op dat Sierhuis twee competitieduels voor Ajax heeft gespeeld
Sierhuis had er, voordat ie naar Groningen ging, trouwens al 22 gemaakt namens Jong Ajax. Dat is best veel.
Eigenlijk is zo n k overwinning psychologisch wel lekker richting PSV. Drie kwart wedstrijd hopen op puntverlies en dan alsnog beseffen dat je maximaal in de buurt kan blijven.
Puntverlies voor PSV zou nu wel erggg lekker zijn
Puntverlies voor PSV zou nu wel erggg lekker zijn
Ja, we bestrijden ze dit weekend met hun eigen wapens. Eerder spelen, een slechte wedstrijd en uiteindelijk toch winnen zodat er voor hun niet meer in zit dan ook winnen om uberhaupt bij te blijven.
Ze zullen wel een paar doelpunten inlopen want ADO mist vrijwel de hele verdediging. Maar dat gat is geruststellend groot.
Ze zullen wel een paar doelpunten inlopen want ADO mist vrijwel de hele verdediging. Maar dat gat is geruststellend groot.
Nil volentibus arduum
Iniesta schreef:Eigenlijk is zo n k overwinning psychologisch wel lekker richting PSV.
Niet een beetje een koekje van eigen deeg ook idd.Marillion schreef:Ja, we bestrijden ze dit weekend met hun eigen wapens
Menig "neutrale" kijker NL (daarmee bedoel ik 'Ajax hater') of PSV'er (of fan van Groningen) zal gister door het plafond zijn gegaan.
Ajacieden beten hun nagels er af met meer onzekerheden dan in Turijn en Bernabeu.
De Eredivisie is een sensatie.
- Gezond verstand
Een kut scheids ala Naaihuis had de goal van Huntelaar afgekeurd en Tagliafico er met rood afgestuurd. Voordeel daarvan was geweest dat hij later niet had kunnen fluiten voor een vermeende handsbal van dezelfde Tagliafico.Toppie schreef:Hitler is gewoon een kut schijts en dat op.20 April
Was Higler goed? Zeker niet! Maar kut? Ook niet.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
We speelden trouwens tegen 11 Mark van Bommeltjes. Schoppen, zuigen, rollen en janken bij de scheids.
Fans van andere clubs
Je zag wel wat pijntjes en trekkenbeentjes hier en daar.
dus heel paasweekend allemaal op de massagetafel
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Het is gewoon vermoeidheid. Je zag dat de wil er wel was maar dat er een stuk minder energie in zat. Dat vind ik ook begrijpelijk. Hopelijk kunnen we aanstaande dinsdag al snel op voorsprong komen en bij een veilige marge Frenkie, Tadic en Donny/Daley/Matthijs laten rusten.Mano schreef:Je zag wel wat pijntjes en trekkenbeentjes hier en daar.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -