Wordt ook niet echt geholpen door dat Techisch Hart.Peter schreef:Denk je dat wij heel Rosenborg kunnen overnemen? Stadion, selectie, trainer? Gewoon qua geld? Denk het wel he.
Keizer gaat de slechtste coach van de laatste decennia worden.
Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017
Moderator: mods
Re: Ajax - Rosenborg BK 17-08-2017
Mano kom er maar in. 

- Ajaciedjuh
Maar ook met deze selectie moet je van Heracles en Rosenborg winnen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Mwah.. z'n analyse klopt wel, maar ik vrees niet dat hij het over kan brengen naar de ploeg. De desinteresse van de spelers straalt er vanaf.Scherrer schreef:Keizer oogt wanhopig, onrustig. Braakt alleen clichés uit. Mijn hemel. Die gaat de kerst niet halen.
Whitey on the moon.
Keizer kan er niks aan doen, hij is van Jupiler League allooi. Maar hij moet wel weg. Zo snel mogelijk.wimpey schreef:Ziyech ook.brigade zuid schreef:Als ik Dolberg of Onana was zou ik vanavond Mn zaakwaarnemer nog bellen.
Vd Beek was slecht: zo! Trutje Veltman. Telstar heeft alles eruit geramd, knap. Binnen een maand! Je zag het voor rust in Nice al. Het gaat echt nergens over, geen game plan, geen passie. Trainen ze op koekhappen ofzo?
-
- AT Toto winner 10/11
Z'n analyse was 'als we er één ingeschoten hadden, was het een andere wedstrijd geweest '. Tsja.GangstaRiB schreef:Mwah.. z'n analyse klopt wel, maar ik vrees niet dat hij het over kan brengen naar de ploeg. De desinteresse van de spelers straalt er vanaf.Scherrer schreef:Keizer oogt wanhopig, onrustig. Braakt alleen clichés uit. Mijn hemel. Die gaat de kerst niet halen.
Die had deze periode zich ook anders voorgesteld. From the word 'go' krijgt hij het 'full in his face'.Scherrer schreef:Keizer oogt wanhopig, onrustig. Braakt alleen clichés uit. Mijn hemel. Die gaat de kerst niet halen.
Je zou er een spotprent van kunnen maken: Bosz die op de trein springt en Keizer die diezelfde trein vol op hem af ziet komen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Ik weet wel dat ik dit volgende week donderdag niet weer ga uitzitten, ik hoor wel wie er doorgegaan is.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze hebben de pech dat de Eredivisie zo tergend slecht is dat je geen paniekaankopen kan doen. 

-
Klopt, hij begon warrig maar daarna sneed het hout. Maar ik maak me ernstig zorgen over de sfeer in de ploeg. Het is heel lamlendig.Scherrer schreef:Z'n analyse was 'als we er één ingeschoten hadden, was het een andere wedstrijd geweest '. Tsja.GangstaRiB schreef:Mwah.. z'n analyse klopt wel, maar ik vrees niet dat hij het over kan brengen naar de ploeg. De desinteresse van de spelers straalt er vanaf.Scherrer schreef:Keizer oogt wanhopig, onrustig. Braakt alleen clichés uit. Mijn hemel. Die gaat de kerst niet halen.
Whitey on the moon.
We creëeren bijna niks en elke tegenstander krijgt meerdere open kansen per wedstrijd. Tja, dan ga je tegen een hoop puntverlies aanlopen.
- Monkey Tonk
Ik dacht dat er tegen de Nexit was gestemd.
Afijn. Geen probleem. Alleen moet er vanuit de spelersgroep een leider opstaan. Waarom is het Keizer en niet Bergkamp? Die Dennis mag nou wel eens doen waar hij voor gekomen is.
Waar is hij eigenlijk voor gekomen? Topspeler van Arsenal. Gaat een beetje in de luwte lopen.
Afijn. Geen probleem. Alleen moet er vanuit de spelersgroep een leider opstaan. Waarom is het Keizer en niet Bergkamp? Die Dennis mag nou wel eens doen waar hij voor gekomen is.
Waar is hij eigenlijk voor gekomen? Topspeler van Arsenal. Gaat een beetje in de luwte lopen.
Ik gun je om in Keizer's z'n schoenen te staanToppie schreef:Mano kom er maar in.
Erfenis van een EL finale.
Nouri
Verlies van Klaasen, Traore en Sanchez.
De verwachting van dominant voetbal en zelfde niveau als vorig jaar door supporters
Je kan op Keizer kankeren maar hij heeft echt hard ingeleverd qua spelers.
Neem Klaassen vs Donny.
Donny is een goede speler maar nog niet zo slim als Klaassen.
Stond naast Dolberg als hij er niet moest staan en stond er niet als hij er wel moest staan.
Met Sanchez, kan je viergever naar de zijkant brengen en ben je verlost van Dijks
Traore was grillig maar speelde wel een man uit.
Maar denk vooral dat het aan de coach ligt

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Scherrer schreef:Z'n analyse was 'als we er één ingeschoten hadden, was het een andere wedstrijd geweest '. Tsja.GangstaRiB schreef:Mwah.. z'n analyse klopt wel, maar ik vrees niet dat hij het over kan brengen naar de ploeg. De desinteresse van de spelers straalt er vanaf.Scherrer schreef:Keizer oogt wanhopig, onrustig. Braakt alleen clichés uit. Mijn hemel. Die gaat de kerst niet halen.
Hou toch op!!! Noem 1 trainer die niet in clichés lult.
Het was ruk maar laten we wel de juiste mensen aanwijzen waarom het ruk was.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
En jij doet dat??
We kunnen wel net doen alsof het niet uitmaakt wie er voor de groep staat, maar sinds Bosz De Boer heeft opgevolgd weten we wel beter.
We kunnen wel net doen alsof het niet uitmaakt wie er voor de groep staat, maar sinds Bosz De Boer heeft opgevolgd weten we wel beter.
Is dat zo???Jöhnk schreef:En jij doet dat??
Rond deze tijd stond Bosz ook nog niet in de EL en had punt verlies in de eredivisie
Het voetbal (5seconden regel) werkte helemaal niet in het begin.
Maar dat vergeten wel gewoon....want die vergelijking komt ons niet uit

Ik zeg niet dat Keizer het godswonder voor Ajax is maar zoals hij wordt bekritiseerd is zwaar overdreven.
Het team is met 25% verzwakt maar 'we' verwachten hetzelfde
Man man man... Waar moet je beginnen. Het was zo afgrijselijk slecht. De achterhoede is niveautje Roda hoor, degene met het briljante plan om Dijks toch nog een derde kans kans te geven moet echt met pek en veren de stad uitgejaagd worden. De bank is matig bezet, Schone handelt zo traag... kan nog wel even door gaan hoor.
Overmars en dat hele achter TH moet echt eens een schop onder zijn hol krijgen. Niet doorselecteren op de juiste posities, geen nieuwe verse versterkingen, een rookie trainer aanstellen enz enz enz. En nu, terwijl met vorig jaar mei al wist dat dit de belangrijkere weken van het seizoen zijn komen met dat er nog wel wat bij komt. Prutsers zijn het, amateurs van de bovenste plank.
Overmars en dat hele achter TH moet echt eens een schop onder zijn hol krijgen. Niet doorselecteren op de juiste posities, geen nieuwe verse versterkingen, een rookie trainer aanstellen enz enz enz. En nu, terwijl met vorig jaar mei al wist dat dit de belangrijkere weken van het seizoen zijn komen met dat er nog wel wat bij komt. Prutsers zijn het, amateurs van de bovenste plank.
Precies daar ligt het hele verhaal.columbus schreef:Man man man... Waar moet je beginnen. Het was zo afgrijselijk slecht. De achterhoede is niveautje Roda hoor, degene met het briljante plan om Dijks toch nog een derde kans kans te geven moet echt met pek en veren de stad uitgejaagd worden. De bank is matig bezet, Schone handelt zo traag... kan nog wel even door gaan hoor.
Zo'n rookie trainer kan best werken maar dan moet je hem wel bouwmaterialen geven in de vorm van een selectie
Dit is geen selectie maar een veredeld jeugdteam en jeugdteams hebben niks in de EL te zoeken
Mano schreef:Is dat zo???Jöhnk schreef:En jij doet dat??
Rond deze tijd stond Bosz ook nog niet in de EL en had punt verlies in de eredivisie
Maar dat vergeten wel gewoon....want die vergelijking komt ons niet uit![]()
Omdat die vergelijking nergens op slaat. Bosz erfde een sportief failliet elftal waar alle voetbal, creativiteit en plezier uit was geramd.
Ik verwacht trouwens helemaal niet dat ze opnieuw de EL finale halen.
Erft Keizer een top team dan?Jöhnk schreef:Mano schreef:Is dat zo???Jöhnk schreef:En jij doet dat??
Maar dat vergeten wel gewoon....want die vergelijking komt ons niet uit![]()
Omdat die vergelijking nergens op slaat. Bosz erfde een sportief failliet elftal waar alle voetbal, creativiteit en plezier uit was geramd.
Ik verwacht trouwens helemaal niet dat ze opnieuw de EL finale halen.
Sanchez weg, Klaassen weg (belangrijkste man) Traore weg en wat bankspelers weg. Die beter zijn dan Veltman en Dijks. Voor de rest heeft hij een compleet jeugdteam op de bank. Zit geen één kerel van boven de 19 of met meer dan 10wedstrijden in Ajax 1.
Dit vind jij serieus een goed elftal???
Het beetje kracht (Sanchez) ervaring (Klaassen) en vernuft (Traore) is hem ontnomen.
En de beoogde opvolgers in de verdediging hebben de benen al genomen.
Plezier is trouwens heel vergankelijk. 2x verliezen en alle plezier is al met 70% afgenomen. Puur door de druk.
Succes geeft plezier.
En Keizer erft een leeggekochte selectie.
- Giacomo Puccini
Alles was bar slecht vanavond. Het gemis van de sterkhouders en leider met de visie is pijnlijk zichtbaar Het wordt een hell of a job om dit nog op de rit te krijgen, met dank aan 2 maanden wanbeleid. Een ervaren trainer en jongens met gif zoals Sanchez, Klaassen en Tete had je er nu bij moeten hebben. Maar wij doen het met fucking aanvoerder (!!!) Joelle Veltmeisje. Ik schaam me kapot iedere keer dat ik dat kutje voor de camera haar verhaal zie doen (niet vrouwonvriendelijk bedoeld). Dat is toch alles wat niet een aanvoerder is, of zie ik het nou zo verkeerd? Zet Schöne daar dan neer, matige voetballer maar wel iemand met de juiste uitstraling. Of had Sanchez aanvoerder gemaakt, had hij zijn team dan ook in de steek gelaten?
Ajax!
Dat zeiden ze ook over Bosz, Wouter. Vorig jaar vertrokken Cillessen en Milik. Bosz paste Dolberg en Onana in.
Sanchez was er nog gewoon bij tegen Nice. Toen Keizer kansloos hoge ballen ging pompen.
Sanchez was er nog gewoon bij tegen Nice. Toen Keizer kansloos hoge ballen ging pompen.
-
- AT Toto winner 15/16
We speelden tegen fucking Heracles en Rosenborg.Mano schreef:
Ik zeg niet dat Keizer het godswonder voor Ajax is maar zoals hij wordt bekritiseerd is zwaar overdreven.
Het team is met 25% verzwakt maar 'we' verwachten hetzelfde
Laatst gewijzigd door brigade zuid op do aug 17, 2017 10:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bosz kreeg wel even Ziyech op de valreep. Onana bleek niet onder te doen voor Cillessen en Sanchez was een schot in de roos. Dan heb je ook wel een beetje mazzel als trainer.Jöhnk schreef:Dat zeiden ze ook over Bosz, Wouter. Vorig jaar vertrokken Cillessen en Milik. Bosz paste Dolberg en Onana in.
Ik denk ook wel dat Bosz een veel betere trainer is dan Keizer, maar hoe dat technisch hart erop los prutst is toch ongelooflijk? Waarom zou Ajax niet een goede verdediger en een behoorlijke middenvelder halen? Geld genoeg toch?