Zwaar overdreven. Spelen ook tegen een goede ploeg. Eerste 20 min was het slecht en na 70 min leek het conditioneel op.wimpey schreef:Veel betere ploeg door. Ik zag geen tactiek en bij Overmars geen beleid. Het is een zootje bij Ajax. Wederom.
Ajax - OGC Nice 02-08-2017
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - OGC Nice 02-08-2017
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Plan B.
Op zijn Hollands hoge ballen pompen is zo kansloos...

Prima kopper anders onze keeper...
Boontje komt om zijn loontje.
Vervelende man, die Bosz. Met Keizer vindt Bergkamp het veel gezelliger.
Vervelende man, die Bosz. Met Keizer vindt Bergkamp het veel gezelliger.

-
- AT Toto winner 10/11
Hahaha ja Keizer had een grote mond over plan B, maar dat blijkt dus niets meer te zijn dan van achter de middenlijn (!!!) de bal erin pompen. Probeer het dan in ieder geval nog vanaf halverwege de helft van de tegenstander. Dit is zo ontzettend kansloos.Jöhnk schreef:Plan B.![]()
Laatst gewijzigd door Scherrer op wo aug 02, 2017 9:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Younes en Schone kan op dit niveau niet. Vorige week niet, vandaag niet, volgende week niet. Overmars heeft weer verzuimd de selectie tijdig op orde te brengen. En Keizer lijkt me tactisch geen groot licht. Zijn middenveld wordt grotendeels overlopen, maar niettemin laat hij Younes staan i.p.v. een middenvelder in te brengen. Ik las dat ie een plan B en C heeft. Na uitschakeling VCL maar eens gaan sleutelen aan plan A dan. Dit Ajax gaat ook nationaal legio tegengoals vangen zo.Ajaciedjuh schreef: Zwaar overdreven. Spelen ook tegen een goede ploeg. Eerste 20 min was het slecht en na 70 min leek het conditioneel op.
Ter verdediging van Keizer: wie kan ie brengen?

Dus Huntelaar is hiervoor gehaald???
-
Kan ie wat anders dan?Javiskamp schreef:Dus Huntelaar is hiervoor gehaald???
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Kutzooi en toch wel onverdiend. Sluit niet dat een speler als Sanchez en in iets mindere mate Dolberg nu alsnog weggaan.
- Ajaciedjuh
Yep, voor Sánchez ben ik ook bang.brigade zuid schreef:Kutzooi en toch wel onverdiend. Sluit niet dat een speler als Sanchez en in iets mindere mate Dolberg nu alsnog weggaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het was natuurlijk alleen maar kommer en kwel. Twee mooie goals, Ajax had Nice een half uur (of zo) behoorijk schaak, alleen gaan ze nat op dat veel te risicovol verdedigen en het totaal in elkaar stuiken in de laatste 20 minuten. Jonge, onervaren ploeg, nog maatje te klein voor dit niveau, maar wel met lichtpuntjes.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Weet ik niet... maar hiervoor heb he hem ook niet nodig.. dat zal niks opleverenGangstaRiB schreef:Kan ie wat anders dan?Javiskamp schreef:Dus Huntelaar is hiervoor gehaald???
-
- AT Toto winner 15/16
Dit is nu de zoveelste keer dat we achter de muziek aanlopen. Kut Overmars.columbus schreef:Mwoah, Ajax heeft toch geen moer te zoeken in de CL. Ajax heeft de pijnpunten van vorig seizoen niet opgelost. En de bank is uitgedund. Overmars moet een schop onder zijn reet krijgen. Je moet je selectie op orde hebben wanneer dit soort wedstrijden gespeeld moeten worden.
- Giacomo Puccini
Kluivert eraf was een slechte wissel, de organisatie was meteen weg met een snelle tegengoal als gevolg. Er was geen enkele aanleiding voor, want Kluivert was de gevaarlijkste aanvaller. Blunder van Keizer dus. Neres voor Younes was veel logischer geweest. Verder gaven de usual liabilities, Schöne en Veltman vandaag de doorslag. Deze spelers hebben op dit niveau niets te zoeken.
Ajax!
Ik vraag me af of die paar vlagen aardig spel tijdens de laatste wedstrijden nog een restant zijn van het spel van vorig jaar of dat dat iets is waar Keizer al zijn stempel op heeft gedrukt en wat elke wedstrijd iets meer naar voren gaat komen.
Buiten die vlagen vind ik het niet veel in ieder geval.
Buiten die vlagen vind ik het niet veel in ieder geval.
Wat denk je, Arthur? 

Ik neig er naar om keizer hier verantwoordelijk voor te houden, na 60 minuten had hij echt schone en younes moeten wisselen.. of iig na die 2-1
ook donnie zat er behoorlijk doorheen , middenveld stond veel te ver naar voren. Het werd niet meer dichtgelopen. bij die 2-1 moet je gewoon de ruimtes dichtgooien.. nice mist de finesse om in de kleine ruimte te spelen.
Je zou zelfs dijks op linksback kunnen zetten en de ligt op 6 voor schone.
Verder hadden we de buitenspelers kluivert en youness sneller kunnen wisselen voor de jong en neres.
middenveld dichtzetten en uitspelen.
oliedom dit. kan er niet over uit
ook donnie zat er behoorlijk doorheen , middenveld stond veel te ver naar voren. Het werd niet meer dichtgelopen. bij die 2-1 moet je gewoon de ruimtes dichtgooien.. nice mist de finesse om in de kleine ruimte te spelen.
Je zou zelfs dijks op linksback kunnen zetten en de ligt op 6 voor schone.
Verder hadden we de buitenspelers kluivert en youness sneller kunnen wisselen voor de jong en neres.
middenveld dichtzetten en uitspelen.
oliedom dit. kan er niet over uit
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik wordt nog niet echt vrolijk van dit elftal en zijn trainer.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Mijn teleurstelling heeft nu al plaatsgemaakt voor zorgen.
Gaan Sanchez en/of Dolberg nu alsnog weg?
Wat als we ook niet door de laatste voorronde van de Euroleague komen? Onze talenten hebben deze wedstrijden absoluut nodig, niet plaatsen is eigenlijk geen optie.
Gaan Sanchez en/of Dolberg nu alsnog weg?
Wat als we ook niet door de laatste voorronde van de Euroleague komen? Onze talenten hebben deze wedstrijden absoluut nodig, niet plaatsen is eigenlijk geen optie.
-
Net terug uit de Arena. Voelt katerig en onnodig. Mijn gevoel nu is dat ik Keizer de wissel Kluivert - De Jong kwalijk neem. Niet alleen was Kluivert verreweg de beste aanvaller (Younes speelde als een dweil en van Dolberg merkte ik nauwelijks dat hij meedeed), maar je merkte gewoon dat bij Ajax daardoor even de organisatie weg was - wie gaat rechtsbuiten spelen?- en dat Nice daar direct van profiteerde. Hoeveel seconden zaten er nou heel tussen de wissel en de 2-2?
Tja, elke minuut na de 2 -1 kreeg je het gevoel dat het meer en meer uit je vingers aan het glippen was.Het werden ook steeds meer eilandjes.Klein beetje meer elftal en je loopt uit naar 3 - 1.Maar nee, allemaal voor eigen succes.
Blij met de punten ...
Ik snapte de wissel ook niet. Maar de organisatie zoek? Het is niet dat de linksback scoorde of betrokken was bij de goal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Net terug uit de Arena. Voelt katerig en onnodig. Mijn gevoel nu is dat ik Keizer de wissel Kluivert - De Jong kwalijk neem. Niet alleen was Kluivert verreweg de beste aanvaller (Younes speelde als een dweil en van Dolberg merkte ik nauwelijks dat hij meedeed), maar je merkte gewoon dat bij Ajax daardoor even de organisatie weg was - wie gaat rechtsbuiten spelen?- en dat Nice daar direct van profiteerde. Hoeveel seconden zaten er nou heel tussen de wissel en de 2-2?
Hij had al veel eerder Frenkie moeten brengen. *************************************************** (Edit Marillion: Ongepaste opmerking weggehaald, doe even normaal a.u.b.)
IK GELOOF!!!!!!
Er werd gesjokt over het veld na 60 minuten. Dat je defensief druk op de bal kan zetten maar met een joggingpasje achter een speler aan loopt. 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Zie nu de 2-2...bizar. Waarom wisselen ze bij Ajax nooit op tijd?
IK GELOOF!!!!!!
Ach, je moet maar denken: als Ajax de volgende ronde een beetje zijn best doet, zijn ze daarna misschien wel net zo ver als Vitesse.