FC Barcelona - Ajax 21-10-2014
Moderator: mods
Re: FC Barcelona - Ajax 21-10-2014
Ondertussen staat het bij Schalke-Sporting 3-3. Spannende wedstrijd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En 1-7 bij AS Roma - Bayern
Dan komen we er nog redelijk vanaf...

Van die scheids mogen ze haggis maken.
Lekkere vrije trap, Lasse.
Lekkere vrije trap, Lasse.

BATE was ook lekker bezig, zag ik.Benji schreef:En 1-7 bij AS Roma - Bayern![]()
BATE, Roma, Ajax is óók CL.

Zeer vernederend. We zijn inderdaad een tussendoortje. Een opwarmertje voor de Classico.wimpey schreef: Nu Iniesta er ook nog af. Om het demasqué compleet te maken.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Zimling sturen we gewoon terug naar de bank in Duitsland, die is zelfs het shirt van de amateurs niet waard.wimpey schreef:Jairo wint duels, gaat duels aan en durft door te dekken. Een verademing. A.s. zaterdag op 6 a.u.b.
Kishna en Zimling lekker naar Ajax zaterdag.
Kishna blijf ik op hopen, de Boer moet hem gewoon lekker zijn gang laten gaan...
- Ajaciedjuh
Riedewald
Andersen is ook beter in de wedstrijd gekomen.
Raar idd dat Klaassen niet vanaf rechts speelt.

Andersen is ook beter in de wedstrijd gekomen.
Raar idd dat Klaassen niet vanaf rechts speelt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
FC Barcelona - Ajax 21-10-2014
Wederom dubbele post
Laatst gewijzigd door columbus op di okt 21, 2014 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedacht me net dat wanneer barca komend weekend niet tegen real had moeten spelen er nu ook een dergelijke stand op het scorebord had kunnen staan...Benji schreef:En 1-7 bij AS Roma - Bayern![]()
Als je dat zo ziet heb je naar mijn idee weinig idee van de internationale verhoudingen momenteel.Zuidema schreef:Zeer vernederend. We zijn inderdaad een tussendoortje. Een opwarmertje voor de Classico.wimpey schreef: Nu Iniesta er ook nog af. Om het demasqué compleet te maken.
Dat moet dan geel zijn.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
De desinteresse straalt er vanaf. Als je zelfs Dani Alves (zie WK) niet voorbij komt... Zonder bal doet ie hoegenaamd niets. Kun je niet mee aankomen in zo'n wedstrijd.columbus schreef: Kishna blijf ik op hopen, de Boer moet hem gewoon lekker zijn gang laten gaan...
Riedewald valt prima in. Een verbindingsspeler. Een verademing t.o.v. Zimling en Serero.
- Giacomo Puccini
Yup. Wil je ooit nog eens vooruit dan moet je spelers als Cilessen, Klaassen en Van Rhijn eens een keer vasthouden komende zomer, hoe aantrekkelijk het bod ook kan zijn. Roep ik al jaren. Een Suarez is op een gegeven moment niet meer tegen te houden maar het niveau eronder moet Ajax langer aan zich proberen te binden, anders ben je sportief ten dode opgeschreven en heeft je hele zogenaamde filosofie geen enkel nut.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik weet niet of ik het nu hier op het forum of ergens anders las, maar ik nam kennis van de opmerking dat van het kampioensteam van mei 2011 in het huidige Ajax niemand meer speelt. Zet dat eens af tegen het Barca uit 2011 en hoeveel er daarvan nu nog spelen.
Het toont volgens mij ook aan de dat filosofie van Cruijff, die ik in essentie best goed vind klinken, eenvoudigweg niet werkt. We houden onze spelers nooit langer dan een jaar of drie vast. Gevolg: steeds weer debutanten in de CL, die moeten wennen aan het niveau en de ambiance. Tegen de tijd dat ze ermee zouden kunnen omgaan vertrekken ze. Zo ontwikkelt Ajax zich nooit tot Europese subtop, laat staan top.
Ajax!
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Riedewald wederom 

Milik, Riedewald en AEG. Die gasten gáán er tenminste voor!Ajaciedjuh schreef:![]()
Nu om de vernedering compleet te maken nog even de 2-2 erin leggen 

En eigenlijk niet eens onterecht als je naar het laatste kwartier kijkt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
En waarom is dit nu dan wel geel?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Milik werkt zich de sokken uit de schoenen. Domme actie van Jairo nu.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat zeg ik. Prima tweede helft.
Jairo volgende keer starten. Milik idem. Werken moet beloond worden.
Jairo volgende keer starten. Milik idem. Werken moet beloond worden.