Daarnaast werden de backs afgeschermd, zodat alleen crossballen gegeven konden worden.
Verliezen bij NAC en het kan zomaar weg zijn.

Moderator: mods
Op zich vond ik de eerste helft qua controlend werk, opbouw en aansluiting vanuit de verdediging en middenveld nog wel behoorlijk. Het mocht allemaal wel wat fanatieker, maar echt slecht vond ik het ook niet. De aanval viel me toen zoals bijna gebruikelijk wel weer flink tegen qua acties, inventiviteit, creativiteit en technisch vermogen. Er moet wel verdomde veel uit de verdediging en het middenveld komen. Incidenteel een grappige harlem globetrotterachtige combinatie, zonder veel efficienciency en effectiviteit, dat was het wel wat de heren aanvallers betreft. Soms is het eigenlijk best wel triest om te zien hoe weinig er door de huidige aanvallers voorin wordt klaargemaakt. Vooral voor een club als Ajax een kwalijke zaak.999 schreef:Tempoloos, inspiratieloos, egoistisch, nonchalant, slappehap.Alleen als AJAX op het voetbalveld weinig obstakels tegenkomt van de tegenstander is het in staat om een redelijke pot voetbal te brengen ..
Kennelijk zag FdB het zwerk uiteindelijk ook wel drijven. Gezien zijn gebruikelijke fanatisme kon hij van woede misschien wel de complete Arena verbouwen, maar uiteindelijk resteerde alleen een machteloze berusting.En De Boer stond er bij en keek er naar ...
Haha, zelden een door Ajax ingehuurde artiest zo snoehard weggefloten zien worden.Jinne schreef:Is de persoon die die act in de rust heeft toegelaten ontslagen?
En vreemde en te late wissels.Boerrigter, terwijl er geen meter vrije ruimte was voor zijn " Bal er langs en hollen maar " aktie, en Hoessen .. wat was het de 90ste Minuut of zo ?.Zuidema schreef: Kennelijk zag FdB het zwerk uiteindelijk ook wel drijven. Gezien zijn gebruikelijke fanatisme kon hij van woede misschien wel de complete Arena verbouwen, maar uiteindelijk resteerde alleen een machteloze berusting.
Mogelijk nadeel is dat tegenstanders gezien hebben hoe onmachtig dit AJAX is is als je vanaf je eigen helft de kat uit de boom kijkt en AJAX lekker laat aanmodderen.Mogelijk voordeel bij dit gelijk spel: de heren zijn hopelijk weer helemaal terug op aarde. Ook Ajax zal elke pot vanuit de tenen moeten spelen, willen ze resultaat halen. Een beetje plichtmatig de taken uitvoeren en daarmee verwachten dat je toch wel een goed resultaat haalt is voor dit Ajax niet weggelegd. Voor welke ploeg eigenlijk wel?
Over Siggy zijn we het eens. Het tactische antwoord van De Boer was ook niet aanwezig. In de 2de helft waren alle afvallende ballen voor Heerenveen, ze kregen alle vrijheid op het middenveld. Ajax stond alleen maar met de laatste 4 achterin terwijl de rest vóór de bal liep. Tel daarbij op dat Blind en Van Rhijn hun directe tegenstanders absoluut niet de baas waren en na 60 minuten vond ik al dat we voor een gelijkspel moesten tekeken. Het zat er niet in.Kilroy schreef:De spits Siggy had al na een half uur gewisseld moeten worden. Hoe kun je in vredesnaam met een spits spelen die geen bal aan kan nemen. Ze springen allemaal 5 mijl van zijn voeten af. Speel het maar eens af en zie hoeveel kansen hij om zeep brengt. Ik heb altijd de Boer een (zacht gezegd) "middelmatige" coach gevonden en het lijkt erop dat zijn ego geen verbetering toelaat.
Waar is hooligan Wesley als je hem nodig hebt?Thijs schreef:Haha, zelden een door Ajax ingehuurde artiest zo snoehard weggefloten zien worden.Jinne schreef:Is de persoon die die act in de rust heeft toegelaten ontslagen?![]()
Dat was idd een miskleun van diegene die dit erdoor heeft gedrukt. Sowieso een boutnummer trouwens, ja.
Feyenoord komt toch ook op drie punten als het wint? Gelijkspel in Rotterdam zou ideaal zijn.Ajaciedjuh schreef:Dat is nog eens met een klotegevoel wakker worden. Hopelijk winnen Vitesse en psv niet, dit weekend, dan valt de schade nog mee.