FC Utrecht - Ajax 23-10-2012

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: FC Utrecht - Ajax 23-10-2012

Bericht door Mr. Ajax » di dec 25, 2012 3:59 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: Maar ik vind het puntverlies toch een logisch gevolg van het spel van de laatste weken.
Ben je een oudejaarsconferènce aan het schrijven in Feyenoord-shirt?
Ajaciedjuh schreef:Prima middenvelder die Siem. Waardering vd meesten, komt waarschijnlijk pas als hij weg is.
+ 1. Groeit steeds meer uit tot beste speler van de eredivisie.

+14!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: FC Utrecht - Ajax 23-10-2012

Bericht door Cruijff » di dec 25, 2012 11:35 am

Ik schakelde zondag pas na 28 minuten in omdat ik daarvoor nog in de kerk zat :hypocrite.gif: en toen zag ik Ajax een paar kansen op rij creëren om vervolgens een lyrische Arnold Bruggink in de rust te horen. Echter de gehele 2e helft en ook het deel van de 1e helft dat ik zag heb ik me zitten ergeren aan de verkeerde keuzes die spelers maakten. Boerrigter, Fischer en Eriksen kozen keer op keer voor de verkeerde oplossing wanneer ze in de buurt van de zestien kwamen of raakten in een eerder stadium al simpel de bal kwijt.

De laatste 20 minuten had ik geen moment het gevoel dat Ajax die winnende even zou gaan maken, nee eerlijk gezegd werd ik helemaal niet vrolijk van wat ik voorgeschoteld kreeg.
wimpey schreef:
999 schreef: Pardon, puzzelen ?.Wat valt er nu te puzzelen als je met een vast aanspeelpunt wil gaan voetballen ?.Nee, de Boer wilde weer iets nieuws uitproberen.En net als met Janssen vorig seizoen heeft dat punten gekost.Onnodige punten volgens mij ...
Vast aanspeelpunt was vorig seizoen De Jong. En nu, surprise surprise, ook De Jong. Dus die vat ik niet...

Elftal van nu is op een plek of 5 à 6 gewijzigd t.o.v. vorig seizoen. Logisch dat het effe duurt voordat een ploeg er weer staat. Alleen wordt dat niet geaccepteerd door menig AT-er.

In mei kunnen we de 32e gaan vieren. Ajax heeft het beste elftal en kan het makkelijkst wegvallende spelers vervangen. Dat zal ook dit seizoen weer de doorslag in ons voordeel geven.
Met die verwachting ga ik mee. :biggthumpup.gif: Een jongen als Joël Veltman kwam in Groningen betrouwbaar over, maar ik was vooral onder de indruk van zijn invalbeurt tegen PSV. Bij een 2-1 stand kon Alderweireld opeens niet meer verder. Veltman moest koud het veld in en ik heb hem op geen enkele fout kunnen betrappen. In dat opzicht steekt het bij Ajax goed in elkaar. Wij zijn als team meer waard dan PSV en Twente.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: FC Utrecht - Ajax 23-10-2012

Bericht door Toppie » do dec 27, 2012 10:36 am

We missen toch een echte spits, maar zonder spits werden we 2 jaar achter elkaar kampioen
Maar we hebben nu al 7 gelijke spelen veels teveel met een goede spits was dat punten totaal hoger, omdat de concurentie punten laat liggen en we hebben een jeugd elftal

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: FC Utrecht - Ajax 23-10-2012

Bericht door Lionel » do dec 27, 2012 10:40 am

wimpey schreef:
999 schreef: Pardon, puzzelen ?.Wat valt er nu te puzzelen als je met een vast aanspeelpunt wil gaan voetballen ?.Nee, de Boer wilde weer iets nieuws uitproberen.En net als met Janssen vorig seizoen heeft dat punten gekost.Onnodige punten volgens mij ...
Vast aanspeelpunt was vorig seizoen De Jong. En nu, surprise surprise, ook De Jong. Dus die vat ik niet...

Elftal van nu is op een plek of 5 à 6 gewijzigd t.o.v. vorig seizoen. Logisch dat het effe duurt voordat een ploeg er weer staat. Alleen wordt dat niet geaccepteerd door menig AT-er.

In mei kunnen we de 32e gaan vieren. Ajax heeft het beste elftal en kan het makkelijkst wegvallende spelers vervangen. Dat zal ook dit seizoen weer de doorslag in ons voordeel geven.
Ik snap wel wat 999 bedoelt. Frankie houdt soms net iets te lang vast aan iets wat niet werkt. Vorig jaar Theo, dit jaar met een inzakkende spits. Maar het duurt altijd eventjes inderdaad voordat je het vertrek van zoveel goede spelers opvangt.

Ajax wordt kampioen. Heb het vanaf het begin al geroepen en ik blijf erbij. We hebben ook gewoon de beste spelers. Daarbij ontwikkelen spelers zich bij Ajax het beste. Niet de kwaliteit van de spelers aan het begin van het seizoen is van belang, maar de kwaliteit van de spelers tijdens het seizoen.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie