Ajax - De Graafschap 15-04-2012 14.30 uur
Moderator: mods
Re: Ajax - De Graafschap 15-04-2012 14.30 uur
Nee, de mannen hebben er niet bijster veel zin in.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Kijk, dat je wil laten zien dat je als AJAX oppermachtig bent t.o.v. De Graafschap, dat mag .. Maar bijna niet een kans gecreerd in de tweede helft .. Persoonlijk vind ik dit een aanfluiting ..
Blij met de punten ...
Drie punten. Maar wat een slaapverwekkende pot.
15 mei 2011.
- Ajaciedjuh
Belachelijk dat er geen tijd bijgetrokken wordt. Niet dat het uitmaakt, maar goed. Regels hanteren 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
3 punten dichter bij het doel, geen krachten verspild, geen kaarten en blessures.
Samenvatting 2e helft: .
Samenvatting 2e helft: .
Je hebt ook altijd wat te zeuren. Drie punten dichter bij het doel. Wees blij.999 schreef:Kijk, dat je wil laten zien dat je als AJAX oppermachtig bent t.o.v. De Graafschap, dat mag .. Maar bijna niet een kans gecreerd in de tweede helft .. Persoonlijk vind ik dit een aanfluiting ..

- InnerHarbour
D_skilled schreef:Je hebt ook altijd wat te zeuren. Drie punten dichter bij het doel. Wees blij.999 schreef:Kijk, dat je wil laten zien dat je als AJAX oppermachtig bent t.o.v. De Graafschap, dat mag .. Maar bijna niet een kans gecreerd in de tweede helft .. Persoonlijk vind ik dit een aanfluiting ..

Links is Voetske, zijn broer zit rechts.

YNWA
Pfff, wat een slappe zooi zeg. een beetje je best doen voor het publiek mag wel. Of misschien omdat je het leuk vind om te voetballen. Het leek fucking PSV wel.
I think I lost my fucking headache
Ben blij met Psv ..D_skilled schreef:Je hebt ook altijd wat te zeuren. Drie punten dichter bij het doel. Wees blij.999 schreef:Kijk, dat je wil laten zien dat je als AJAX oppermachtig bent t.o.v. De Graafschap, dat mag .. Maar bijna niet een kans gecreerd in de tweede helft .. Persoonlijk vind ik dit een aanfluiting ..
Blij met de punten ...
Die tweede helft was een kampioenskandidaat ONWAARDIG! Schandalige vertooning, net zoals de Boer's substitutie beleid. Blind deed het verdedigend beter dan voorheen. Dat was een plus. Aisatti vooral in de eerste heldt prima. Een van de weinige Ajaxieden die over een behoorlijke techniek beschikt, en niet bang is zijn mannetje te staan. Dat had ik vroeger niet verwacht.
vdWiel liet in de eerste helft weer eens zien hoe gemakkelijk hij tot een ongeconcentreerde en slordige conditie kan worden verleidt. Geef mij van Rhijn maar. Veel meer betrouwbaar en zelfs af en toe tot een goede voorzet in staat.
Siggy moet zo nodig wedstrijd ritme op doen? de Boer laat hem dat de laatste tien minuten rond dolen terwijl de rest al mentaal onder de shower staat? Aisatti er uit en Imbicilio er in? Ja dat heet tactiesch denken. My ass!
3/4 van de eerste helft was goed, de rest was een aanfluiting.
vdWiel liet in de eerste helft weer eens zien hoe gemakkelijk hij tot een ongeconcentreerde en slordige conditie kan worden verleidt. Geef mij van Rhijn maar. Veel meer betrouwbaar en zelfs af en toe tot een goede voorzet in staat.
Siggy moet zo nodig wedstrijd ritme op doen? de Boer laat hem dat de laatste tien minuten rond dolen terwijl de rest al mentaal onder de shower staat? Aisatti er uit en Imbicilio er in? Ja dat heet tactiesch denken. My ass!
3/4 van de eerste helft was goed, de rest was een aanfluiting.
Hee makker, er zeuren er nog meer ...D_skilled schreef:Je hebt ook altijd wat te zeuren. Drie punten dichter bij het doel. Wees blij.999 schreef:Kijk, dat je wil laten zien dat je als AJAX oppermachtig bent t.o.v. De Graafschap, dat mag .. Maar bijna niet een kans gecreerd in de tweede helft .. Persoonlijk vind ik dit een aanfluiting ..
Blij met de punten ...
Ajax wordt kampioen omdat de rest het niet wordt.
- Ajaciedjuh
We doen er nog eentje: Ajax wordt kampioen omdat het na 34 wedstrijden bovenaan staat.Feest schreef:Ajax wordt kampioen omdat de rest het niet wordt.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Kreeg net een telefoontje van een vriend en Feyenoorder: Feyenoord is dit weekend één doelpunt ingelopen!
Je hoopt op een 9-0, maar tegelijkertijd besef je dat het dan de week erop wel eens 2-2- kan worden. Het voordeel van deze uitslag is dat er volgende week waarschijnlijk een ander Ajax staat.
Wie had dat een paar maanden geleden gedacht: na 30 wedstrijden bovenaan staan met zes punten voorsprong? (net nog even gecontroleerd)

Je hoopt op een 9-0, maar tegelijkertijd besef je dat het dan de week erop wel eens 2-2- kan worden. Het voordeel van deze uitslag is dat er volgende week waarschijnlijk een ander Ajax staat.
Wie had dat een paar maanden geleden gedacht: na 30 wedstrijden bovenaan staan met zes punten voorsprong? (net nog even gecontroleerd)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Say what? Aissati was erg matig in de eerste helft. Veruit de minste samen met Greg.Kilroy schreef:Aisatti vooral in de eerste heldt prima. Een van de weinige Ajaxieden die over een behoorlijke techniek beschikt, en niet bang is zijn mannetje te staan. Dat had ik vroeger niet verwacht.
Feyenoord wordt 2e. Verwacht ik.Feest schreef:Ik, Demo.
Nee. Die verliezen al in Den Haag.
Welnee. Sex Rimmers wil komend seizoen VCL spelen.Feest schreef:Nee. Die verliezen al in Den Haag.
12.30, trap game. Den Haag ligt Feyenoord niet. Makkie voor Den Haag.
Twente geeft Ajax trouwens nog wel een pak rammel.
Twente geeft Ajax trouwens nog wel een pak rammel.
-
Bewijs.Feest schreef:Ik, Demo.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
ADO is pet. Feyenoord wint die pot.Feest schreef:12.30, trap game. Den Haag ligt Feyenoord niet. Makkie voor Den Haag.
Welnee, Douglas en Bengtsson geven er minimaal 2 weg.Twente geeft Ajax trouwens nog wel een pak rammel.
Onze a.s. tegenstanders zijn trouwens in bloedvorm:
Twente onder McC weten we. Groningen bakt er in deze seizoenshelft niets van en VVV verloor de 6e op rij.
Twente onder McC weten we. Groningen bakt er in deze seizoenshelft niets van en VVV verloor de 6e op rij.
- Ajaciedjuh
Als Ajax als vandaag speelt kunnen ze verliezen, maar als ze de mentaliteit als tegen psv en Heerenveen hebben, dan geef ik Ajax een goede kans.