NEC - Ajax 27-11-2011
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: NEC - Ajax 27-11-2011
Die Driessen is ook niet wijs. Die gozer denkt telkens dat NEC de betere ploeg is.
Leo = DSkilled.
Het zit Ajax mee en NEC tegen in de situaties voor het doel, aldus Driessen.Peter schreef:Die Driessen is ook niet wijs. Die gozer denkt telkens dat NEC de betere ploeg is.
+Een ...Peter schreef:Die Driessen is ook niet wijs. Die gozer denkt telkens dat NEC de betere ploeg is.
Blij met de punten ...
En nu gaat ie al de blessures van Nec opnoemen als excuus ..
Blij met de punten ...
D_skilled's Ajax-haat is wel erg opzichtig vandaag. Ajax speelt best aardig vandaag.Feest schreef:Leo = DSkilled.
Leuk spelertje is die Klaassen trouwens.
- Ajaciedjuh
A1 NEKt Nijmegen. MOTM: Enoh en natuurlijk Klaassen. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Volgend weekend wint jouw club van die van D_skilled trouwens.Feest schreef:Leo = DSkilled.
Liverpool speelt niet tegen PSV.wimpey schreef:Volgend weekend wint jouw club van die van D_skilled trouwens.Feest schreef:Leo = DSkilled.
En Feyenoord is kansloos. Clasie kan niet tegen dynamische nummers 10 spelen.
PSV speelt Feyenoord het rambam.
Heerlijk.
Dag Alex. Weer genoten van je ploegie.

Dag Alex. Weer genoten van je ploegie.
-
Das lekker dan. Ik had Schone in m'n voetbalmanager opstelling staan. (ik moet met een vast budget een selectie van 14 man maken. En die spelers moeten allemaal van verschillende clubs zijn). Schone speelt meestal wel aardig en pikt z'n goaltjes mee. Jammer.Feest schreef:Raakt geen knikker. Hele seizoen al niet. Moet Pastoor niet en vice versa.Peter schreef:Ik snap die wissel trouwens niet helemaal. Is die Schone niet fit ofzo?Feest schreef:Pastoor geefrt Schone weer expres geen handje.
Pleur toch op Mourinho-wannabe.
Maar goed.. on-topic. Na een zware wedstrijd tegen Lyon ging dit toch makkelijker dan verwacht. NEC heeft geen enkele keer indruk gemaakt. Als Ajax zo (geduldig) blijft spelen en niet in paniek raakt, dan kunnen we een mooie serie neerzetten.
Whitey on the moon.
NEC - Ajax 27-11-2011
Kenner!Jöhnk schreef:Zeker.999 schreef:Goede pass Theo ..![]()
Volgens Feest wordt het nu 0-3.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat een negatief kutpubliek bij NEC zeg. Ik zat ook de hele wedstrijd naast een spast van NEC, enorm vervelend. Schreeuwde (stem klonk als een kraai in doodsnood) de hele tijd uit de maat.
Bij elke uittrap van Vermeer ook 'Hoooooooooooooooooooooomo!' Mooi was toen Vermeer z'n tijd nam hij de hele tijd adem moest halen om die 'Hooooooo' te rekken. En naast 'm zat dan nog zo'n mafkees die na elke ademhaling zei 'nog een keer!'
Ging 'ie weer: hooooooooooooooooooooooo. MO!
Nee, vind het geen leuke club. Wel prima ontvangen daar overigens.
Bij elke uittrap van Vermeer ook 'Hoooooooooooooooooooooomo!' Mooi was toen Vermeer z'n tijd nam hij de hele tijd adem moest halen om die 'Hooooooo' te rekken. En naast 'm zat dan nog zo'n mafkees die na elke ademhaling zei 'nog een keer!'

Nee, vind het geen leuke club. Wel prima ontvangen daar overigens.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Die Schöne wilde toch graag naar Feyenoord? Is hij een conflict aan het creëren? Kan hij in de zomer gratis naar Feyenoord.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Met een aflopend contract kan je sowieso overal gratis heen...
Zet je alu-hoedje eens af.
Feyenoord speelt z'n beste wedstrijden tegen de betere ploegen. psv speelt met 10 man, want Wijnaldum zal geen skippybal raken daar. Guidetti zal het Dumb & Dumber daar achterin lastig maken en Bakkal zal revanche op Rutten nemen. Een kolkende Kuip, geintimideerde scheids en Rutten die na afloop weer een jankverhaal mag afsteken.Feest schreef: PSV speelt Feyenoord het rambam.
Let maar op, Feyenoord wint die pot.
-
alu moet je uitleggen, uit Wikipedia:Feest schreef:Met een aflopend contract kan je sowieso overal gratis heen...
Aflopend contract? Je bedoelt dat je dan alleen naar Feyenoord mag? Ik las een paar maanden geleden dat Feyenoord belangstelling had voor Schöne, zo vreemd is die vraag toch niet? Moet ik je opmerking zien in het kader van "haat"?De Arithmetic Logic Unit (ALU) is het centrale onderdeel van de processor van een computer wat de rekenkundige (arithmetic) en logische (logic) bewerkingen uitvoert. Ook wordt hier gekeken op welke geheugenplaats de volgende opdracht van het programma staat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Eens met Thijs... NEC heeft ontzettend vervelend kutpubliek...
Echt alleen maar zeikerds en het is nooit goed. Het is volgens mij echt geen lol om voor NEC te spelen.
Ben zelf ook zo eentje hoor... dat ontken ik niet. Maar ik weet dat het een vervelend trekje van NECers is... dat genuil.
Dit hoor hier niet, maargoed... we hebben het over Schone en Feyenoord. ;)
Echt alleen maar zeikerds en het is nooit goed. Het is volgens mij echt geen lol om voor NEC te spelen.
Ben zelf ook zo eentje hoor... dat ontken ik niet. Maar ik weet dat het een vervelend trekje van NECers is... dat genuil.
Dit hoor hier niet, maargoed... we hebben het over Schone en Feyenoord. ;)
'NEC kan Schöne in januari van de hand doen'
Geplaatst op: 26-11-11 om: 18:02 door:
Lasse Schöne levert NEC mogelijk toch nog wat geld op. De aanvallende middenvelder is in het bezit van een in medio 2012 aflopend contract en zou een transfer kunnen maken naar het Spaanse Osasuna, oud-werkgever van teamgenoot Krisztián Vadócz.
Cadena SER meldt dat scouts van Osasuna de Deense spelmaker bekeken in de wedstrijd tegen Feyenoord (0-1 winst). De 25-jarige Schöne liet een prima indruk achter in De Kuip en zou in staat zijn deze winter naar de Primera Divisón te verkassen.
Schöne vertegenwoordigt sinds de zomer van 2008 de clubkleuren van NEC. De spelmaker, die zijn carrière in eigen land begon bij Lyngby BK en ook voor sc Heerenveen en De Graafschap speede, beleefde zijn hoogtepunt in het eerste seizoen, maar raakte nadien zwaar geblesseerd. Hij werkte tot op heden 120 Eredivisiewedstrijden af voor de Nijmeegse club en liet daarin vijftien keer het net bollen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."