PSV - Ajax 18-09-2011
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: PSV - Ajax 18-09-2011
Bulykin erin zou jammer zijn. Je hebt dan gelijk niets meer achter de hand, en het elftal wordt dan te veel door elkaar gegooid. Wel zuur dat Sulejmani net geblesseerd moet raken nu Ebecilio en Özbiliz niet inzetbaar zijn, hoe verzin je het.
Ben bang dat Ajax gaat verliezen. Tegen FC Twente en Lyon heeft Ajax me niet kunnen overtuigen nog. Daarbij spelen we nu uit, is PSV traditioneel lastig en PSV heeft sterk ingekocht. Het middenveld is normaal gesproken in handen van PSV. Achterin bij PSV is het wel zeer matig, daar moeten kansen liggen voor Ajax. Scoren gaan we sowieso.
Ben bang dat Ajax gaat verliezen. Tegen FC Twente en Lyon heeft Ajax me niet kunnen overtuigen nog. Daarbij spelen we nu uit, is PSV traditioneel lastig en PSV heeft sterk ingekocht. Het middenveld is normaal gesproken in handen van PSV. Achterin bij PSV is het wel zeer matig, daar moeten kansen liggen voor Ajax. Scoren gaan we sowieso.
Ajax!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ga het in een kroeg op de Nieuwmarkt kijken. Succes allemaal!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Lukoki speelt 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ja. Door blessures ontstaan vaak de beste elftallen. Zie Oranje in 88. Als De Boer voor Lukoki kiest dan krijg je 1 op 1 duels op het middenveld en die winnen we niet. Ik voorspel dan ook een zware middag.Jesse schreef:Zou je ook zo spelen als Sulejmani weer fit is?Trab schreef:Dit is mijn opstelling voor morgen:
Vermeer
Wiel-Toby-Jan-Boilesen
---------Anita----------
De Jong------Janssen
--------Eriksen---------
--------Sigi--Boerrigter
- Ajaciedjuh
Lukoki zal ook achter Pieters mee moeten en dat zal met zijn fysiek moeilijk zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Lukoki speelt niet, maar Anita.
De Boer heeft je gehoord, Trab: Anita speelt. Op de radio zeggen ze overigens dat de Jong in de spits speelt en Sig op rechts. Wat denk je er dan van?
Trab schreef:Met deze opstelling gaan we geheid winnen. Daar ben ik van overtuigd. Iedere andere opstelling zal leiden tot een nederlaag. En een dikke ook.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
-------------- Vermeer
Gregory - Toby - Jan - Boilisen
--------------- Anita
- Eriksen -------------- Theo
Kolbeinn --- Siem - Boerrigter
--------------- Anita
HEEEUEUEUJEEEUJJEEEUJJEEEEEHEEUUUEUEUEUEUEUEU!Dubbel schreef:Het Venlo van Noord Brabant. We gaan ze slopen!

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Ajaciedjuh
Humor, dit geeft Ajax twitter zelf
Opstelling: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter.
Geen Anita dus, maar Serero.
Opstelling: Vermeer; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen; De Jong, Janssen, Eriksen; Serero, Sigthórsson, Boerrigter.
Geen Anita dus, maar Serero.
- Ajaciedjuh
Opstelling PSV: Tyton; Manolev, Marcelo, Derijck, Pieters; Wijnaldum, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Mertens.
Uh, zowel PSV als Ajax speelt met de punt naar achteren. Zone dus...Trab schreef:Ja. Door blessures ontstaan vaak de beste elftallen. Zie Oranje in 88. Als De Boer voor Lukoki kiest dan krijg je 1 op 1 duels op het middenveld en die winnen we niet. Ik voorspel dan ook een zware middag.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat is het nou?
Ben in een kerk in Assen. Ga de wedstrijd missen:'(
Ben in een kerk in Assen. Ga de wedstrijd missen:'(
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die opstelling van PSV klopt ook van geen kant. Moet Strootman in z'n uppie het middenveld voorstellen?
Wat Ajax zelf twittert natuurlijk. Logisch ook. De flank openlaten voor Pieters is verre van slim. Dat levert Mertens alleen maar meer speelruimte op.Rishi schreef:Wat is het nou?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat werkt alleen als De Jong ingezakt speelt. Je moet een man meer creeeren op het middenveld.Jesse schreef:De Boer heeft je gehoord, Trab: Anita speelt. Op de radio zeggen ze overigens dat de Jong in de spits speelt en Sig op rechts. Wat denk je er dan van?
Maar Serero laat tot nu toe altijd iedereen lopen. Defensief is het een drama (aan de bal ben ik trouwens ook niet onder de indruk).
Dan had ik toch liever Lukoki gezien.
Dan had ik toch liever Lukoki gezien.
Maar Serero heeft wel dreiging in de diepte. Iets waar Pieters rekening mee moet houden. Bovendien ben je je breedte op rechts helemaal kwijt als je die flank openlaat. Vd Wiel zal weinig mogelijkheden tot opkomen hebben, vermoedelijk.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Lees nu toch Anita i.p.v. Serero
Sig mag dus gaan meelopen met Pieters?
Sig mag dus gaan meelopen met Pieters?
Laatst gewijzigd door Rooie op zo sep 18, 2011 10:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Voor de verandering: Ajax twitter meldt nu dat Anita toch weer speelt ipv Serero. 

Sjjjjt, dat mag je niet zeggen. Serero is de keizer van het een keer raken.Jöhnk schreef:Maar Serero laat tot nu toe altijd iedereen lopen. Defensief is het een drama (aan de bal ben ik trouwens ook niet onder de indruk).

Mis ik trouwens wat: staan Serero én Anita in de basis?

Nee, Anita basis, Serero bank. Siem de Jong zal wel doorschuiven naar de spitspositie en Sig hangend vanaf rechts.wimpey schreef:Sjjjjt, dat mag je niet zeggen. Serero is de keizer van het een keer raken.Jöhnk schreef:Maar Serero laat tot nu toe altijd iedereen lopen. Defensief is het een drama (aan de bal ben ik trouwens ook niet onder de indruk).![]()
- Ajaciedjuh
Nee, het is de opstelling die ik hierboven heb neergezet. Anita speelt. Deze dus:wimpey schreef:Sjjjjt, dat mag je niet zeggen. Serero is de keizer van het een keer raken.Jöhnk schreef:Maar Serero laat tot nu toe altijd iedereen lopen. Defensief is het een drama (aan de bal ben ik trouwens ook niet onder de indruk).![]()
-------------- Vermeer
--------------- Anita
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo sep 18, 2011 10:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmmm, dan ben ik benieuwd naar de invulling. Open rechterkant of Sigthorsson vast?
Rol van Janssen zet ik ook weer vraagtekens bij. Volgens iedereen is linkshalf zijn positie, maar hij zal nu wel veel meer meters moeten maken dan in de punt naar achteren.
Rol van Janssen zet ik ook weer vraagtekens bij. Volgens iedereen is linkshalf zijn positie, maar hij zal nu wel veel meer meters moeten maken dan in de punt naar achteren.