VVV-Venlo - Ajax 21-08-2011
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: VVV-Venlo - Ajax 21-08-2011
Tjah
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat was Blind toch die kinderlijk eenvoudig werd uitgespeeld door Musa, Luuk? 

Nou jongens, inpakken maar, dit gaat 'm niet meer worden.
Ik lach met je mee.999 schreef:
Daley Blind olé olé olé.
- Ajaciedjuh
En toch gaan we nog winnen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En ik vrees dat puntverlies dit seizoen sowieso bloedlink is. Zeker als je dat tegen Vvv doet.Benji schreef:Nou jongens, inpakken maar, dit gaat 'm niet meer worden.

www.ajax.nl:
20 augustus 2011
Blind verwacht behoudend VVV
Ajax reist zaterdag al af naar het zuiden voor het competitieduel op zondag met VVV-Venlo. In het Seacon Stadion De Koel zal de lijstaanvoerder trachten de ongeslagen status voort te zetten. Vorig seizoen zegevierden de Amsterdammers met 0-2 op Limburgse bodem.
In een moeizame wedstrijd brak Mido destijds een half uur voor tijd de ban voor de ploeg van toenmalig trainer Martin Jol. Tevens maakte de inmiddels vertrokken Egyptenaar een einde aan een periode van 340 competitieminuten zonder doelpunt van Ajax-zijde. Amper acht minuten later gooide Miralem Sulejmani de wedstrijd definitief op slot door een combinatie met Mounir El Hamdaoui succesvol af te ronden.
De afgelopen weken was de 21-jarige Blind met succes stand-in voor de geblesseerde Jan Vertonghen. ,,Ik voel me lekker op die positie en ben blij dat het goed gaat”, stelt de jeugdinternational. ,,Maar, ik weet dat Jan de voorkeur krijgt. Dat is ook logisch. Hij is een voorbeeld van wie ik elke keer probeer te leren, maar zolang hij ontbreekt probeer ik hem zo goed mogelijk te vervangen. Ik denk dat dat de laatste wedstrijden wel redelijk is gegaan. Ik ben in elk geval blij dat ik het vertrouwen krijg van de trainer.”
Blind: ,,Ik weet dat Vertonghen de voorkeur krijgt. Dat is ook logisch."
Hoewel Blind vorig seizoen op de bank bleef in De Koel, kan hij zich de karakteristieke gang naar het veld nog goed voor de geest halen. ,,Je gaat daar met een lange trap naar beneden en er staat meestal veel wind. Het heeft wel iets aparts. Maar het gaat om het gras. Als dat maar goed is komen de punten vanzelf. Hopelijk zetten we net zo’n uitslag neer als in de vorige twee wedstrijden (5-1 en 1-4 winst, red).”
Ondanks dat VVV in eigen huis speelt, houdt Blind zondag rekening met een behoudende tegenstander. ,,Ik verwacht dat ze gaan inzakken. We zullen daarom net zo veel geduld moeten hebben als zondag tegen Heerenveen, want kansen krijgen wij altijd. Ook uit tegen VVV.”
VVV-Venlo - Ajax begint zondag om 14.30 uur. Bij de club uit Limburg zijn onder anderen de oud-Ajacieden Dennis Gentenaar, Michael Timisela en Yanic Wildschut actief.
Alle tactische bespiegelingen ten spijt, AJAX speelt gewoon een tempootje of 4 te laag, en gaat daarom veels te veel lopen met de bal ..
Blij met de punten ...
Meen je dat nou? Zeer pijnlijk, kunnen hier zelfs nog tegen een afstraffing tegen f*cking vvv aanlopen...Ajaciedjuh schreef:En toch gaan we nog winnen.
Dit wordt eerder 3-0 dan 2-1.
Frank de Boer faalt tactisch hopeloos.
VDW speelde een goede eerste helft. In helft 2 heeft hij zich aan het niveau van Blind aangepast.999 schreef:Alle tactische bespiegelingen ten spijt, AJAX speelt gewoon een tempootje of 4 te laag, en gaat daarom veels te veel lopen met de bal ..
Ik zie geen elftal dat scherp en geconcentreerd speelt. Ja, VVV.
- Ajaciedjuh
Verdomme Gentenaar
Jezus, weer doet Sigthorsson alles goed, maar die Gentenaar...
Waarom ie nou uitgerekend tegen ons solliciteert voor een plek bij Ajax?
Waarom ie nou uitgerekend tegen ons solliciteert voor een plek bij Ajax?
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo aug 21, 2011 2:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Van der Wiel speelde helemaal geen goede eerste helft.
VVV speelt niet eens goed. Dit is jupiler league hoor. Kun je nagaan hoe slecht Ajax is.
VVV speelt niet eens goed. Dit is jupiler league hoor. Kun je nagaan hoe slecht Ajax is.
Gebrek aan scherpte is altijd een soort van toverspreuk als spelers niet goed spelen.
Vermeer gaat ook niet vrijuit bij dat doelpunt hoor, die hoor je als keeper van Ajax natuurlijk te hebben!
Publiekswissel Blind.
Verzoek aan FdB: geef geen presentjes meer weg voor spelers die het zgn. 'fantastisch' hebben gedaan.
Verzoek aan FdB: geef geen presentjes meer weg voor spelers die het zgn. 'fantastisch' hebben gedaan.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Echt waar ... wie hadden het hier over Blind
die gozer staat werkelijk waar alleen maar LUCHT te verdedigen..
Verder AJAX kan 4x90 min in dit tempo voetballen en nog niet scoren...
Verder de Jong - Eriksen DRAAK
Super Slecht is werkelijk waar onze rechts BACK..
Echt waar Volgende week een ander Middenveld met Theo meer naar voren...
Je mag hopen dat er nog een gelijk spel wordt gehaald daar in Venlo

Verder AJAX kan 4x90 min in dit tempo voetballen en nog niet scoren...
Verder de Jong - Eriksen DRAAK
Super Slecht is werkelijk waar onze rechts BACK..
Echt waar Volgende week een ander Middenveld met Theo meer naar voren...
Je mag hopen dat er nog een gelijk spel wordt gehaald daar in Venlo

Weer op zoek naar een Interim coach..
Eens.WP_LeGeNd schreef:Vermeer gaat ook niet vrijuit bij dat doelpunt hoor, die hoor je als keeper van Ajax natuurlijk te hebben!
- Ajaciedjuh

Theooo... nog even doorzetten...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh
Was btw rood