Ja, tuurlijk.... je verdient tenslotte een miljoen.LucaS schreef:Als ik EH was zou ik het lekker op mijn gemakkie doen

Moderator: mods
Ja, tuurlijk.... je verdient tenslotte een miljoen.LucaS schreef:Als ik EH was zou ik het lekker op mijn gemakkie doen
Wat wil je nou, die kerel uitfluiten en juichen als ie een doodschop krijgt,maar wel verwachten dat ie zich te pletter werkt voor je? BizarAjax Rules schreef:Ja, tuurlijk.... je verdient tenslotte een miljoen.LucaS schreef:Als ik EH was zou ik het lekker op mijn gemakkie doen
Cruijff schreef:De reden dat Ajax in de 2e helft anderhalf tempootje hoger speelt is toch dat Boilesen meer voetbal in huis heeft dan zijn kompanen in de verdediging en misschien wel dan al zijn ploeggenoten (Eriksen uitgezonderd).
Allemaal ingecalculeerd.Cruijff schreef:Tuurlijk speelt die mazzelgoal van Oleguer mee joey. Maar die had ik reeds voorspeld dus dat is een logische component die al mee was genomen in de wiskundige rekensom van deze wedstrijd.
Die titel gaat er dan ook wederom niet komen.joey schreef:Allemaal ingecalculeerd.Cruijff schreef:Tuurlijk speelt die mazzelgoal van Oleguer mee joey. Maar die had ik reeds voorspeld dus dat is een logische component die al mee was genomen in de wiskundige rekensom van deze wedstrijd.![]()
![]()
Maar serieus, dit is (na Den Haag uit) opnieuw een waardeloze wedstrijd van Ajax. Er zit weinig meer in, vind ik. Hier speelt geen ploeg die nog in de titel gelooft.
Ach, voetballers zijn alleen met zichzelf bezig.Khraa schreef:Na de afgelopen week ben ik al lang blij als we 3 punten pakken....
Dit is een ploeg die heel hard moet hopen dat het op de 2e plaats eindigt als PSV in z'n zware programma nog veel punten verprutst. Meer zit er niet in en ze zullen niet boven Twente eindigen die dan naar mijn mening terecht hun titel prologeren.Laudrup schreef:Die titel gaat er dan ook wederom niet komen.joey schreef:Allemaal ingecalculeerd.Cruijff schreef:Tuurlijk speelt die mazzelgoal van Oleguer mee joey. Maar die had ik reeds voorspeld dus dat is een logische component die al mee was genomen in de wiskundige rekensom van deze wedstrijd.![]()
![]()
Maar serieus, dit is (na Den Haag uit) opnieuw een waardeloze wedstrijd van Ajax. Er zit weinig meer in, vind ik. Hier speelt geen ploeg die nog in de titel gelooft.
Want Tyton is een held.. Keepen bij Ajax is een ander verhaal dan bij Roda.Cruijff schreef:Is ook een behoorlijk gevaarlijke brokkenpiloot die Kenneth Vermeer. Het valt me ook op dat als hij speelt er veel meer schoten op het Ajax doel zijn dan wanneer de Steek speelt. Blijkbaar coacht hij zijn verdediging niet, of in ieder geval vrij slecht.
Dan kun je goede reflexen hebben en bijv een penalty uit bij PSV pakken, maar alsnog met 6-2 verliezen... hopelijk haalt Ajax in de zomer Tyton of een andere goede keeper.