Het zegt al genoeg dat we het leuk vinden als er eens strijd wordt geleverd.. Dat hoort altijd. Voor de rest was het een dramatische wedstrijd, waar wederom alles fout ging op voetballend gebied. Leuk dat Sulejmani weer liet zien in 20 minuten meer te kunnen dan alle Ajacieden bij elkaar in 90.Raymon schreef:Lijkt me lastig te bewijzen dat Suarez daadwerkelijk beet. Vooralsnog legt hij gewoon z'n hoofd op Bakkal's schouder :)
Overigens best een leuke wedstrijd. Hoop strijd in ieder geval. Niet echt hoogstaand. Eerste helft Ajax de overhand, de tweede helft PSV. Gelijkspel lijkt me dus het juiste resultaat. Enoh laten passen is levensgevaarlijk. Hoeveel ballen die wel niet bij de tegenstander heeft ingeleverd! Verder Suarez ontzichtbaar en El Ham ook niet aanwezig.
Op naar dinsdag!
Ajax - PSV 20-11-2010
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: Ajax - PSV 20-11-2010
- Weer profiteert Ajax niet van puntverlies van Twente.
- Weer rood, de derde in vijftien wedstrijden.
- Weer geen doelpunten. Ajax scoort één keer in de laatste vier duels.
Overgens, mocht Suarez daadwerkelijk Bakkal hebben gebeten dan spoort ie ook niet helemaal ..
Blij met de punten ...
Dat leek me vrij duidelijk op beeld. Compliment voor Bakkal trouwens die voor de camera er weigerde op in te gaan.999 schreef:Overgens, mocht Suarez daadwerkelijk Bakkal hebben gebeten dan spoort ie ook niet helemaal ..
-
Volgens mij lopen we een punt in op Twente.T82 schreef:- Weer profiteert Ajax niet van puntverlies van Twente.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als je ziet hoe frank en vrij het middenveld van Psv mocht combineren en de vrije man telkens wist te vinden.. zet je aan het denken voor a.s. dinsdagRaymon schreef:Lijkt me lastig te bewijzen dat Suarez daadwerkelijk beet. Vooralsnog legt hij gewoon z'n hoofd op Bakkal's schouder :)
Overigens best een leuke wedstrijd. Hoop strijd in ieder geval. Niet echt hoogstaand. Eerste helft Ajax de overhand, de tweede helft PSV. Gelijkspel lijkt me dus het juiste resultaat. Enoh laten passen is levensgevaarlijk. Hoeveel ballen die wel niet bij de tegenstander heeft ingeleverd! Verder Suarez ontzichtbaar en El Ham ook niet aanwezig.
Op naar dinsdag!

Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
aanvulling :T82 schreef:Helemaal mee eens. Beste -of minst slechte- Ajacied vanavond. Extra gelet op De Zeeuw en dat was echt met afstand de slechtste speler van het veld. Schijndekken, halfzacht duels ingaan, totaal uit positie lopen, kansloze passes. Kortom, een drama. En voor de fans: ja een kwartier voor het einde gaf hij twee een keer een goede bal. Hoezee!WP_LeGeNd schreef:Eindelijk weer een aardige vd wiel gezien... dat was lang geleden!
de Jong
Suarez
Mounir
Weer op zoek naar een Interim coach..
Luis Tyson zal wel 4 wedstrijden krijgen en de klap die Enoh kreeg van Flederius was natuurlijk ook niets. De KNVB moet eens achter z'n oren gaan krabben 1,5 pingel onthouden en weer zo'n kutscheids die de wedstrjd niet in handen heeft
KNVB lOSERS

KNVB lOSERS
- Daily Blind
Van der Wiel deed het aardig de eerste helft. Tweede helft was het weer erg passief. Erg werd niet voor niks in mijn vak hard gelachen toen hij werd verkozen tot Man of the Match. Maarja..T82 schreef:Helemaal mee eens. Beste -of minst slechte- Ajacied vanavond. Extra gelet op De Zeeuw en dat was echt met afstand de slechtste speler van het veld. Schijndekken, halfzacht duels ingaan, totaal uit positie lopen, kansloze passes. Kortom, een drama. En voor de fans: ja een kwartier voor het einde gaf hij twee een keer een goede bal. Hoezee!WP_LeGeNd schreef:Eindelijk weer een aardige vd wiel gezien... dat was lang geleden!
Piep, piep hallooooo........calimeroooooooo.Toppie schreef:Luis Tyson zal wel 4 wedstrijden krijgen en de klap die Enoh kreeg van Flederius was natuurlijk ook niets. De KNVB moet eens achter z'n oren gaan krabben 1,5 pingel onthouden en weer zo'n kutscheids die de wedstrjd niet in handen heeft![]()
KNVB lOSERS

goodfella schreef:Piep, piep hallooooo........calimeroooooooo.Toppie schreef:Luis Tyson zal wel 4 wedstrijden krijgen en de klap die Enoh kreeg van Flederius was natuurlijk ook niets. De KNVB moet eens achter z'n oren gaan krabben 1,5 pingel onthouden en weer zo'n kutscheids die de wedstrjd niet in handen heeft![]()
KNVB lOSERS![]()
Edit Duke: Normaal doen aub.
Ga nog maar 100 keer herhalen dat Ajax weer dankzij de schijts (
) geen kampioen wordt. Zielig geleuter. Laat Jol eerst dit Ajax maar eens beter voetballen.
Overigens had Ajax geen recht op een penalty gisteren.

Overigens had Ajax geen recht op een penalty gisteren.
Bouma had er wel afgestuurd kunnen worden toch?
En wat de pingels betreft: Ik dacht dat Ajax wel minimaal 1 pingel had moeten krijgen. Zelfs een 010-er zei dat tegen mij.
En wat de pingels betreft: Ik dacht dat Ajax wel minimaal 1 pingel had moeten krijgen. Zelfs een 010-er zei dat tegen mij.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Groot gelijk GF! Ajax doet het allemaal zelf. Met goed verzorgd voetbal en een betere instelling had je misschien alleen bij Twente uit een puntje laten liggen. Dan waren al die andere verliespunten nooit gebeurd! Zelfs niet tegen Excelsior met die kut wegereef!
Jol maakt er een zooitje van!
Met vier wedstrijden schorsing zou Suarez de handen mogen dichtknijpen. Sansoni kreeg een aantal jaar geleden acht wedstrijden schorsing voor een vergelijkbaar akkefietje.Luis Tyson zal wel 4 wedstrijden krijgen
Mee eens. Na die rode kaart tegen Excelsior verwacht je dat die gasten (lees: de ervaren Ooijer) de rug gaan rechten. Maar nee hoor, gewoon naar de slachtbank laten leiden om vervolgens in het tweede bedrijf alsnog op gelijke hoogte te komen. Alderweireld is wel een verademing tov Ooijer, maar Jol zal zijn lievelingetje wel weer opstellen tegen VVV. En Rishi, vond jij niet dat Vertonghen iets te mooi naar de grond ging? Leek wel een Boeing 747 die neerstortte.Zlatan Son of God schreef:Groot gelijk GF! Ajax doet het allemaal zelf. Met goed verzorgd voetbal en een betere instelling had je misschien alleen bij Twente uit een puntje laten liggen. Dan waren al die andere verliespunten nooit gebeurd! Zelfs niet tegen Excelsior met die kut wegereef!

Ik heb het niet heel goed kunnen zien maar volgens mij werd ook Sulejmani neergehaald in de 16 volgens mij? En een vriend van me, een 010-er, die zei zelfs dat Ajax een pingel verdiende dus ik ging daar maar van uit eerlijk gezegd. Maar moet het nog terugzien.
En jullie hebben gelijk wat het dramatische spel betreft. Maar ook de scheids naait ons hoor..
En jullie hebben gelijk wat het dramatische spel betreft. Maar ook de scheids naait ons hoor..
IK GELOOF!!!!!!
Ik snap sowieso niet dat Alderweireld ernaast stond. Hij en Vertonghen hielden het vorig jaar toch prima dicht achterin?
- Daily Blind
Je moet het met goed voetbal en de juiste mentaliteit afdwingen. Doe je dat dan krijg je dit soort dingen ook wel mee om de 3de of de 4de te scoren.Rishi schreef:Ik heb het niet heel goed kunnen zien maar volgens mij werd ook Sulejmani neergehaald in de 16 volgens mij? En een vriend van me, een 010-er, die zei zelfs dat Ajax een pingel verdiende dus ik ging daar maar van uit eerlijk gezegd. Maar moet het nog terugzien.
Natuurlijk was het een penalty en was de scheids ruk, maar dit Ajax is tegenwoordig dit soort dingen nodig om tot scoren te komen. Ajax onwaardig! Op eigen kracht kunnen ze de bal nog niet eens 5 keer naar elkaar overspelen.
GA GODVERDOMME EENS VOETBALLEN!
Hadden jullie dat gebaar van Suarez tegen Reis ook gezien ..
Afijn, nu moet Jol weer gaan trainen omdat de spelers de bal over vijf meter naar elkaar kunnen pasen .. Waar hebben we het over ..
Afijn, nu moet Jol weer gaan trainen omdat de spelers de bal over vijf meter naar elkaar kunnen pasen .. Waar hebben we het over ..
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Prima is niet het juiste woord. Met hangen en wurgen, want ook vorig jaar was de verdediging niet best. Maar hadden we het geluk vaak aan onze zijde. Kijk maar eens terug hoe vaak en makkelijk ook toen een mannetje uit de rug van het duo kon lopen! Daarnaast vond ik de tegenstanders vorig seizoen minder dan dit jaar, maar dat kan ook komen omdat we nu nog slechter zijn gaan voetballen.Wouter schreef:Ik snap sowieso niet dat Alderweireld ernaast stond. Hij en Vertonghen hielden het vorig jaar toch prima dicht achterin?
-
Mwah... vorig jaar hadden we extreem weinig tegen. Daar zit een portie geluk bij, maar als je qua tegendoelpunten in de buurt van de uiteindelijke kampioen blijft dan zit daar ook kwaliteit bij.Zlatan Son of God schreef:Prima is niet het juiste woord. Met hangen en wurgen, want ook vorig jaar was de verdediging niet best. Maar hadden we het geluk vaak aan onze zijde. Kijk maar eens terug hoe vaak en makkelijk ook toen een mannetje uit de rug van het duo kon lopen! Daarnaast vond ik de tegenstanders vorig seizoen minder dan dit jaar, maar dat kan ook komen omdat we nu nog slechter zijn gaan voetballen.Wouter schreef:Ik snap sowieso niet dat Alderweireld ernaast stond. Hij en Vertonghen hielden het vorig jaar toch prima dicht achterin?
Kortom: Toby is niks slechter dan Ooijer, alleen die constante lange ballen moeten eruit.
Whitey on the moon.
GangstaRiB schreef:Mwah... vorig jaar hadden we extreem weinig tegen. Daar zit een portie geluk bij, maar als je qua tegendoelpunten in de buurt van de uiteindelijke kampioen blijft dan zit daar ook kwaliteit bij.Zlatan Son of God schreef:Prima is niet het juiste woord. Met hangen en wurgen, want ook vorig jaar was de verdediging niet best. Maar hadden we het geluk vaak aan onze zijde. Kijk maar eens terug hoe vaak en makkelijk ook toen een mannetje uit de rug van het duo kon lopen! Daarnaast vond ik de tegenstanders vorig seizoen minder dan dit jaar, maar dat kan ook komen omdat we nu nog slechter zijn gaan voetballen.Wouter schreef:Ik snap sowieso niet dat Alderweireld ernaast stond. Hij en Vertonghen hielden het vorig jaar toch prima dicht achterin?
Kortom: Toby is niks slechter dan Ooijer, alleen die constante lange ballen moeten eruit.
Maar wat zegt dat dan.Eigenlijk niks.Toby zou dik beter moeten zijn dan Ooijer.
Blij met de punten ...
Het hele elftal speelde vorig jaar gewoon een stuk beter. En dan krijg je natuurlijk minder tegendoelpunten. Overigens moet Alderweireld wat mij betreft gewoon spelen hoor. Niet dat we dan ineens het lek boven hebben maar hij is gewoon in geen enkel opzicht de mindere van Ooijer.
De wedstrijd viel me verder wederom niet mee. Van beide kanten vond ik het eerlijk gezegd niet om aan te zien. 0-0 was gezien het spel wat mij betreft dan ook de enige juiste uitslag. Al had het erg gaaf geweest als die bal van Suarez er in was gevlogen. Die beelden waren de hele wereld over gegaan terwijl dat nu het geval zal zijn met het 'bijt incident'.
De wedstrijd viel me verder wederom niet mee. Van beide kanten vond ik het eerlijk gezegd niet om aan te zien. 0-0 was gezien het spel wat mij betreft dan ook de enige juiste uitslag. Al had het erg gaaf geweest als die bal van Suarez er in was gevlogen. Die beelden waren de hele wereld over gegaan terwijl dat nu het geval zal zijn met het 'bijt incident'.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
De mentaliteit van de spelers was prima en het resultaat was meer dan ik vooraf verwachtte. Dit seizoen is er nog wel wat mogelijk, zoals het er nu naar uitziet. Volgens mij is Ajax meestal beter in de tweede dan in de eerste seizoenshelft. Affelay gaat weg bij PSV, FCT lijkt niet in beste doen. Het seizoen is nog niet voorbij, maar Ajax zal beter moeten gaan voetballen. Vooral Suarez...
Wat een naargeestige sfeer in de Arena trouwens. Alleen de jostiband van vak 410 zong wat liedjes. Een topwedstrijd onwaardig. Gelukkig kom ik nooit meer in die sfeerloze betonbak.
Wat een naargeestige sfeer in de Arena trouwens. Alleen de jostiband van vak 410 zong wat liedjes. Een topwedstrijd onwaardig. Gelukkig kom ik nooit meer in die sfeerloze betonbak.
Ajax!