PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
Lindgen speelt niet. Waarschijnlijk neemt Blind zijn plek in.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
De Telegraaf zegt van wel.
- Ajaciedjuh
Yep, ik zie het nu ook staan. Dat zou mooi zijn.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het is te hopen dat die Grieken in hetzelfde tempo spelen als inde Arena, anders gaat het te snel voor Daley.Ajaciedjuh schreef:Lindgen speelt niet. Waarschijnlijk neemt Blind zijn plek in.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Meest ideale scenario wat mij betreft: Ajax wint vandaag en de eerste wedstrijd van de volgende voorronde maar verliest de return waardoor ze zich niet plaatsen voor de CL!
Zo lopen ze enkele miljoenen mis en kunnen ze de punten bij elkaar gaan sprokkelen in de Europa League.
Vandaag moeten ze winnen dus ik zou zeggen kom op Ajax pak die Grieken in! Ik voorspel een 1-3 voor Ajax.
De vreselijke oefenpotjes zijn in ieder geval gelukkig alweer bijna voorbij - daar heb ik echt een godsgruwelijke hekel aan. Deze wedstrijden zijn dus een aardige invulling voordat de competitie begint, het echte werk kan me namelijk niet snel genoeg beginnen al zal niet iedereen het daar met me eens over zijn na de resultaten van Ajax de afgelopen week.
Zo lopen ze enkele miljoenen mis en kunnen ze de punten bij elkaar gaan sprokkelen in de Europa League.
Vandaag moeten ze winnen dus ik zou zeggen kom op Ajax pak die Grieken in! Ik voorspel een 1-3 voor Ajax.
De vreselijke oefenpotjes zijn in ieder geval gelukkig alweer bijna voorbij - daar heb ik echt een godsgruwelijke hekel aan. Deze wedstrijden zijn dus een aardige invulling voordat de competitie begint, het echte werk kan me namelijk niet snel genoeg beginnen al zal niet iedereen het daar met me eens over zijn na de resultaten van Ajax de afgelopen week.
Kijk eens aan. Haagse Aadje zit klaar voor de analyse. Mijn avond kan al niet meer stuk!
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Ajax.nl schreef: Lindgren start in de basis tegen PAOK
04 augustus 2010
Rasmus Lindgren start woensdagavond in de basis tegen PAOK Saloniki. De Zweed is fit bevonden om tijdens het belangrijke duel in de derde voorronde van de Champions League op het middenveld van Ajax in actie te komen. Ook Miralem Sulejmani start in de basis. Volg hier vanaf 20.45 uur de hoogtepunten van PAOK - Ajax.
De heenwedstrijd eindigde vorige week in 1-1. Ajax moet dus scoren in Griekenland om de play-offs van de Champions League te bereiken.
Opstelling PAOK Saloniki: Kresic, Boussaidi, Cirillo, Contreras, Sznaucner, Vieirinha, Vitolo, Ivic, García, Sorlin, Salpingidis.
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, De Jong, Lindgren, Suarez, Sulejmani, Emanuelson.
Wissels: Verhoeven, Oleguer, Daley Blind, Hyun Jun Suk, Marvin Zeegelaar, Ismail Aissati, Christian Eriksen.
Aadje zit PAOK helemaal op te hemelen. Geweldig middenveld. Geslepen. Ervaren, misschien al een beetje over hun top. 

-
- AT Toto winner 10/11
Dat team staat op het punt de nummer 2 van Nederland - die vorig jaar 85 punten behaalde in de competitie - uit te schakelen. Ze zullen toch wel íets kunnen.D_skilled schreef:Aadje zit PAOK helemaal op te hemelen. Geweldig middenveld. Geslepen. Ervaren, misschien al een beetje over hun top.
Ik had het voorspeld. 

Pleur toch op. Sparta speelde ook per ongeluk 0-0 in de ArenA en knalde uit de Eredivisie.Scherrer schreef:Dat team staat op het punt de nummer 2 van Nederland - die vorig jaar 85 punten behaalde in de competitie - uit te schakelen. Ze zullen toch wel íets kunnen.D_skilled schreef:Aadje zit PAOK helemaal op te hemelen. Geweldig middenveld. Geslepen. Ervaren, misschien al een beetje over hun top.
Ze staan op het punt van een kansloze thuisnederlaag.
- Ajaciedjuh
Ajax uit is helaas een groot verschil met Ajax thuis. Ook vorig seizoen (de 2e seizoenhelft) kan ik me amper goede uitwedstrijden herinneren.
Europees uit waren ze wel goed (resultaten), geloof ik.
-
- AT Toto winner 10/11
Je bent bekend met het fenomeen 'Ajax en de Champions league-voorronde'?Feest schreef:Pleur toch op. Sparta speelde ook per ongeluk 0-0 in de ArenA en knalde uit de Eredivisie.Scherrer schreef:Dat team staat op het punt de nummer 2 van Nederland - die vorig jaar 85 punten behaalde in de competitie - uit te schakelen. Ze zullen toch wel íets kunnen.D_skilled schreef:Aadje zit PAOK helemaal op te hemelen. Geweldig middenveld. Geslepen. Ervaren, misschien al een beetje over hun top.
Ze staan op het punt van een kansloze thuisnederlaag.
Ik hoop met heel m'n hart dat je gelijk hebt, maar ik geloof er niets van.
ik voorspel 2 doelpunten van Sulletje!
Ajax knalt er de volgende ronde uit, Scherrer.
-
- AT Toto winner 10/11
Prima, draaien we dan de rollen om en ga ik er heilig in geloven dat het goed komt.Feest schreef:Ajax knalt er de volgende ronde uit, Scherrer.

- Ajaciedjuh
2 gelijk en 2 gewonnen (laatste 4 EL)
Wat een gekkenhuis. Wat een heksenketel. Wat een voetbaltempel....van nog geen 30000 toeschouwers.
Alsof je in Heerenveen speelt.
Alsof je in Heerenveen speelt.
Meer ervaring nu (WK-ervaring). Maak je niet druk.
Klopt, vorig seizoen wonnen ze uit 3x en speelden ze 2x gelijk.D_skilled schreef:Europees uit waren ze wel goed (resultaten), geloof ik.
Probleem is alleen dat als statistieken iets zouden betekenen de gemiddelde mens één borst en één testikel zou hebben. Het zegt helemaal niets.
Heeft iemand een link voor de wedtsrijd?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Erg storend dat Vertonghen altijd zoveel tijd aan de bal nodigt heeft, daarmee haal je bij voorbaat al de tempo uit de wedstrijd.
Ajax kan lekker combineren tot aan het strafschopgebied...
PAOK is levensgevaarlijk in de counter!
PAOK is levensgevaarlijk in de counter!