Moderator: mods
Maestro Wiel. Mooie goal. Over and out.Ajaciedjuh schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Beste rechtachter die ik ooit in een Ajax-shirt heb gezien.Peter schreef:Van der Wiel die de aanval even opzet en laat zien hoe het moet. Die gozer is goed.
2e goal was een teamgoal. De 3e is synoniem voor de defensieve kwaliteit in de HCE.joey schreef:![]()
Individuele kwaliteit dus, zoals Wimpey al zei.
Rommedahl is toch ook wel van waarde. Hij wordt onderschat m.i. Assist bij de 2e en net een mooie voorzet met buitenkant rechts. Hij is beter dan z'n reputatie.Ajaciedjuh schreef:Nu snel doorstoten. Mooie goal. Zo moet je dus koppen Dennis!
Idd, is een nuttige speler. Sterker nog, onze beste buitenspeler.wimpey schreef:Rommedahl is toch ook wel van waarde. Hij wordt onderschat m.i. Assist bij de 2e en net een mooie voorzet met buitenkant rechts. Hij is beter dan z'n reputatie.Ajaciedjuh schreef:Nu snel doorstoten. Mooie goal. Zo moet je dus koppen Dennis!
Ik zie 'm graag spelen. Hij heeft een fijne techniek.brigade zuid schreef:Lodeiro mag ook nog ff meedoen.
Een echte spelverdeler.wimpey schreef:Ik zie 'm graag spelen. Hij heeft een fijne techniek.brigade zuid schreef:Lodeiro mag ook nog ff meedoen.
Hoezo, was terecht hoor.. met gestrekt been inhakken op de keeper.Ajaciedjuh schreef:Suarez schorsing. Wat een schijts.