AFC Ajax - NEC zo 11 mei 16:45 uur
Moderator: mods
-
Re: AFC Ajax - NEC zo 11 mei 16:45 uur
Ga me helemaal naar de klote zuipen.
Jij heb het over een
MATIGE selectie, dat was vorig seizoen ..
Blij met de punten ...
Voor zover het iets zegt, Ajax won maar 1x meer met 1 doelpunt verschil dan PSV (6 om 5). Maar aan geluk zeker geen gebrek nee. Hopelijk valt er nog wat van te vinden voor de komende twee wedstrijden.
Hij is niet heilig, nee.
Maar dat is wat anders dan wat de haters al maanden doen: als volleerde Valentijn Driessens Farioli affikken.
Ik vergeet niet dat het overgrote deel van AT in september verwachtte dat we met deze selectie maximaal vijfde, misschien vierde zouden worden...
Dit is gewoon geen goede selectie. En dat blijkt. Shit. Heel erg shit. Maar nu kijken naar volgend jaar en wijs versterken.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Redelijk lammig door de combinatie van alcohol en zon bij Baco en in het stadion, maarrrrr
Wat was dit?!
Wat was dit?!
Geen tactisch plan was dit.Die Janse was op zoek naar een basisplaats met zijn Farioli bal op de voet tactiek 

Blij met de punten ...
- peter
Ach ja. Maak me meer zorgen om wat onze vedettes lieten zien. Berghuis als linksbuiten was een feestje.
Maar dat verzint de trainert niet Berghuis .
Blij met de punten ...
Zuur, maar ik ben het met jullie eens.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tja, als Kroes lef heeft zegt hij: sorry, foutje bedankt: Berghuis in de etalage.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Tja, je kan wel steeds bij bepaalde spelers uit komen, maar tis toch Farioli die ze opstelt.Daarbij, tis niet de eerste keer dat Farioli er een puin zooi van maakt maar gered werd door b.v. invallers.
Blij met de punten ...
-
Het is collectief falen. De ervaren spelers geven niet thuis. De talenten staan niet op. Scoren was het hele seizoen al moeizaam, nu gaat er helemaal niks meer in.
Een matige selectie die in het zicht van de haven zinkt. Het was het hele seizoen niet best. Europese campagne vrij kansloos. Farioli had groot gelijk dat er niet over de titel gesproken mocht worden.
Ik weet niet was wijsheid is voor de komende twee wedstrijden. Iets zegt me gewoon vol op de aanval en tegenstanders overrompelen. De behoudende tactiek werkt niet meer.
Een matige selectie die in het zicht van de haven zinkt. Het was het hele seizoen niet best. Europese campagne vrij kansloos. Farioli had groot gelijk dat er niet over de titel gesproken mocht worden.
Ik weet niet was wijsheid is voor de komende twee wedstrijden. Iets zegt me gewoon vol op de aanval en tegenstanders overrompelen. De behoudende tactiek werkt niet meer.
Whitey on the moon.
Duke schreef: ↑zo mei 11, 2025 7:38 pmZuur, maar ik ben het met jullie eens.

Wat was dit een vreselijk zwakke pot. Echt om te huilen. Met als dieptepunt Berghuis. Het kan echt nog, maar dat joch moet eruit. En Brobbey is zelfs hopeloos uit vorm veel beter dan Weghorst.
Hoe moeten we het woensdag gaan doen? Taylor linksbuiten denk ik. Rechtsbuiten Regeer en dan Brobbey in de spits.
Hoe moeten we het woensdag gaan doen? Taylor linksbuiten denk ik. Rechtsbuiten Regeer en dan Brobbey in de spits.
- peter
We hebben in de winter ook wel echt hopeloos zaken gedaan hoor. Blijft een stokpaardje, maar we hebben fors wat miljoenen kapot geslagen op jongens die veel te weinig spelen. Ja, Regeer, Matheus, Rosa en Edvardsen hebben allemaal hun moment of fame gehad, maar per saldo zijn het geen jongens gebleken die je elftal, op dit moment, verder helpen. Geen van onze aankopen heeft meer dan drie volledige potjes gespeeld volgens mij. 280 minuutjes voor Edvardsen, 190 voor Rosa, 21 minuten voor Regeer als ik het zo even op zoek. Je kunt vandaag ook echt niks brengen, want het is allemaal zo armoedig.
Eens. Maar dat mag je niet zeggen van 999 want er is zoveel kwaliteit. Misschien 5 spelers die je als volwaardig basisspeler kan zien. Dat is nogal weinig. En de aankopen blijven ook onder het gewenste Ajax niveau. Wat geen verrassing is.peter schreef: ↑zo mei 11, 2025 9:09 pmWe hebben in de winter ook wel echt hopeloos zaken gedaan hoor. Blijft een stokpaardje, maar we hebben fors wat miljoenen kapot geslagen op jongens die veel te weinig spelen. Ja, Regeer, Matheus, Rosa en Edvardsen hebben allemaal hun moment of fame gehad, maar per saldo zijn het geen jongens gebleken die je elftal, op dit moment, verder helpen. Geen van onze aankopen heeft meer dan drie volledige potjes gespeeld volgens mij. 280 minuutjes voor Edvardsen, 190 voor Rosa, 21 minuten voor Regeer als ik het zo even op zoek. Je kunt vandaag ook echt niks brengen, want het is allemaal zo armoedig.
- peter
Berghuis, Weghorst en Traore marcheerde voor geen meter hè. En dan kun je dus ook niemand brengen, want Godts viel ook hopeloos in.
Pure armoe inderdaad.
Pure armoe inderdaad.
Allemaal waar maar Farioli maakte er met dat klote rondtikken achterin toch ook een klere bende van?
Hij doet nog steeds alsof Ajax niet moet en geen kampioen kan worden. Vandaag ook weer het gelul dat Ajax CL voetbal heeft veilig gespeeld. Dan ben je mijn inziens niet geschikt voor een topclub.
Hij doet nog steeds alsof Ajax niet moet en geen kampioen kan worden. Vandaag ook weer het gelul dat Ajax CL voetbal heeft veilig gespeeld. Dan ben je mijn inziens niet geschikt voor een topclub.
IK GELOOF!!!!!!
Het is heel knap dat we met deze vleugelspelers zo ver zijn gekomen. Want ze kunnen er allemaal niet zoveel van.
Maar hoe verklaar jij dat, tot voor kort, de achterhoede wel functioneerde, ingespeeld is/was, de stabielste factor.En de voorhoede niet.Waarom raakt Godts, Traore, Brobbey enz. al tig wedstrijden geen knikker, maken ook geen stappen . ik denk de reden te weten waarom er zo'n groot verschil is tussen wel de automatismen in de achterhoede en het genis daarvan in de voorhoede ( en daar aan vastgekoppeld het middenveld )
Veel te veel wisselende spelers in de voorhoede, denk dat er ook weinig mee wordt getraind op de training enz. Hij heeft , en dat is zijn ding, er voor gezorgd dat we weinig tegen goals kregen, maar w.b. aanval er weinig mee gedan ben ik bang.Tenminste ik zie er niks van terug op het veld ..
Mij maak je niet wijs dat je b.v. ene Brobbey niet gericht kan trainen in het los komen van zijn tegenstander ..En b.v. aanvals patronen zijn zowiezo aan te leren ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 11, 2025 9:48 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Baas is de missende schakel denk ik.