AFC Ajax - Go Ahead Eagles zo 23-2 14:30
Moderator: mods
Re: AFC Ajax - Go Ahead Eagles zo 23-2 14:30
Hoe kan het trouwens dat die Kooij betaald voetbal arbitreert? Wat een charlatan...
Er is geen kunstgras meer in de eredivisieelliquido schreef:Almere is kunstgras.. hendo nog maar ff niet
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatste 8 eredivisieduels gewonnen. Cijfers: 19-2
6 keer de nul gehouden.
Dat zijn nog eens cijfers zeg
6 keer de nul gehouden.
Dat zijn nog eens cijfers zeg
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Nu al meer punten dan vorig seizoen
Met ook nog die slijtageslag van donderdag in je benen.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Ajax pakt in 2018 18 punten. Feyenoord en PSV samen 15 hahaha.
IK GELOOF!!!!!!
-
Eens. Berghuis en FJ vielen niet goed in. Ze spelen een kwetsbaar spel waar Ajax in die fase niks aan heeft. Je moet gewoon bal in de ploeg houden en GAE laten rennen met 10 man. Maar Berghuis en FJ leveren constant alles in omdat ze de beslissende pass of actie willen maken en daardoor kon GAE zo doorlopen naar het Ajax doel. Juist van Berghuis verwacht je wat meer slimheid.
Whitey on the moon.
Edvardsen is volgens mij al bij meer goals betrokken geweest sinds zijn komst dan Brobbey sindshet begin van het seizoen.
Wel goed dat het een beetje los lijkt te lopen bij Brobs.

Wel goed dat het een beetje los lijkt te lopen bij Brobs.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Moet ook nog even Mokio benoemen. 16 jaar oud en was lekker bezig in de eerste helft. Draait constant de goede kant op, wint zijn duels op snelheid en kracht. Moet alleen leren af te geven ipv zelf te schieten.. maar goed.. kleinigheden.
Whitey on the moon.
Ach, na tig en tig wedstrijden van Berghuis weten we nu toch wel, hoe en wat en wanneer ie verzaakt, en soms zit daar dan weer een paar redelijk goede wedstrijden tussen .. Dat zou Farioli toch ook moeten weten ..
Blij met de punten ...
14 punten voor op F., Utrecht en AZ. Wat een weelde. Kunnen dus vier verliespartijen en een gelijkspel 'lijden' voor CL-plaatsing.
Maar doel is nu natuurlijk ook kampioenschap.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Zo zie je maar wat een solide verdediging wel allemaal niet teweeg kan brengen
voor Farioli

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Nou inderdaad. Krijg je op het laatste moment uit het niets een basisplaats en sta je te keepen alsof je al jaren de eerste doelman van Ajax bent.

Het ging niet vanzelf maar mooi dat we onder de streep toch behoorlijk zeker de drie punten pakken. Al was het natuurlijk enorm spannend rondom die afgekeurde 1-1. Heb dat nog niet teruggezien.
Vijf punten in handen op PSV en echt een gat naar de rest. Generaal Farioli zet wekelijks een gemotiveerd en gedisciplineerd elftal neer dat weinig weggeeft. Niet gek laten maken maar gewoon van wedstrijd naar wedstrijd stoïcijns doorgaan. Dan gaan we een héél eind komen.
Nil volentibus arduum
Prima assist weer. En hij staat met een positieve lichaamshouding in het veld. Die jongen is overtuigd van zichzelf. Zou echt één van de meest verrassende comebacks zijn van een speler uit geslagen positie.Ajax Rules schreef: ↑zo feb 23, 2025 4:27 pmKan Gaaei een volwaardige basisspeler en zelfs belangrijk gaan worden voor ons?
Als hij defensief nog iets meer doorgroeit.....
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Er is zeker progressie. Helpt ook dat die jongen mega fit is. Werkt hard en heeft de juiste mentaliteit. Of het genoeg is? Het zal nooit een geweldige rechtsback worden, maar een carrière a la Tete kan mogelijk zijn.
IK GELOOF!!!!!!
Gaaei had volgens mij een gekke bal door het midden met z’n links?
IK GELOOF!!!!!!
-
Je gaat je onderhand afvragen of die gozer niet rechtsbuiten moet worden, zoals ie vroeger was. Daar geeft het ook een stuk minder als hij weer eens dom balverlies lijdt, want dat deed hij deze wedstrijd ook een paar keer rechts achterin.
Dit is toch de meest bizzarste jaar ever bij Ajax Louis van Gaal had soms geluk aan z'n reet, maar FF slaat alles met de raarste opstellingen wint hij gewoon wedstrijden Zelfs HC had dit nooit kunnen draaien 

Laatst gewijzigd door Toppie op ma feb 24, 2025 10:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Daarvoor mist 'ie de technische vaardigheid. Hij moet er komen, niet al staan.
Uiteraard gaat er af en toe nog genoeg mis. Maar hij zit in de lift. Tot waar is dan de vraag. Als ik hem was liet ik me inspireren door Dumfries.
Uiteraard gaat er af en toe nog genoeg mis. Maar hij zit in de lift. Tot waar is dan de vraag. Als ik hem was liet ik me inspireren door Dumfries.
Nil volentibus arduum
- Liberty
- Contacteer:
Ja, dit zijn de wedstrijden die je moet winnen. Na een loodzware donderdagavond toch een lastige tegenstander verslaan geeft heel veel moed. Het is niet mooi, en soms met geluk, maar het staat wel als een huis.
De 2e plaats mag je, met 14 punten voorsprong en 11 wedstrijden te gaan, niet meer weggeven. Maar zelfs de titel...
De wedstrijden van 16 maart en 30 maart kunnen beslissend zijn.
De 2e plaats mag je, met 14 punten voorsprong en 11 wedstrijden te gaan, niet meer weggeven. Maar zelfs de titel...
De wedstrijden van 16 maart en 30 maart kunnen beslissend zijn.
Tijd voor iets nieuws.
Laat PSV eerst maar winnen van Go Ahead uit..
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Geluk? Ajax kreeg genoeg kansen om te scoren. En het doelpunt van GAE was hands en volgens mij ook buitenspel en het was geen penalty. Gewoon juiste beslissingen. Heeft niets met geluk te maken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Jinne
- Site Admin
De 2 VAR beslissingen waren inderdaad meer dan terecht.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!