AFC Ajax - Heracles Almelo 16-02 16:45 uur

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel

Re: AFC Ajax - Heracles Almelo 16-02 16:45 uur

Bericht door Lionel » ma feb 17, 2025 9:11 pm

GangstaRiB schreef:
ma feb 17, 2025 4:14 pm
Lionel schreef:
ma feb 17, 2025 3:01 pm
Nihad schreef:
ma feb 17, 2025 2:06 pm
Dit is een zinloze discussie. We hebben geen flauw idee wat er achter de schermen is gebeurd, maar één ding is zeker en dat is is dat Kroes verantwoordelijk is voor het aanstellen van de trainer. Hij niet alleen natuurlijk want er zullen ongetwijfeld meerdere mensen bij zijn betrokken, maar hij is de technisch directeur dus eindverantwoordelijk voor de aanstellen van de trainer. Dus die credits moeten we hem geven klaar.
Die geef ik hem ook. Maar dat gelul dat Farioli dankzij Kroes ineens de jeugd de kans geeft of vasthoudt aan dezelfde elf…

De transferperiode is ook nog helemaal geen succes te noemen. Ook al zou Edvardsen over twee jaar voor 140 miljoen naar City gaan dan nog was hij te laat voor de Klassieker. Om maar iets te noemen.
Dan kan geen enkele TD waar ook ter wereld het goed doen. De posities zijn ingenomen hè?
Ik zeg niet dat deze window geen succes is. Ik zeg alleen dat Farioli er tot op heden nog geen profijt van heeft kunnen hebben gezien het FEIT dat hij Rensch een paar wedstrijden heeft moeten missen VOORDAT een vervanger werd gekocht en Akpom ook wegging voordat Go Ahead werd gekocht. Daarna hebben die jongens amper minuten gemaakt omdat ze er net pas zijn.

Dat Kroes wellicht allerlei redenen heeft om het op deze manier te regelen, ik kan die heus wel raden, betekent niet dat hij Farioli op dit moment heeft geholpen.
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » ma feb 17, 2025 11:10 pm

Ajax Rules schreef:
ma feb 17, 2025 8:40 pm
Arthur schreef:
ma feb 17, 2025 3:39 pm
Ik zou er nog mee kunnen leven als je middels het lekken naar zo'n rioolkrant wat rust om de organisatie kan houden, maar zelfs dat is niet het geval.
Ze blijven maar onze beste en belangrijkste mensen aanvallen.
Ik roep het hier al jaren.

Neem nou eens echt actie tegen die riool-krant. Ontzeg ze de toegang tot de persconferenties; roep je fans op om de krant te boycotten.
Misschien ook niet meer op de linkjes klikken
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di feb 18, 2025 8:58 am

Inderdaad. Laat je toch niet zo opnaaien door een opiniestukje. Er is rust in de gelederen. Alle posities in bestuur bezet. Farioli doet een kunststukje op het veld. Enjoy.
Whitey on the moon.

Plaats reactie