Arme jongen.

Moderator: mods
Verdient echt heel veel bij Ajax, en heeft zelf onlangs toegegeven dat hij tot voor heel kort geleden nog niet echt als prof leefde. Dus hij staat bij mij wel op -2, al komt hij in interviews altijd sympathiek over.
Tja, dat mag je Ajax aanrekenen, als het klopt wat jij zegt. Waarom zou je een vaak geblesseerde speler die bovendien niet serieus met zijn vak bezig is een topcontract geven?Verdient echt heel veel bij Ajax, en heeft zelf onlangs toegegeven dat hij tot voor heel kort geleden nog niet echt als prof leefde. Dus hij staat bij mij wel op -2
Dat krijg je met lukraak shoppen. Die spelers zitten op een vet (vaak langdurig) contract. Menigeen zal denken: ik respecteer mijn contract.
Dat zijn de grootverdieners.Ik heb er nog een 'paar' trouwens. Die zijn beter, maar te oud, te vaak afwezig, te labbekakkerig of de 'match' met Ajax is er niet. Bergwijn, Berghuis, Henderson, Taylor, Sutalo.
Zeker. Maar dan haal je wel CL. Een Bosz of Slot was met deze selectie overigens hoger geëindigd. Ben ik van overtuigd. Zo slecht is het niet op papier.
+1Valerius schreef: ↑do jul 18, 2024 12:54 pmIk ben benieuwd wat jullie hier van dit seizoen verwachten en waar jullie tevreden mee zouden zijn. Kampioen? 2e, 3e, of net zo slecht als vorig seizoen?
Ik ben persoonlijk tevreden bij meedoen met de top 3 en via een 3e plek of hoger de CL halen.
Op de lange termijn moet Ajax natuurlijk altijd voor de titel gaan maar dat lijkt me vooralsnog niet realistisch.
PSV is te sterk maar ik hoop toch dat we voor plek 2 kunnen gaan.peter schreef:Ik ben tevreden met een derde plek met voetbal waar een lijn in zit en dat we niet continu door die ondergrens heen zakken. En als we de Conference League in moeten, dan vind ik dat we daar toch halve finale moeten kunnen halen. En dan hopelijk niet met allemaal kunstgrepen zoals Woutje, Bertje, Veltman etc. Er moet wel iets van perspectief in komen.
Aan welke spelers uit de jaren '80 denk je dan zoal?zeux schreef: ↑ma jul 15, 2024 2:29 pmKrijg bij die lijst vibes van de jaren tachtig dat ik wel eens dacht 'is dit een Ajax-elftal?'.
Zit bijna geen naam tussen die je op voorhand een - komt ie - 'sterkhouder' zou kunnen noemen, laat staan een speler die met creativiteit of brille een wedstrijd kan gaan maken.
Alleen op basis van de namen zou je denken dat je naar de selectie van Heerenveen, Twente of Utrecht kijkt. Subtop.