Ongelooflijk. Dat hij aan de bal niet goed is oké. Maar dat je zo slecht verdedigd bij de 0-1.. Alvarez speelt echt geweldig.wimpey schreef:De clown er maar af hè. 23M.![]()
Alvarez speelt goed. Berghuis ook.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: mods
Ongelooflijk. Dat hij aan de bal niet goed is oké. Maar dat je zo slecht verdedigd bij de 0-1.. Alvarez speelt echt geweldig.wimpey schreef:De clown er maar af hè. 23M.![]()
Bij die goal gaat er wel wat meer mis. Kudus dacht ook het zal wel, ik loop niet meeTrab schreef:Ongelooflijk. Dat hij aan de bal niet goed is oké. Maar dat je zo slecht verdedigd bij de 0-1.. Alvarez speelt echt geweldig.wimpey schreef:De clown er maar af hè. 23M.![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Absoluut. En dan zeggen ze nu dat de scheids de wedstrijd aanvoelt maar een overtreding is toch een overtreding. Dat is in andere sporten toch ookAjaciedjuh schreef:Geweldige eerste helft. Dik verdiend. Agressief, erbovenop.
Ongelooflijk die dwalingen van het schijts corps wederom. Gewoon 2x rood. Marchanderen, bah.
We moeten wel de druk erop houden, anders blijven we vooral kwetsbaar bij voorzetten, stilstaande situaties.
Bizar dat zij vinden dat een scheids gewoon zelf mag bepalen / "aanvoelen" wie er kampioen mag worden.Ajaciedjuh schreef: ↑zo mar 19, 2023 3:32 pmWat een onzin. In de fase van de wedstrijd, daarom geen geel. Tjah.
We staan voor dus je hoort me niet klagen maar 1 minuut blessuretijd?columbus schreef:Absoluut. En dan zeggen ze nu dat de scheids de wedstrijd aanvoelt maar een overtreding is toch een overtreding. Dat is in andere sporten toch ookAjaciedjuh schreef:Geweldige eerste helft. Dik verdiend. Agressief, erbovenop.
Ongelooflijk die dwalingen van het schijts corps wederom. Gewoon 2x rood. Marchanderen, bah.
We moeten wel de druk erop houden, anders blijven we vooral kwetsbaar bij voorzetten, stilstaande situaties.
Ja, dat heet alibi-verdedigenGangstaRiB schreef:Die sliding van Sanchez….