FC Utrecht - AFC Ajax zo 28-08 12:15
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: FC Utrecht - AFC Ajax zo 28-08 12:15
Wat een trieste club is dat Utrecht toch. Tokkies.
Zal nog wel een staartje krijgen, denk (en hoop) ik.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mak kelie
Fuck you arrogante kwal

Grappig dat dingen zo anders beleefd worden. Volges mij is 2 benen gestrekt vooruit een van de gevaarlijkste overtredingen die je kan maken. Een doodzonde
I think I lost my fucking headache
Brobbey zit er na 75 minuten helemaal doorheen!
- peter
Magallan gaan we gewoon houden?
Ok,
Sanchez, maggelian, bassy en baas

Sanchez, maggelian, bassy en baas

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ajax is gestopt met voetballen. Waarom?
- peter
Baas valt wel OK in als ik het allemaal zo lees? Ik moet het helaas doen met Twitter hier vanuit Toscane.
FC Utrecht - AFC Ajax zo 28-08 12:15
Ze zijn veel te ongeduldig om de ruimtes uit te spelen.Jöhnk schreef:Ajax is gestopt met voetballen. Waarom?
Hopelijk houdt Blind er niets aan over.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Sanchez is technisch geen wonder.
Weinig van Bergwijn gezien.
Hij is helaas niet snel. Op YouTube leek hij snel.
Sanchez mist inderdaad wat technische bagage... Maar Alvarez is daar ontzettend in gegroeid, dus ik hoop Sanchez ook want hij heeft wel andere kwaliteiten die ik erg heb gemist bij Rensch.
Denk dat Utrecht de onderste 3 gaat aanvallen.
Baas valt aardig in. Maar Utrecht is wel heel slecht hè. 12 uit 4.
Baas valt aardig in. Maar Utrecht is wel heel slecht hè. 12 uit 4.

Dit is zijn eerste wedstrijd toch?
Ik zou het even een paar wedstrijden aan zien. Zo'n gozer moet vast ook even wennen aan dit niveau.
"Sánchez vind ik verdedigend heel sterk. Hij is ook heel leergierig", aldus Westerhof, die drie periodes in Mexico werkzaam was. "Bij Álvarez heb je gezien dat hij even tijd nodig had om te wennen. Dat zal bij Sánchez niet anders zijn, al is het voor een vleugelverdediger wat makkelijker om aan het niveau te wennen dan een controlerende middenvelder, die sneller beslissingen moet nemen."
Daniel Reyes tempert de verwachtingen over de Mexicaanse voetballer. Ajax betaalt vijf miljoen euro voor de vleugelverdediger, maar haalt daarmee geen zekerheidje binnen. "Ik denk eerlijk gezegd dat het, ondanks dat hij gewend is aan het spelen voor een grote club, na een verhuizing naar een ander continent moeilijk voor hem zal zijn om heel snel in de basis te komen bij Ajax", vertelt de journalist in gesprek met het Algemeen Dagblad.
Sánchez moet in Amsterdam de concurrentiestrijd aangaan met Devyne Rensch. Hij gaf afgelopen weekend zijn visitekaartje af door een doelpunt te maken tegen Fortuna Sittard. Sánchez is dus minder aanvallend ingesteld, weet Reyes. "Dan begint het aanpassen. Dat moet iedere Mexicaanse speler doen die in Nederland arriveert. Ook aan de stijl van Ajax. Daar hoort bij dat hij aanvalt. En Sánchez is een vechter, een speler die beter verdedigt dan aanvalt. In Amsterdam moet hij dat gaan ontwikkelen." (bron)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Uitstekende invalbeurt van Baas
. Voetballend heel comfortabel.
Eenvoudige overwinning. 2 spelers de wedstrijd uitgeschopt.

Eenvoudige overwinning. 2 spelers de wedstrijd uitgeschopt.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Baas viel lekker in!
Ajax was ongekend slordig, ongeïnspireerd. Waanzinnig veel balverlies, maar Utrecht was zo aardig de bal zsm weer bij ons in te leveren; in de CL ga je er echter gigantisch af als je zo speelt.
Ajax was ongekend slordig, ongeïnspireerd. Waanzinnig veel balverlies, maar Utrecht was zo aardig de bal zsm weer bij ons in te leveren; in de CL ga je er echter gigantisch af als je zo speelt.
Ah, maar dat is een ander verhaal.Jöhnk schreef: ↑zo aug 28, 2022 1:22 pmIk zou Rensch snel weer opstellen zodra die fit is. Heeft de stijgende lijn te pakken.
Het ging mij er om niet meteen een speler af te fakkelen die net voor het eerst op dit niveau acteert. Alvarez werd toch ook afgemaakt in het begin? Is volgens mij behoorlijk goed gekomen. Het kan best hoor dat hij te traag en te zwak is, maar ik hou er wel van dat even wat meer wedstrijden af te wachten.
Sanchez leverde de bal zomaar in, ook over korte afstand. Dat was omineus.
Ajax speelde vandaag slecht. De wedstrijd was een foutenfestival. Het loopt totaal niet. Zonder Antony was er aan de rechterkant geen diepgang en kon Utrecht redelijk Bergwijn afschermen.
Ajax speelde vandaag slecht. De wedstrijd was een foutenfestival. Het loopt totaal niet. Zonder Antony was er aan de rechterkant geen diepgang en kon Utrecht redelijk Bergwijn afschermen.