Voorbereiding 2021-2022
Moderator: mods
-
Re: Voorbereiding 2021-2022
Klaassen en Blind zijn er volgens mij sowieso nog niet.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Voor morgen tegen FCB:
Maarten Stekelenburg, Remko Pasveer, Jay Gorter, Daley Blind, Perr Schuurs, Noussair Mazraoui, Lisandro Magallán, Youri Baas, Jurriën Timber, Devyne Rensch, Youri Regeer, Ryan Gravenberch, Kenneth Taylor, Victor Jensen, Zakaria Labyad, Davy Klaassen, Jurgen Ekkelenkamp, Kian Fitz-Jim, Sébastien Haller, Steven Berghuis, Dusan Tadic, David Neres, Ar’jany Martha.
Kudus dus (weer) geblesseerd? Viel tegen Anderlecht uit he. Danilo er ook niet bij. Ekkelenkamp dus wel gewoon.
Maarten Stekelenburg, Remko Pasveer, Jay Gorter, Daley Blind, Perr Schuurs, Noussair Mazraoui, Lisandro Magallán, Youri Baas, Jurriën Timber, Devyne Rensch, Youri Regeer, Ryan Gravenberch, Kenneth Taylor, Victor Jensen, Zakaria Labyad, Davy Klaassen, Jurgen Ekkelenkamp, Kian Fitz-Jim, Sébastien Haller, Steven Berghuis, Dusan Tadic, David Neres, Ar’jany Martha.
Kudus dus (weer) geblesseerd? Viel tegen Anderlecht uit he. Danilo er ook niet bij. Ekkelenkamp dus wel gewoon.
Danilo sluit zaterdag aan. Had corona.wimpey schreef:Voor morgen tegen FCB:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
- AT Toto winner 15/16
Missen we dan alleen Martinez, Nico en Anthony nog?
En Alvarezbrigade zuid schreef:Missen we dan alleen Martinez, Nico en Anthony nog?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Jinne
- Site Admin
Die doet nog mee met gold cup.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wordt deze wedstrijd nog ergens uitgezonden?
Weer op zoek naar een Interim coach..
Als je tegen FCB bedoeld die zit op Ziggo Sport om 16.30.
En CONCACAF Gold Cup 2021 Kwartfinale: Mexico - Honduras Ziggo Sport Voetbal HD
Morgen, 04:20 - 06:30
2 u 10 min
Verslag van de tweede kwartfinale wedstrijd gespeeld in de zestiende editie van de CONCACAF Gold Cup.Trouwens ook op het vrije Ziggo 14 sport kanaal ..
Blij met de punten ...
Oefenen tegen FCB lijkt me van een ander kaliber dan oefenen tegen Anderlecht ... 

Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Zowel in de basis als op de bank bij Bayern weinig bekende namen. Dit zou Ajax ruim moeten winnen.
Ajax!
-
0-1 Labyad.
Goed druk gezet van Ajax, keeper in de fout.
Even daarvoor trouwens een heerlijke tackle van Timber in de eigen 16. Zo lekker om iemand te hebben die zo kan verdedigen. Snel op de eerste meters, atletisch en rustig.
Goed druk gezet van Ajax, keeper in de fout.
Even daarvoor trouwens een heerlijke tackle van Timber in de eigen 16. Zo lekker om iemand te hebben die zo kan verdedigen. Snel op de eerste meters, atletisch en rustig.
Whitey on the moon.
Ik kijk meestal van hoe de spelers elkaar, in elke linie, weten te vinden etc. etc..Ik vind dat AJAX nu al ( of weer ) heel verzorgd voebald.Ligt natuurlijk ook aan FCB..Wat de uitslag word in zo'n oefenwedstrijd interseert me eigenlijk niet.
Blij met de punten ...
Ajax speelt een prima pot. Taylor is 1 van de uitblinkers tot so far. Mocht je Alvarez kunnen verkopen voor 20 miljoen en kunnen vervangen met hem, dan ga je er niet op achteruit hoor.
- Giacomo Puccini
Pasveer keept goed, lijkt daarmee een volwaardige concurrent te worden voor De Steek.
Ajax!
-
Ik geniet van Timber en Gravenberch. Die as is supersterk.
Haller is goed aanspeelbaar iedere keer.
Maz heeft zich al een paar keer laten piepelen door Richards die pijlsnel is.
Maar het bevalt mij prima tot nu toe.
Haller is goed aanspeelbaar iedere keer.
Maz heeft zich al een paar keer laten piepelen door Richards die pijlsnel is.
Maar het bevalt mij prima tot nu toe.
Whitey on the moon.
-
Rust. 1-1.
Eerste 30 minuten voor Ajax. Laatste 15 minuten voor Bayern. Waarbij Zierkzee kolderiek een sitter mist.
Laatste kwartier is Ajax shaky, snel de bal kwijt en Bayern loopt er dwars doorheen. En dan spelen we tegen Bayern 2…
Op zo’n moment mis je denk ik wat ervaring achterin die de rust bewaart en ervoor zorgt dat de bal even in de ploeg blijft.
Eerste 30 minuten voor Ajax. Laatste 15 minuten voor Bayern. Waarbij Zierkzee kolderiek een sitter mist.
Laatste kwartier is Ajax shaky, snel de bal kwijt en Bayern loopt er dwars doorheen. En dan spelen we tegen Bayern 2…
Op zo’n moment mis je denk ik wat ervaring achterin die de rust bewaart en ervoor zorgt dat de bal even in de ploeg blijft.
Whitey on the moon.
Altijd leuk dat nadat je schrijft dat AJAX heel verzorgd speelt dat het vanaf dat moment slordig word ... 

Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Ik zie dat toch anders, Taylor hobbelt mee maar maakt nog geen indruk. Ik ben wel met je eens dat we er niet op achteruit gaan ten opzichte van Alvarez, maar van onze Mexicaanse vriend ben ik dan ook niet onder de indruk.
Timber begon goed maar maakte op het eind 2 grote fouten, 1 werd een tegendoelpunt en hoe de 2e fout geen tegendoelpunt opleverde, dat is een wonder. Wat een dromer die Zirkzee

Ajax!
Mij bevalt het totaal niet in het laatste kwartier. Sowieso breekt BM in de 1e helft steeds veel te gemakkelijk door over de vleugels.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

-
Ajax speelt hoog op het veld. Iedere keer als Nous een duel verliest van Richards is het gevaarlijk. Timber een paar keer ongelukkig, maar op de 1 of andere manier heb ik bij hem meer vertrouwen dan Schuurs. Schuurs blijft log en weinig wendbaar. Ik hou daar niet zo van.
Whitey on the moon.
-
-
Dat was even een blitzkrieg van Bayern.
2-1 Bayern.
Ow wacht nu maakt Jensen 2-2.
Leuk potje
2-1 Bayern.
Ow wacht nu maakt Jensen 2-2.
Leuk potje

Whitey on the moon.
Schuurs juist een van de lichtpuntjes. Begrijp niet dat er negatief over hem wordt geschreven.
Bayern B eruit; Bayern C erin. Voor mij het sein om te stoppen met kijken.
Bayern B eruit; Bayern C erin. Voor mij het sein om te stoppen met kijken.
-
Hmmm voor mij juist reden om te blijven kijken. Eens zien of er daar een veelbelovend talent rondloopt dat voorlopig Bayern 1 niet gaat halen maar misschien iets voor ons is.