Moderator: mods
En wat een tweede helft. Vol gas de hele helft...columbus schreef: ↑zo apr 25, 2021 3:20 pmJa dat vind ik ook echt heel opmerkelijk. Net als tegen Vitesse donderdag.Yopii schreef:Wel apart dat Ajax blijkbaar een betere conditie heeft dan AZ, na al die wedstrijden.
Maar hoedje af voor Ajax hoor. Als je ook ziet hoeveel energie ze in de wedstrijd stoppen, na dat volle programma van de laatste maanden
Eens999 schreef:Dik verdiend.. Stelletje azijnzeikers op dit forum bah ...
Klaassen speelde geweldig. Nico ook. Gravenberch hele sterke 2e helft. Genoten van de 2e helftAjaciedjuh schreef:Lekker dit ..... vooral voor al de azijnzeikers![]()
![]()
Dik en dik verdiend.![]()
MOTM Klaassen
Klopt, Gravenberch was de patron. Alvarez, Martinez en Nico met de strijd. Was het niet Nico die de bal doorkopte?Trab schreef:Klaassen speelde geweldig. Nico ook. Gravenberch hele sterke 2e helft. Genoten van de 2e helftAjaciedjuh schreef:Lekker dit ..... vooral voor al de azijnzeikers![]()
![]()
Dik en dik verdiend.![]()
MOTM Klaassen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Eerste helft matig, te veel ruimte weggegeven, allemaal net niet. Eerlijk gezegd vreesde ik het ergste voor de tweede helft. Des te mooier dat Ajax zich oprichtte, met goed voetbal en goede doelpunten. En Davy... dit is natuurlijk zijn specialiteit, en het blijft wonderbaarlijk dat tegenstanders er blijkbaar geen antwoord op weten. Dat instinct, waar te komen op welk moment, heb je of heb je niet. (Dus Davy nooit meer op 6, Ten Hag!
Jawel, maar verder kon het beter wat zijn voortzetting betreft, hij mist toch het balgevoel dat Tadic wel heeft. Dat wist AZ natuurlijk ook, vandaar dat Nico vaker vrij was dan Tadic.Was het niet Nico die de bal doorkopte?
Ik stond naast de jongen die het shirt van Alvarez kreeg.
Ah ok, nice.
En wat was hij zuur naar de wedstrijd
Vind hem ook helemaal niets, veel te lief, veel te flegmatiek. Die kans in de eerste helft moet er natuurlijk in. Die jongen zal nooit een killer worden.