Valencia - Ajax 02-10-2019
Moderator: mods
Re: Valencia - Ajax 02-10-2019
Zat een beetje geluk bij maar de 0-2 viel wel op een heel mooi moment. Scheids geeft makkelijk kaarten... Valencia is echt een goede ploeg!
Nu op de paal. Het zit niet tegen...
Nu op de paal. Het zit niet tegen...
Zit wel erg mee. Fout Martinez leidde dat in.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Historicus schreef:Jeetje, bal op de paal en via de kluts corner.
Inderdaad over geluk, zoals thuis tegen Lille.. Ajax heeft een engeltje, maar voor hoe lang nog
Weer op zoek naar een Interim coach..
Dit vooral. Ik vraag me echt af waar ik naar zit te kijken.wimpey schreef:Rare pot. Oceanen aan ruimte. Voor beide ploegen. Blind die net ineens tegen 2 Spanjolen stond. Je kunt niet zeggen dat Ajax controle heeft.Historicus schreef:Het spel gaat op en neer en de ballen vallen goed voor ons.
Ik betwijfel overigens of Veltman deze wedstrijd gaat uitspelen. Wat zijn onze alternatieven? Schuurs erin of Alvarez een linie terug? Is die laatste gelijk van het middenveld af waar hij het moeilijk heeft.
Nil volentibus arduum
-
Lille heeft gelijk gemaakt.
-
- AT Toto winner 15/16
Valencia heeft dezelfde vallende ziekte als Barca.
Veltman er uit, Alvarez inderdaad naar achter en Promes op 10, Neres lekker linksbuiten laten ballenMarillion schreef:Dit vooral. Ik vraag me echt af waar ik naar zit te kijken.wimpey schreef:Rare pot. Oceanen aan ruimte. Voor beide ploegen. Blind die net ineens tegen 2 Spanjolen stond. Je kunt niet zeggen dat Ajax controle heeft.Historicus schreef:Het spel gaat op en neer en de ballen vallen goed voor ons.
Ik betwijfel overigens of Veltman deze wedstrijd gaat uitspelen. Wat zijn onze alternatieven? Schuurs erin of Alvarez een linie terug? Is die laatste gelijk van het middenveld af waar hij het moeilijk heeft.
-
En Ziyech op de lat Ik vermaak me tot nu toe prima.
Potverdepotver, Ziyech! Bijna een prachtige tweede!
Typisch Spaanse ploeg he: theater.
Poeh, Ziyech staat ze leuk te raken.
Poeh, Ziyech staat ze leuk te raken.

Ajax houdt niet over en heeft het nodige geluk, maar wat krijg je toch een schijthekel aan al die verongelijkte buitelaars. Wel dodelijk effectief, dat is wel eens anders geweest...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
-
- AT Toto winner 15/16
De vraag is niet of Veltman een tweede gele kaart gaat krijgen maar wanneer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hakim. De Tovenaar.
Als Ziyech voortaan iedere week zo op doel gaat schieten zijn we 'm volgend seizoen wel echt kwijt hoor.
Wat een wedstrijd joh. 0-2 voor bij de rust en toch voelt het niet zeker. Aan de andere kant. In vergelijking met de vorige keer Valencia uit in de CL valt het allemaal reuze mee wat betreft onder druk staan.
Ik zou het toch wel fijn vinden als Ajax iets meer controle kan krijgen op het middenveld.
Wat een wedstrijd joh. 0-2 voor bij de rust en toch voelt het niet zeker. Aan de andere kant. In vergelijking met de vorige keer Valencia uit in de CL valt het allemaal reuze mee wat betreft onder druk staan.

Ik zou het toch wel fijn vinden als Ajax iets meer controle kan krijgen op het middenveld.
Nil volentibus arduum
De problemen die Ajax kent komen vooral via Veltman en Alvarez. Maar Valencia heeft ook wel spelers die een tegenstander problemen bezorgen. Ferran en Rodrigo zijn erg goed.
Imo moet Beek veel meer als middenvelder spelen. Die 3 voorin redden zich wel.
Van Halst laat zien wat Alvarez allemaal fout doet bij penalty tegen. Niet doordekken, niet meelopen, domme sliding.
- Monkey Tonk
Ajax is helemaal niet scherp, maar wel scherp voor de goal.
Valencia verdediging is heel slecht. Dat helpt.
Ajax moet het compacter zien te houden. Sta je 0-1 voor, staat Blind zomaar tegen 2 van hun. Omdat Alvarez en Veltman aan de wandel zijn.brigade zuid schreef:De vraag is niet of Veltman een tweede gele kaart gaat krijgen maar wanneer.
Wat te doen met die 2? Marin en Schuurs lijkt me geen optie.
Eens, Alvarez vergeet regelmatig door te dekken (wellicht omdat hij bang is op snelheid geklopt te worden in de omschakeling) en Veltman is weer eens zichzelf... die gasten kunnen ook wel ballen natuurlijkwimpey schreef:De problemen die Ajax kent komen vooral via Veltman en Alvarez. Maar Valencia heeft ook wel spelers die een tegenstander problemen bezorgen. Ferran en Rodrigo zijn erg goed.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Veltman speelt goed. Ik vermaak me prima. Risico hoort bij Ajax en zoveel hebben we ook niet weggeven. Pingel vond ik onterecht. Bal was al gespeeld. Ik geniet gewoon van Ajax. Wat een goals en schoten man. Die gaan weer de wereld over.wimpey schreef:De problemen die Ajax kent komen vooral via Veltman en Alvarez. Maar Valencia heeft ook wel spelers die een tegenstander problemen bezorgen. Ferran en Rodrigo zijn erg goed.
Laatst gewijzigd door Trab op wo okt 02, 2019 10:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
We hebben eigenlijk geen alternatief. Schuurs heeft al even niet meer gespeeld.wimpey schreef:Ajax moet het compacter zien te houden. Sta je 0-1 voor, staat Blind zomaar tegen 2 van hun. Omdat Alvarez en Veltman aan de wandel zijn.brigade zuid schreef:De vraag is niet of Veltman een tweede gele kaart gaat krijgen maar wanneer.
Wat te doen met die 2? Marin en Schuurs lijkt me geen optie.
Alvarez een linie terug, Beek op zijn plek? Het is dan wel de vraag of Alvarez zich daar wel overeind weet te houden. Op het middenveld wil het niet lukken.
Nil volentibus arduum
-
We hebben gewoon een top aanval! Centrum Blind-Veltman kan eigenlijk niet op dit niveau.Monkey Tonk schreef:Ajax is helemaal niet scherp, maar wel scherp voor de goal.
Maar het is genieten, heerlijke wedstrijd!

@Trab: Eens dat Veltman best aardig speelt. Maar die tweede kaart zie je aankomen. Hij is de beste optie op CV maar wacht je te lang sta je straks misschien met 10 man.
Nil volentibus arduum
Ja heb je helemaal gelijk in. Moet ie niet doen.Marillion schreef:@Trab: Eens dat Veltman best aardig speelt. Maar die tweede kaart zie je aankomen.
- Giacomo Puccini
Spaanse griep?brigade zuid schreef:Valencia heeft dezelfde vallende ziekte als Barca.
Ajax!