VVV-Venlo - Ajax 18-08-2018
Moderator: mods
Re: VVV-Venlo - Ajax 18-08-2018
Opvolger? Denk eerder een tweede keeper. Hij is ouder dan Zoet he, en nu dus uitgeleend. Maar voor VVV is het inderdaad een uitstekende keeper. Die gaat wat punten voor ze pakken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Welke narratief? Van wie?Cluijffert schreef:Ik snap het gezeik om het zeiken hier ook niet zo hoor. Er is erg veel mis bij Ajax, maar gisteren speelden 'we' periodes gewoon prima. Alleen de afwerking was van een matige kwaliteit. Maar als het gisteren 0-5 was geworden, had niemand dat vreemd gevonden.
Maar goed, dat past natuurlijk niet in het narratief van sommige van de kennerts hier
Hopeloze demagoog...

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Cluijffert
Het narratief 'Ten Hag is kut en moet snel ophoepelen'.
Graag gedaan
Graag gedaan

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- AT Toto winner 15/16
Is er al wat meer bekend over Neres? Is het zeker dat hij niet mee kan doen tegen Kiev? De alternatieven zijn een stuk minder waardoor onze kansen slinken.
- Ajaciedjuh
Geluiden/signalen zijn erg negatief. Neres met de handen voor zijn ogen, Ten Hag die aangeeft dat het er slecht uitziet. Kwam strompelend uit de kleedkamer..... ben bang dat we die een week of 6 kwijt zijn.brigade zuid schreef:Is er al wat meer bekend over Neres? Is het zeker dat hij niet mee kan doen tegen Kiev? De alternatieven zijn een stuk minder waardoor onze kansen slinken.

Enige aanvallende speler met diepgang. Groot gemis, we hebben geen alternatief. Dus dan wordt het Labyad vanaf links, maar dat is ook meer een middenvelder die de flank kan invullen. Veel makkelijker te verdedigen voor een tegenstander.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Je ziet spoken ouwe.Cluijffert schreef:Het narratief 'Ten Hag is kut en moet snel ophoepelen'.
Graag gedaan

Ajaciedjuh schreef:Geluiden/signalen zijn erg negatief. Neres met de handen voor zijn ogen, Ten Hag die aangeeft dat het er slecht uitziet. Kwam strompelend uit de kleedkamer..... ben bang dat we die een week of 6 kwijt zijn.brigade zuid schreef:Is er al wat meer bekend over Neres? Is het zeker dat hij niet mee kan doen tegen Kiev? De alternatieven zijn een stuk minder waardoor onze kansen slinken.![]()
Enige aanvallende speler met diepgang. Groot gemis, we hebben geen alternatief. Dus dan wordt het Labyad vanaf links, maar dat is ook meer een middenvelder die de flank kan invullen. Veel makkelijker te verdedigen voor een tegenstander.
Liever Lang!
- Ajaciedjuh
Lang is ook een middenvelder die op de flank kan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Lang is eerder een flankspeler die ook op het middenveld kan. Wanneer heeft Lang voor het laatst op het middenveld gestaan?
Nunnely voor de leeuwen? Diepgang en snelheid genoeg en soms pakt zo’n gok verrassend goed uit...
Is het misschien een idee om iemand een kans te geven ipv af te serveren na 70 minuten Ajax 1?
zeux schreef:VVV-VAR 0-2

Sta versteld van de reacties. Blom is scheidsrechter en krijgt een extra kans om de situatie te beoordelen. Hij corrigeert zijn fout. En dan zal de gemiddelde speler van VVV, de gemiddelde supporter van VVV, de gemiddelde supporter van (de ene of de) andere club, de gemiddelde analist of andere meninkjesman het beter weten?
Hadden die spelers van VVV maar geen overtreding moeten maken.
De discussie geeft aan hoezeer wij gewend zijn te denken in termen als: dat komt zo vaak voor od: hij had de intentie om... of: de aanvaller was erop uit. Allemaal flauwekul, een overtreding is een overtreding. Een beetje shirtje trekken, een beetje overhoop lopen, een beetje hands en een beetje onderuit schoppen mag ook niet.
Belachelijk dat iedereen over Blom heen valt, terwijl die man gewoon zijn werk doet. Al die mensen die willen opvallen en daarmee het gezag van de scheidsrechter ondermijnen... zorgwekkend. Wie wil nog scheidsrechter worden als zelfs zo'n beslissing niet wordt geaccepteerd?
Ik zou Frenkie als valse linkbuiten neerzetten tegen Dynamo K
Lees je dat in mijn post?Yopii schreef:zeux schreef:VVV-VAR 0-2![]()
Sta versteld van de reacties. Blom is scheidsrechter en krijgt een extra kans om de situatie te beoordelen. Hij corrigeert zijn fout. En dan zal de gemiddelde speler van VVV, de gemiddelde supporter van VVV, de gemiddelde supporter van (de ene of de) andere club, de gemiddelde analist of andere meninkjesman het beter weten?
De discussie geeft aan hoezeer wij gewend zijn te denken in termen als: dat komt zo vaak voor od: hij had de intentie om... of: de aanvaller was erop uit. Allemaal flauwekul, een overtreding is een overtreding. Een beetje shirtje trekken, een beetje overhoop lopen, een beetje hands en een beetje onderuit schoppen mag ook niet.
Belachelijk dat iedereen over Blom heen valt, terwijl die man gewoon zijn werk doet. Al die mensen die willen opvallen en daarmee het gezag van de scheidsrechter ondermijnen... zorgwekkend. Wie wil nog scheidsrechter worden als zelfs zo'n beslissing niet wordt geaccepteerd?
Hmmm,
Ik zou zeggen: lighten up. Forum is echt uptight hoor, zo.
VVV is in zekere zin 'verslagen' door de VAR. Zonder VAR was de goal blijven staan en had Ajax geen pingel gekregen (en benieuwd of ze dan nog hadden gescoord). Dat het terechte herstel-beslissingen zijn, doet daar niets aan af. Ik vind het prima, die VAR. Sterker nog, ik ben er altijd voor geweest.
Ben wel benieuwd hoe dit de dynamiek van de wedstrijd gaat beïnvloeden. Ik hoorde gisteren suggereren dat scheidsrechters minder snel een beslissing durven nemen. Bij twijfel is er de backup van de VAR, hoeven zij de beslissing niet in de split second te nemen, maar kunnen ze dat van een beeldscherm doen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mwah, zonder VAR had dat ventje van VVV misschien op de grond gelegen. Ik bedoel maar ...
Blij met de punten ...
Zeux, dan zijn we het eens. Ik haalde jouw quote aan omdat ik precies dat (alsof Ajax zou hebben verloren zonder VAR) oppikte uit de pers. Iemand (weet niet meer wie) merkte zelfs op dat het anders crisis was geweest bij Ajax. Wat een pech, kan hij niet dik betaald over het accent van Ten Hag zeuren. (Daar heeft LVG gelijk in: journalisten hebben hun eigen belangen. Crisis bij Ajax is goed voor de kijkcijfers.)
Waarom kunnen we de beslissingen van de VAR niet accepteren, net als bij hockey? Zelfs als er kinderziekten zijn, jammer dan. Er is geen reden om aan de integriteit van Blom te twijfelen. Die man zal die beslissingen naar eer en geweten genomen hebben. En ja, zo kijk ik er ook tegenaan als Ajax een keer verliest na ingrijpen (dus niet door ingrijpen) van de VAR.
Waarom kunnen we de beslissingen van de VAR niet accepteren, net als bij hockey? Zelfs als er kinderziekten zijn, jammer dan. Er is geen reden om aan de integriteit van Blom te twijfelen. Die man zal die beslissingen naar eer en geweten genomen hebben. En ja, zo kijk ik er ook tegenaan als Ajax een keer verliest na ingrijpen (dus niet door ingrijpen) van de VAR.
Het waren toch ook gewoon terechte beslissingen?
Zeker. Snap het gepiep ook niet zo.Wouter schreef:Het waren toch ook gewoon terechte beslissingen?
- Ajaciedjuh
Het is de wereld op zijn kop. Discussie dat foute beslissingen gecorrigeerd zijn.Mr. Ajax schreef:Zeker. Snap het gepiep ook niet zo.Wouter schreef:Het waren toch ook gewoon terechte beslissingen?

Vind ik ook, Wouter.
Als Tagliafico sowieso het doelpunt niet kon verhinderen, waarom maakt die aanvaller van VVV dan een overtreding?
Ik lees dan dat een zekere overtredingen 'geen penalty waard' zijn. Onzin, pas gewoon de spelregels toe.
Zijn we misschien ook van dat negatieve voetbal af, want in de zestien gaan hangen wordt opeens een stuk riskanter.
Als Tagliafico sowieso het doelpunt niet kon verhinderen, waarom maakt die aanvaller van VVV dan een overtreding?
Ik lees dan dat een zekere overtredingen 'geen penalty waard' zijn. Onzin, pas gewoon de spelregels toe.
Zijn we misschien ook van dat negatieve voetbal af, want in de zestien gaan hangen wordt opeens een stuk riskanter.
-
Misschien lees ik wel de verkeerde dingen hoor, maar waar kan ik vinden dat de VAR beslissingen van gisteren niet zo genomen hadden moeten worden en dat Ajax gigantisch gezwijnd heeft?
- Monkey Tonk
Hij bedoelt : Blom - VAR 0-2.Yopii schreef:zeux schreef:VVV-VAR 0-2![]()
Daar is de VAR natuurlijk voor.
In het geval van twee VAR-beslissingen in een wedstrijd is de kans dat een van de twee teams het voordeel heeft van beide beslissingen 50%. Wie daar een probleem mee heeft kan beter ook geen muntje meer gooien aan het begin van een wedstrijd.
- Gezond verstand
Dat de VAR een bloedrode kaart mist, daar hoor je dan weer niemand over. VVV had met 10 man moeten eindigen, en die speler minimaal 3 wedstrijden kwijt moeten zijn, dus ook zij worden gematst.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Da's ook waar. Bizar dat de VAR dat niet oppikte.Gezond verstand schreef:Dat de VAR een bloedrode kaart mist, daar hoor je dan weer niemand over. VVV had met 10 man moeten eindigen, en die speler minimaal 3 wedstrijden kwijt moeten zijn, dus ook zij worden gematst.
- Gezond verstand
Welke Lothar? Ik wil wel weten wie er behalve Wimpey gelijk met mij jarig is.wimpey schreef:Tering, ik hoor net dat Lothar gister jarig was. Ik ook.
Fans van andere clubs