Stik in je Liverpool shirtInnerHarbour schreef:Je vraagt je af waarom die wil overstappen, kunnen alleen de munten zijn want ondanks een begrotingsverschil van zo'n 62 miljoen tussen Ajax en Utrecht was er op het veld nauwelijks iets van te merken, allebei bagger.Ferry schreef:Wat een sneu gedoe na afloop met Labyad:
Zo en nu is het wel weer leuk geweest, fijne zondag nog.
FC Utrecht - Ajax 28-01-2018
Moderator: mods
Re: FC Utrecht - Ajax 28-01-2018
IK GELOOF!!!!!!
-
Door Innerharbour krijgt iedereen een hekel aan Liverpool, best zonde 

Hm. PSV verliest wel heel weinig, ondanks dat het niet groots speelt. Zelfs als Ajax alles wint (incl. in Eindhoven) heeft het nog de "hulp" van twee andere ploegen nodig. Ze moeten nog wel uit naar Feyenoord en AZ...wimpey schreef:Eens met Voetske. Wedstrijd niet gezien, maar een punt in Utrecht is voor Ajax normaal.
Lijkt me logisch dat deze trainer met de organisatie begint. Op 2 clean sheets kan ie verder bouwen.
7 punten is te overzien. Ajax heeft meer kwaliteit dan edsv. Die haalt Ajax nog wel in.
Laatst gewijzigd door Wouter op zo jan 28, 2018 5:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik merk dat ik beter niet te veel naar interviews van Ten Hag luister. Hij heeft wel heel veel woorden nodig, en in plaat van gewoon te constateren dat het resultaat een teleurstelling is hoor ik dat we wel een punt hebben. Tja, dat is leuk maar we komen er 7 te kort.
Om in zijn taal te blijven. Ik miste vandaag urgentie en vraag me af of Ajax wel hoog genoeg in de concentratie zat.
Om in zijn taal te blijven. Ik miste vandaag urgentie en vraag me af of Ajax wel hoog genoeg in de concentratie zat.
Nil volentibus arduum
0-0 is wel een heel zeldzame uitslag voor Ajax. Als ik het goed heb was de laatste keer op een paar dagen af twee jaar geleden, maar Historicus zal het antwoord wel zo uit zijn mouw schudden.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Precies. Ajax gaat ook niet alles winnen vanaf nu.Wouter schreef:
Hm. PSV verliest wel heel weinig, ondanks dat het niet groots speelt. Zelfs als Ajax alles wint (incl. in Eindhoven) heeft het nog de "hulp" van twee andere ploegen nodig. Ze moeten nog wel uit naar Feyenoord en AZ...
Denk ook dat het kampioenschap is gespeeld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Giacomo Puccini
Of ze hebben niet genoeg ingeleefd in de wedstrijd...Marillion schreef:Om in zijn taal te blijven. Ik miste vandaag urgentie en vraag me af of Ajax wel hoog genoeg in de concentratie zat.
Niet wisselen is nog tot daar aan toe, maar dan moeten de 11 op het veld het wel fantastisch doen. Dit komt heel zwak over, passief, je kunt er op wachten dat de wissels gaan muiten, want die worden niet voor vol aangezien.
Ajax!
-
Eind januari zeggen dat het kampioenschap over is met 7 punten achterstand gaat natuurlijk helemaal nergens over. Ik ben vooral benieuwd hoe PSV maart door gaat komen.
-
Heb alleen de samenvatting gekeken. Ziyech denkt als Messi een vrije trap te kunnen nemen. Frenkie de Jong die door al zijn (vermeende) brille zich keer op keer vastloopt. Ik krijg geen gevoel dat het een team is. Ze doen maar wat.
Whitey on the moon.
de bal lag perfct voor schone, op basis van welk trackrecord mag El Ziyech dan toch die vrije trap dan nemen?
onbegrijpelijk
onbegrijpelijk
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Valt allemaal wel mee, Schone zat ook verre van lekker in de wedstrijd.
-
Ik ben geen voetbalkenner ofzo, maar die fratsen die Frenkie de Jong uithaalt die soms goed, soms fout aflopen.. zit daar nou enige tacktiek achter? Ken eigenlijk geen andere speler (subtop of top Europa) die zoiets doet op die positie.
Verder lijkt Neres ook niet ingeschakeld te worden en Ziyech loopt als een soort veredelde Zidane over het veld constant balverlies te leiden. Nu zie ik niet al teveel volledige wedstrijden, dan moet ik erbij zeggen, maar volgens mij klopt het voor geen meter. Vorige week tegen Feyenoord was het ook bijzonder moeizaam allemaal.
Verder lijkt Neres ook niet ingeschakeld te worden en Ziyech loopt als een soort veredelde Zidane over het veld constant balverlies te leiden. Nu zie ik niet al teveel volledige wedstrijden, dan moet ik erbij zeggen, maar volgens mij klopt het voor geen meter. Vorige week tegen Feyenoord was het ook bijzonder moeizaam allemaal.
Whitey on the moon.
Ziyech vind ik niet eens zo erg, want hij probeert het spel naar voren te verleggen. Donny en Schone voegen echt helemaal niets toe. Donny was vorige week ook al om te janken. (ja hij scoorde)
Toen ik zei om Donny te wisselen in de rust werd ik uitgelachen na zijn goal. Maar wat voegt hij toe? Schone komt handelingssnelheid en wat snelheid/loopvermogen tekort.WP_Legend schreef:Ziyech vind ik niet eens zo erg, want hij probeert het spel naar voren te verleggen. Donny en Schone voegen echt helemaal niets toe. Donny was vorige week ook al om te janken. (ja hij scoorde)
IK GELOOF!!!!!!
-
Donny moet lekker op 6 gaan spelen en Frenkie rechtsmidden. Dan kan Wober ook meteen spelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Zou ik ook wel willen zien. Frenkie brengt veel meer creativiteit dan Schone en Donny.
IK GELOOF!!!!!!
- Gezond verstand
Wat ik op de vorige pagina al vroeg, maar wat hij negeert, is waarom zo'n duidelijke Ajaxhater op een Ajax site komt? Ik ga ook mn tijd niet verdoen op een forum van de Engelse havenslaven en daar een beetje roepen dat het allemaal kut is wat ze doen.Gaizka1985 schreef:Door Innerharbour krijgt iedereen een hekel aan Liverpool, best zonde
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- InnerHarbour
Dinsdag krijgen jullie weer allemaal een kans om wraak te nemen, dan spelen wij uit bij Hudersfield altijd lastig, ik beloof dat ik een betere verliezer zal zijn dan de ultime bandwaganfan Rishi die duidelijk beter kan uitdelen dan incasseren gezien de post boven die van jou.Gaizka1985 schreef:Door Innerharbour krijgt iedereen een hekel aan Liverpool, best zonde

YNWA
Als er iemand niet kan incasseren ben jij het hoor..
Wat doe je hier eigenlijk?
Wat doe je hier eigenlijk?
IK GELOOF!!!!!!
Ja, IH, wat doe je hier eigenlijk? 

- InnerHarbour

Lachen hè, puntverlies van Liverpool en ze staan in de rij om mij dat te laten weten, voor onze succesfan is het dagelijkse kost die kan zijn haat t.o.v. het echte mannen voetbal al lang niet meer verbergen

YNWA
Ik meende dat IH zich vroeger een echte Ajacied vond. Is daar niks in de archieven van terug te vinden?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Er spelen ook kindjes in je speeltuin die Liverpool wel leuk vinden IH

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ajax heeft er een zak geld tegenaan gesmeten voor een nieuwe trainer en nieuwe spelers. Dan komen we uit de winterstop en vervolgens loopt de achterstand op. Dan kun je natuurlijk hier of daar wel een plaagstootje verwachten he?
Na een teleurstellende seizoenstart komen we dus ook gewoon niet goed genoeg uit de winterstop. Nu moeten we maar hopen dat PSV genoeg laat liggen zodat we weer mee mogen doen. Dit is het programma tot en met de confrontatie met PSV in Eindhoven:
Zo 04/02/2018 16:45 competitie: Ajax - NAC
Wo 07/02/2018 20:45 competitie: Roda JC - Ajax
Zo 11/02/2018 12:30 competitie: Ajax - FC Twente
Zo 18/02/2018 16:45 competitie: PEC Zwolle - Ajax
Zo 25/02/2018 12:30 competitie: Ajax - ADO Den Haag
Zo 04/03/2018 14:30 competitie: Vitesse - Ajax
Zo 11/03/2018 14:30 competitie: Ajax - SC Heerenveen
Zo 18/03/2018 14:30 competitie: Sparta Rotterdam - Ajax
Zo 01/04/2018 14:30 competitie: FC Groningen - Ajax
Zo 08/04/2018 16:45 competitie: Ajax - Heracles Almelo
Zo 15/04/2018 16:45 competitie: PSV - Ajax
In de komende 10 speelrondes moet Ajax dus van 7 punten achterstand naar 3 punten achterstand of minder. In die zin hoeven we dus niet te wanhopen maar het zal wel beter moeten dan de afgelopen twee wedstrijden. Voorlopig maakt Ajax onder Ten Hag op mij geen goede indruk.
Na een teleurstellende seizoenstart komen we dus ook gewoon niet goed genoeg uit de winterstop. Nu moeten we maar hopen dat PSV genoeg laat liggen zodat we weer mee mogen doen. Dit is het programma tot en met de confrontatie met PSV in Eindhoven:
Zo 04/02/2018 16:45 competitie: Ajax - NAC
Wo 07/02/2018 20:45 competitie: Roda JC - Ajax
Zo 11/02/2018 12:30 competitie: Ajax - FC Twente
Zo 18/02/2018 16:45 competitie: PEC Zwolle - Ajax
Zo 25/02/2018 12:30 competitie: Ajax - ADO Den Haag
Zo 04/03/2018 14:30 competitie: Vitesse - Ajax
Zo 11/03/2018 14:30 competitie: Ajax - SC Heerenveen
Zo 18/03/2018 14:30 competitie: Sparta Rotterdam - Ajax
Zo 01/04/2018 14:30 competitie: FC Groningen - Ajax
Zo 08/04/2018 16:45 competitie: Ajax - Heracles Almelo
Zo 15/04/2018 16:45 competitie: PSV - Ajax
In de komende 10 speelrondes moet Ajax dus van 7 punten achterstand naar 3 punten achterstand of minder. In die zin hoeven we dus niet te wanhopen maar het zal wel beter moeten dan de afgelopen twee wedstrijden. Voorlopig maakt Ajax onder Ten Hag op mij geen goede indruk.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
@ elliquido
Vast wel Liverpool is een prachtige club waar het voetbal vaak geweldig is, nu even wat minder
gespeeld in een fantastisch stadion op een plaatje van een grasmat in een wijk vol met Coronationstraat huisjes en pubs die een fijne pint bitter verkopen, precies zoals voetbal moet zijn IMO.
Ajax is ook grappig hoor op zijn tijd/heel af en toe, zeg ik als Ajaxhater die naar de psychiater moet
alleen was de Meer en het OS leuker veel beter voetbal, tis in dit land echt niks meer.
Vast wel Liverpool is een prachtige club waar het voetbal vaak geweldig is, nu even wat minder

Ajax is ook grappig hoor op zijn tijd/heel af en toe, zeg ik als Ajaxhater die naar de psychiater moet

YNWA