Je kan ook 2 uur het songfestival kijken vanaf 21:00 en om 22:55 inschakelen op RTL7InnerHarbour schreef:Om 19:00 uur kunnen jullie op Ziggo Golf "The Players" volgen, leidt een beetje af tot Ajax start.

Moderator: mods
Je kan ook 2 uur het songfestival kijken vanaf 21:00 en om 22:55 inschakelen op RTL7InnerHarbour schreef:Om 19:00 uur kunnen jullie op Ziggo Golf "The Players" volgen, leidt een beetje af tot Ajax start.
Handig die reminders. Je zou het zomaar kunnen vergeten he.Lionel schreef:4,5
HEEUJHEEUJHEEUJHEEUJHEEUJHEEUJHEEUJHEEUJHEEUJ!!!elliquido schreef:HEEUEHEEUEHEUHEHHEEEHEUHEUEEUEUEUUEEUJJJJJJJJ![]()
Chill broDemosthenes schreef:Voor de jongeren onder jullie: stel dat jullie nog 400.000 uur leven; over zeven uur is de wedstrijd afgelopen, dat is nog geen 0,002% van je leven, waar maken jullie je druk om? Voor mij gaat de tijd opschieten, maakt het een groter deel van mijn leven uit
Of om 20.40 op de Belg, voor wie het geneuzel van Derksen c.s. altijd graag door lange reclameblokken onderbroken zag.Toppie schreef:Je kan ook 2 uur het songfestival kijken vanaf 21:00 en om 22:55 inschakelen op RTL7InnerHarbour schreef:Om 19:00 uur kunnen jullie op Ziggo Golf "The Players" volgen, leidt een beetje af tot Ajax start.![]()
![]()
Je kunt ook op Fox kijken als je daar een abonnement op hebt.Le T. schreef:Of om 20.40 op de Belg, voor wie het geneuzel van Derksen c.s. altijd graag door lange reclameblokken onderbroken zag.Toppie schreef:Je kan ook 2 uur het songfestival kijken vanaf 21:00 en om 22:55 inschakelen op RTL7InnerHarbour schreef:Om 19:00 uur kunnen jullie op Ziggo Golf "The Players" volgen, leidt een beetje af tot Ajax start.![]()
![]()
Als een soort Mike v.d. Hoorn, maakt me niet uit hoe; Viergever heeft het goede voorbeeld gegeven, doorgaan, die verdediger begaat wel een fout.Als de nood echt aan de man komt hebben we dus altijd HW4 nog achter de hand.
Sullig? Nou ja, we zouden niet de eerste zijn die door ze ondersteboven gespeeld worden.brigade zuid schreef:Vreemd genoeg ben ik voor zondag veel meer gespannen, omdat daar de haat voor Fnoord ook nog bij komt kijken en voor vanavond heb ik zoiets als je dit nog weg geeft ben je wel heel sullig bezig. Als ze vanavond scoren is het gebeurt.
Als wij er vanavond uit vliegen dan is het zondag twee keer feest in Rotterdam. Het een staat dus niet los van het ander. Soort Yin en Yang. Als je vanavond niet yint dan is het zondag helemaal yanken.brigade zuid schreef:Vreemd genoeg ben ik voor zondag veel meer gespannen, omdat daar de haat voor Fnoord ook nog bij komt kijken en voor vanavond heb ik zoiets als je dit nog weg geeft ben je wel heel sullig bezig. Als ze vanavond scoren is het gebeurt.
Dat mag, dat overkwam Ajax vijftien jaar geleden tegen Valencia ook (Didulica in het doel), maar het werd 1-1.Nou ja, we zouden niet de eerste zijn die door ze ondersteboven gespeeld worden.
Inderdaad, helemaal kleurenblind gespeeld en achteraf nog balen over het gelijkspel.Demosthenes schreef:Dat mag, dat overkwam Ajax vijftien jaar geleden tegen Valencia ook (Didulica in het doel), maar het werd 1-1.Nou ja, we zouden niet de eerste zijn die door ze ondersteboven gespeeld worden.
Het EC gemiddelde om na 4-1 of beter door te gaan is 88%. Ajax heeft in 12 pogingen nog een 100% score. Je zou zeggen dat we statistisch toe zijn aan een zeperd.Demosthenes schreef:Dat mag, dat overkwam Ajax vijftien jaar geleden tegen Valencia ook (Didulica in het doel), maar het werd 1-1.Nou ja, we zouden niet de eerste zijn die door ze ondersteboven gespeeld worden.